Συστημα μεταβλητου βυθισματος βαλβιδων εισαγωγης, σε αρκετες εταιρειες ειναι προβληματικο ως προς τη διαρκεια ζωης του και αρκετα ακριβο σαν εξαρτημα, σε toyota δεν μου εχει τυχει μεχρι τωρα. Τσεκαρετε πρωτα μπουζι και πολλαπλασιαστες και αν αυτα ειναι οκ δυστυχως εισαι στους ατυχους.
Το αμαξι εχει μονιμα αναμενενο check in ... δουλευει κανονικοτατα χωρις το παραμικρο και περιπου καθε 3-4-5 μερες ειναι σαν να περναει 'safe mode' δλδ μεχρι 2000-2200. Την πρωτη φορα που το εκανε ηταν σαν να δουλευε με 3 πιστονια ... δλδ σαν μπουκομενο, τρανταζοταν ο κινητηρας. πλεον οταν το κανει απλα δεν ανεβαζει στροφες και εαν πολυ ελαφρυ τρανταγμα στο κινητηρα. Μπουζι πολλαπλασιαστες ειναι οκ. Βλαβη P1047 'Valvematic driver learing Value Circuit B1' και U011B 'Lost communication with Rocker Arm Control Module A'. Το ανταλλακτικο μονο καινουργιο και πολυ ακριβο θα ελεγα, το πιο φτινο που εχω βρει απο Ιαπωνια 600 αγορα εκει συν τελωνειο κτλ. Απλα διαβασα μονο στο αγγλικο φορουμ οτι ειναι γνωστο το προβλημα και ξαφνιαστικα που σε ελληνικο φορουμ δεν υπαρχει, δεν βρηκα τπτ.