Παιδία ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις. Μ ενδιαφέρουν πολύ οι γνώμες σας.
Όσων αφορά στο Dunlop Blueresponce, δείχνει ότι όντως είναι καλό λάστιχο. Θα θελα όμως να φανεί και κατά πόσο διατηρεί τα καλά χαρακτηριστικά του και μετά από κάμποσο χρόνο / χιλιόμετρα. Δελεαστικό, ιδίως λαμβάνοντας υπόψη ότι στις νέες ετικέτες παίρνει κατανάλωση Β βροχή Α και 68db θόρυβο.
Κάπου εκεί είναι και το Goodyear EfficientGrip Performance κατανάλωση Β βροχή Α και 69db θόρυβο. Δεν ξέρω γιατί, αλλά ψυχολογικά πάντως πιο εύκολα θα πήγαινα στο EfficientGrip Performance παρά στο Blueresponce. Ίσως επειδή προτιμώ τα πιο δοκιμασμένα πράματα. Αν και το Performance δεν είναι το νέο μοντέλο του EfficientGrip; Έχει δοκιμαστεί κατά πόσο είναι καλύτερο;
Όπως και το Continental Premium Contact 5 κατά πόσο καλύτερο είναι από το Continental Premium Contact 2; και συγκριτικά μες το EfficientGrip Performance; Στις νέες ετικέτες πάντως παίρνει κατανάλωση C βροχή Α και 71db θόρυβο. Στη βροχή περιμένω να είναι σίγουρα καλύτερο απ το EfficientGrip Performance μιας και η Continental έχει παράδοση σ αυτό. Στο Στεγνό όμως; Μιας και τα περισσότερα χιλιόμετρα που κάνουμε είναι καλοκαιρινά. Και θα κάνει άραγε αισθητά περισσότερη φασαρία;
Το ER300 παίρνει κατανάλωση Ε βροχή Β και 71db θόρυβο. Το φοράει το Note της αδερφής μου. Όντως ανθεκτικό στα δύσκολα. Έχετε δίκιο. Απλά δεν ξέρω αν είναι δικιά μου εντύπωση, αλλά όσες φορές έτυχε να δανειστώ τα αυτοκίνητο, μου φάνηκε να κάνει κάμποσο θόρυβο. Όπως και δε μου έδινε εμπιστοσύνη να το πιέσω σε στροφές και γενικότερα πιο γρήγορη οδήγηση. Ίσως να είναι και ιδέα μου, ίσως και το αυτοκίνητο. Σε βρεγμένο δε θυμάμαι να έτυχε να το οδηγήσω πάντως ούτε σε μεγάλα ταξίδια.
Τα χιλιόμετρα που κάνω σε χώμα είναι ας πούμε 1000 για κάθε 10,000. Τα περισσότερα είναι σε διαδρομές σε επαρχιακούς δρόμους και ταξίδια όπως πχ Θεσσαλονίκη – Λάρισα - Καρδίτσα -Τρίκαλα - Πρέβεζα. Δηλαδή, λίγο εθνική με περισσότερο στροφές σε ανηφόρες κατηφόρες.
Έχει νόημα αντί για 91Τ να πάω σε λάστιχο με μεγαλύτερη τελική όπως πχ 91Η ή 91V; Σ ένα τεστ στο 4Τ που είχα διαβάσει παλιά, έλεγε ότι το ΙΔΙΟ ΛΑΣΤΙΧΟ μάρκα, διαστάσεις (δε θυμάμαι πιο) σε Η φρενάριζε καλύτερα στα 60-0 από το V, ενώ το V φρενάριζε καλύτερα στα 80-0. Επίσης, για παράδειγμα η Bridgestone για το ER300 δίνει σε 195/65/15 91Η κατανάλωση Ε βροχή Β και 71db θόρυβο ενώ σε 91V κατανάλωση Ε βροχή C και 72db θόρυβο.
Με συγχωρείτε αν κουράζω αλλά είναι μια απόφαση που δεν θα θελα να μετανιώνω για τα επόμενα 4 χρόνια.
ΥΓ τα Michelin είναι όντως τόσο ευαίσθητα όσο νομίζω ή θυμάμαι τα παλιά τα χρόνια;