Η αληθεια ειναι οτι σε ευθεια το εχει κανει μια φορα μονο και αυτο με ανησυχισε ωστε να το ψαξω περισσοτερο γιατι οπως ειπα φοβηθηκα το ακραιο, την περιπτωση της κρεμαγιερας.
Δηλαδη πιο συχνα το ακουγα στο σταματημενο και στριμενο, το οποιο σκεφτηκα οτι εχει να κανει ισως με το λαδωμα που γινεται εκει ή να εχει σπασει/χαλαρωσει κατι. Πρωτα θα ελεγχθει το τιμονι σαν τιμονι και μετα θα αναφερω να προχωρησουμε σε αλλους ελεγχους. Βεβαια αυτο θεωρω οτι θα γινει σε 1500 λογικα που θα παω για λαδια, εφοσον δεν μου δημιουργει προβλημα στην οδηγηση και δεν ειναι οτι συμβαινει και καθε μερα.
Σημειωση, δυστυχως μετα τα 60-70κ σταματησα για οικονομικους λογους να πηγαινω στον σαρακακη, ο μηχανικος ειναι συνενοησιμος και μεχρι τωρα δεν εχουμε ποτε προβληματα, ο οποιος ειναι και ο λογος που πιστευω οτι θα το βορυμε, απλα ναι αυτα που μου προσθετετε θα με βοηθησουν ισως να τον βαλω σε μια κατευθυνση αν δεν βγαζουμε ακρη.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!