Καλησπέρα και πάλι. Σας ευχαριστώ όλους για τις άμεσες απαντήσεις. Στον Τσοπελογιάννη έγινε η εγκατάσταση του συστήματος. Από θέμα λειτούργίας δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα παρά μόνο το μπέρδεμα στο ρελαντί κατά την πρώτη αλλάγη από βενζίνη σε υγραέριο. Μετά όλα είναι εντάξει, τουλάχιστον μέχρι στιγμής. Ξέρει κανείς τι ρυθμίσεις κάνουν στο σύστημα; Τώρα όπως ανέφερα και χθές έχω φουλάρει με εντελώς άδεια δεξαμενή γιατί ενώ η δεξαμενή μου είπαν ότι παίρνει 38 λίτρα καύσιμο η αντλία στο Α.Π στη Μεταμόρφωση έδειξε 39,5 λίτρα. Ελπίζω να μην κλέβει και η αντλία γιατί δεν πρόκειται να βρώ ακρη. Πάντως την παρατήρηση που κάνατε για το θέμα των δοκιμών δεν την είχα υπολογίσει γιατι όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο είχε κάνει άλλα 40 χιλιόμετρα απ' ότι θυμάμαι. μόλις αδειάσει και πάλι η δεξαμενή θα επανέλθω με στοιχεία για να με διαφωτίσετε αν κάτι δεν πάει καλά. Τέλος για το στυλ οδήγησης είναι σταθερό μέχρι 90χλμ ανά ώρα και πάντα κάτω από 3000 στροφές. Σας Ευχαριστώ!!!
Latest posts made by nichatzo
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Καλησπερα σε ολους. Εχω στην κατοχη μου ενα Toyota Starlet μοντελο του 97 με 167000km. Πριν 15 μερες αποφασισα να προχωρησω στην τοποθετηση συστηματος Υγραεριοκινησης της Ιταλικης εταιρειας LandiRenzo. Σε γενικες γραμμες απο αποψη λειτουργιας του συστηματος δεν εχω καποιο προβλημα εκτος απο μπερδεμα στο ρελαντι οταν αλλαζει ο κινητηρας καυσιμο μετα την πρωτη εκκινηση που ειναι κρυος με αποτελεσμα οι στροφες να πεφτουν κατω απο τις 400. Οταν παρελαβα το αυτοκινητο απο την εταιρεια μου ειπαν οτι ειχαν βαλει 20€ υγραεριο. Την επομενη και αφου ειχα διανυσει καποια χιλιομετρα (δεν θυμαμαι ποσα) πηγα σε πρατηριο στην Μεταμορφωση και φουλαρισα με αλλα 19.5€. Η δεξαμενη που μου εβαλαν ειναι καθαρης χωριτικοτητας 38L. Με οσα ειχα διαβασει και με δεδομενο οτι η καταναλωση του αυτοκινητου ειναι 7.5L/100km σε μεικτο κυκλο (πραγματικες μετρησεις συμφωνα με τις μετακινησεις μου) πιστευα οτι η καταναλωση σε υγραεριο θα ειναι απο 8.5L/100 εως 9.0L/100 maximum, δηλαδη 1.0 με 1.5 λιτρο επιπλεον καυσιμο. Προς μεγαλη μου εκπληξη ομως διαπιστωσα οτι με γεματη τη δεξαμενη στα 38L (συμφωνα με τον εγκαταστατη) αντι να διανυσω συνολικα 420km εως οτου αδειασει εντελως, μετα βιας διενυσα μολις 340km καταναλωνοντας ολη τη ρεζερβα, αφου ενω γυρνουσε σε βενζινη το συστημα εγω το ξαναγυριζα στο υγραεριο εως οτου να μην κανει ουτε 200 μετρα πριν ξαναγυρισει στην βενζινη αυτοματα. Υπολογιζοντας για να δω την καταναλωση διαπιστωσα οτι το αυτοκινητο καταναλωνει ουσιαστικα 11.2L υγραεριου ανα 100 χιλιομετρα και μαλιστα με ταχυτητες που δεν ξεπερασαν τα 90km την ωρα. Ετσι αντι η καταναλωση να ειναι κατα 15%-20% αυξημενη προκυπτει να ειναι αυξημενη κατα 50%. Σημειωτεον οτι σημερα 07/05/2012 φουλαρισα στο ιδιο πρατηριο 39.6L προς 0.92€ και συνολο 36.4€. Θα περιμενω να αδειασει ξανα η δεξαμενη για πιο ασφαλη συμπερασματα. Παρακαλω αν γνωριζει καποιος να μου πει τι μπορει να φταιει γιατι αν συνεχισει ετσι πανε τζαμπα 1000€ αφου με 40€ βενζινη με 1.75€ το λιτρο μπορω να διανυσω ανετα 300 με 320 χιλιομετρα. Το κερδος αυτη τη στιγμη ειναι 6.5€ στα 300 χιλιομετρα ή πιο σωστα 2.2€ ανα 100 χιλιομετρα. Δηλαδη με 1000 χιλιομετρα το μηνα που κανω θα κανω αποσβεση σε 4 χρονια περιπου με το τελικο αποτελεσμα να ειναι 0 αν υπολογισεις και τις φθορες στον κινητηρα. Σας ευχαριστω εκ των προτερων.