H μακροζωία της μπαταρίας εξαρτάτε από το δυναμό με ένα καλό βολτόμετρο μπορούμε να κάνουμε τους επόμενους
ελέγχους
1.Στο ρελαντί με φουλ φορτίο ,,όλα τα φώτα κλπ,, τα βολτ της μπαταρίας δεν πρέπει να είναι κάτω από 13 βολτ
2.Στο δρόμο όταν οδηγούμε 13,8 με 14 βολτ και όταν είναι κρύο το πολυ 14,5 βολτ για λίγο διάστημα
Τώρα για την μπαταρία
1,Το πρωί χωρίς να βάλουμε το κλειδί και όλα κλειστά 12,5 βολτ
2.ΠΟΤΕ δεν έχουμε φώτα ράδιο κλπ ανοιχτά με την μηχανή σβηστή
3.Το ρεύμα διαρροής (έτσι λέγετε ) το πολύ 100 mA.Δηλαδή το κλειδί εκτός αυτοκινήτου όλα σβηστά βγάζουμε το ένα
πόλο της μπαταρίας και βάζουνε το αμπερόμετρο εν σειρά και μετά από 2-3 λεπτά έχουμε ένδειξη 100 ΜΑ.
4.Δεν αφήνουμε την μπαταριά να ξεφορτώσει ποτέ,η φορτοεκφορτώσεις μικραίνουν την ζωή της μπαταρίας
5.Δεν χρειάζεται εξωτερική φορτίσει εάν ο δυναμός μας είναι καλός .
6.Στα καινούργια αυτοκίνητα μπορεί να κλείδωση το ράδιο,immobilizer εάν βγάλουμε την μπαταριά.
K
kalogran
@kalogran
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by kalogran
-
RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις