Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
κατι ακομα οταν φρεναρω και παταω ελαχιστα το πενταλ δεν κοβει λιγο αλλα πρεπει να το πατησω λιγο ακομα για να κοψει .
Σε πιο καινούργια αυτοκίνητα με υπερβολική υποβοήθηση και σχετική ρύθμιση τύπου on-off πιάνουν πιο απότομα με ελάχιστο πάτημα. Αν είχες συνηθίσει έτσι με το αυτοκίνητο του δασκάλου ίσως το δικό σας παλιότερο σε ξενίζει αλλά μπορεί να είναι απόλυτα φυσιολογικό. Προσωπικά με ενοχλεί πολύ το να πιάνουν απότομα από πολύ ψηλά και θεωρώ πιο σωστό και ρυθμίσιμο αυτό που αναφέρεις, ένα μικρό κενό (τζόγος πενταλιού μέχρι που μπαίνει η υποβοήθηση) και μετά να πιάνει λίγο και να πατάς περισσότερο για να πιάσει περισσότερο.
Πάντως νομίζω ότι ισχύει αυτό που σου είπα πιο πριν δοκίμασέ το και πες μας.
μαλλον σε αυτο που λες εχεις δικιο. αυτο που με παραξενευει ειναι στην κατηφορα εκει ψιλο φοβαμαι οτι δεν θα φρεναρω. παντως σιγουρα πρεπει να κοιταξω φρενα και αναρτησεις να δω τι θα μου πει και ο μηχανικος.