Ο χρήστης ixnhlaths έγραψε:
Θα παρακαλούσα όλους τους κατόχους των TSI να συγκεντρώσουμε τα προβλήματα που μας έχουν παρουσιαστεί και να κάνουμε μια δική μας αξιολόγηση -όσο πιο αντικειμενική γίνεται- για την 'επανάσταση' της VW.Ως νέος κάτοχος του Golf 1.4 TSI Sportline έκδοσης 140HP έμεινα αρχικά εντυπωσιασμένος από τη γενική απόδοση του αυτοκινήτου. Ωστόσο προβλήματίστικα όταν άρχισα να ακούω από διάφορους γνωστούς μου περι αξιοπιστίας και προβλημάτων που άρχισαν να παρουσιάζονται σε διάφορα μοντέλα της σειράς.
Το δικό μου έχει διανύσει 2200ΚΜ μέχρι στιγμής και έχω παρατηρήσει τα εξής:
1)Από όταν το πήρα ακούγεται ένας ελαφρύς θόρυβος στην μπροστινή ανάρτηση -και στα 2 αμορτισέρ- όταν έχει κακοτράχαλο έδαφος ή ανωμαλίες, σαν να ξεφυσάει. Δεν είναι ενοχλητικός θόρυβος, απλά είναι ιδιαίτερα εμφανής όταν περνάς από μάντρα που κάνει αντηχείο. Έναν γνωστό μου που έχει το FSI 1.6 μου είπε ότι άκουγε κάτι αντίστοιχο και στο δικό του και πως με τον καιρό σταμάτησε, και πως ήταν θέμα στρωσίματος. Πάντως δεν είναι κάτι που με έχει ανησυχήσει ιδιαίτερα αφού το αμάξι στρίβει πολύ καλά.
2)Ενώ πήγαινα εκδρομή στην κεντρική Ελλάδα, πρός Καρπενήσι μέσω Προυσσού, άρχισε να ακούγεται από τη μηχανή ένας συνεχόμενος θόρυβος-έντονος- σαν να χτύπαγε πλαστικό σε κάποιο κινούμενο μέρος της μηχανής. Για να γίνω πιο περιγραφικός, φανταστείτε τα καπάκια από τα παγωτά που βάζαμε στις ακτίνες του ποδηλάτου όταν ήμασταν μικροί , πιασμένα με μανταλάκι για να κάνουν θόρυβο σαν 'τρακτερια'. Δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο το γεγονός ότι αυτό άρχισε όταν είχα ξεκινήσει να κινούμαι σε αρκετά ανηφορικό οδικό δίκτυο δουλεύοντας πολύ 1η-2α. Μόλις άνοιξα το καπό, το βεντιλατέρ δούλευε συνεχώς -εξακολουθώντας να κάνει τον ενοχλητικό ήχο-. Προς στιγμήν σταμάτησε και νόμιζα ότι ήταν το βεντιλατέρ. Συνεχίζοντας την πορεία, ξεκίνησε πάλι και συνέχισε για κάνα 20λεπτο μέχρι που σταμάτησε και δεν το ξαναέκανε. Κατα τη διάρκεια αυτή δεν παρατηρησα αλλαγή στην απόδοση της μηχανής και ο θόρυβος σταμάτησε όταν έπιασα κατηφόρες και δούλεψα περισσότερο 3η-4η. Αυτό βέβαια μπορεί να ήταν και τυχαίο
Όσον αφορά το 2) αν έχει κανείς παρόμοια εμπειρία ή κάποια εξήγηση ας την μοιραστεί μαζί μας. Επίσης ό,τι άλλο έχετε παρατηρήσει στο golfaki σας ας το μοιραστούμε από αυτό εδώ το thread.
Αύριο θα το πάω στο συνεργείο για έλεγχο και θα επανέλθω με την απάντηση τους.ΥΓ. Γενικώς είμαι της αντίληψης για τα καινούρια αυτοκίνητα να κάνουμε μια πρώτη αλλαγή λαδιών γρήγορα πχ στα πρώτα 1500ΚΜ. 'Ξεπλένεται' κατά μία έννοια ο κινητήρας, αφού στα πρώτα χιλιόμετρα μπορεί να υπάρχουν κάποια σωματίδια λόγω στρωσίματος -τουλάχιστον όταν 'φτιάχναμε' τα παπια το εφαρμόζαμε κατα κανόνα-. Το αναφέρω αυτό γιατί όταν το ρώταγα στο service της VW μου λέγαν χαρακτηριστικά: 'Δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο'.
Φίλε μου επειδη ειχα το ίδιο ακριβως προβλημα και τον θορυβο που ακουγα απο τιν μηχανη τον περιεγραφα με ακριβως ιδιο τροπο περι ποδηλατου ,, πρεπει να σου πω οτι πρεπει να κοιταξεις το κιβωτιο σου... εγω σημερα το πηγα καθως ο θορβος αυξομειωνοταν και περιμενω τα μαντατα σε αναμμενα καρβουνα