Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 0
    • Groups 0

    karpodine

    @karpodine

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    karpodine Unfollow Follow

    Latest posts made by karpodine

    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

      κατι ακομα οταν φρεναρω και παταω ελαχιστα το πενταλ δεν κοβει λιγο αλλα πρεπει να το πατησω λιγο ακομα για να κοψει .

      Σε πιο καινούργια αυτοκίνητα με υπερβολική υποβοήθηση και σχετική ρύθμιση τύπου on-off πιάνουν πιο απότομα με ελάχιστο πάτημα. Αν είχες συνηθίσει έτσι με το αυτοκίνητο του δασκάλου ίσως το δικό σας παλιότερο σε ξενίζει αλλά μπορεί να είναι απόλυτα φυσιολογικό. Προσωπικά με ενοχλεί πολύ το να πιάνουν απότομα από πολύ ψηλά και θεωρώ πιο σωστό και ρυθμίσιμο αυτό που αναφέρεις, ένα μικρό κενό (τζόγος πενταλιού μέχρι που μπαίνει η υποβοήθηση) και μετά να πιάνει λίγο και να πατάς περισσότερο για να πιάσει περισσότερο.
      Πάντως νομίζω ότι ισχύει αυτό που σου είπα πιο πριν δοκίμασέ το και πες μας.

      μαλλον σε αυτο που λες εχεις δικιο. αυτο που με παραξενευει ειναι στην κατηφορα εκει ψιλο φοβαμαι οτι δεν θα φρεναρω. παντως σιγουρα πρεπει να κοιταξω φρενα και αναρτησεις να δω τι θα μου πει και ο μηχανικος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      karpodine
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      Ο χρήστης nickolas έγραψε:

      καλησπερα, ειμαι νεος στο φορουμ , θελω να σασ ρωτησω κατι. λπν, ειμαι νεος οδηγος και οδηγω(περιπου 3 μηνες) ενα skoda felicia glxi combi 1.2cc 1996 ( αν δεν κανω λαθος) , μπροστα εχει δισκους πισω ταμπουρα. το οδηγουσε η μητερα μου εδω και 15 χρονια,εχει περιπου 74.000 χιλιομετρα, τα σερβις τα εχει κανει ολα σε συνεργειο της σκοντα στο περιφεριακο πολυγωνου(δεν ξερω αν τα εχει κοιταξει ποτε ο μηχανικος), εχω παρατησει οτι δεν φρεναρει τοσο καλα και αισθανομαι σαν να μην εχει αναρτησεις (πεφτω σε λακουβα και νιωθω ολο τον κραδασμο). το ερωτημα ειναι το εξης: μπορειτε να μου πειτε τι περιπου να πω στον μηχανικο να κοιταξει η τι πρεπει να κοιταξω/παρατηρησω εν ωρα οδηγησεις η κατι που να με βοηθησει ;;;;;

      Αν νιώθεις ότι δε φρενάρει καλά πιθανότατα είναι φθαρμένα αμορτισέρ που δεν επιτρέπουν να έχει καλή επαφή ο τροχός με το δρόμο. Δεν έχει να κάνει τόσο με τον κραδασμό όταν πέσεις σε λακούβα αλλά κυρίως με το ότι το αμάξι αργεί να βρει την ισορροπία του μετά.
      Στο μηχανικό πες ό,τι είπες και σε εμάς.

      στο αμαξι απο οτι μου λεει η μητερα μου και στα χαρτια απο service , βιβλιο service, δεν εχουμε αλλαξει ποτε αναρτηση ουτε ελατηρια ουτε υγρα αν δεν κανω λαθος. για τα φρενα εχουμε αλλαξει τακακια και υγρα οποτε μας ελεγε ο μηχανικος. βεβαια διαβασα σε παλιοτερες συζητησεις για τα κυλινδρακια στο ταμπουρο δεν ξερω αν εχουν αλλαχτει ποτε . κατι ακομα οταν φρεναρω και παταω ελαχιστα το πενταλ δεν κοβει λιγο αλλα πρεπει να το πατησω λιγο ακομα για να κοψει .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      karpodine
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      καλησπερα, ειμαι νεος στο φορουμ , θελω να σασ ρωτησω κατι. λπν, ειμαι νεος οδηγος και οδηγω(περιπου 3 μηνες) ενα skoda felicia glxi combi 1.2cc 1996 ( αν δεν κανω λαθος) , μπροστα εχει δισκους πισω ταμπουρα. το οδηγουσε η μητερα μου εδω και 15 χρονια,εχει περιπου 74.000 χιλιομετρα, τα σερβις τα εχει κανει ολα σε συνεργειο της σκοντα στο περιφεριακο πολυγωνου(δεν ξερω αν τα εχει κοιταξει ποτε ο μηχανικος), εχω παρατησει οτι δεν φρεναρει τοσο καλα και αισθανομαι σαν να μην εχει αναρτησεις (πεφτω σε λακουβα και νιωθω ολο τον κραδασμο). το ερωτημα ειναι το εξης: μπορειτε να μου πειτε τι περιπου να πω στον μηχανικο να κοιταξει η τι πρεπει να κοιταξω/παρατηρησω εν ωρα οδηγησεις η κατι που να με βοηθησει ;;;;;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      karpodine
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr