Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
σε παρόμοια συμπτώματα ήταν αντλία νερού αν και ο μάστορας χτυπιόταν για φλάντζα. Τα νερά δεν κυκλοφορούν καλά.
Με την φλάντζα΄θα είχες κάποια διαρροή.Aπό αντλία δεν πετάνε τα νερά από την τάπα ούτε φουσκώνουν τα νερά. Υπάρχει διαρροή καυσαερίων πρός κάποια δίοδο νερού.
Μπορεί να δοκιμάσει να σφίξει το καπάκι και ίσως σταματήσει για ένα μικρό διάστημα, αλλά το μοτέρ θέλει φλάτζα και πλάνισμα το καπάκι ( ελαφρό μέχρι να δείξει ότι πατάει καλά η φλάτζα )
ο μηχανικος μου αποκλειει το ενδεχομενο καμμενης φλαντζας ... το αυτοκινητο ειναι στο συνεργειο απο το σαββατο κ λυθηκαν καποια εξαρτηματα ετσι ωστε να αλλαχτει ο θερμοστατης κ να μπει μια γνησια ταπα στο ψυγειο μιας κ αυτη που ειχα βαλει εγω ηταν απο καταστημα με ανταλλακτικα...Επισης μια μερα πριν το βαλω μεσα ο κινητηρας ειδικα οταν ειναι κρυο παρουσιαζει φαινομενα ρετατισματος σαν να δουλευει τρικιλινδρο τρεμει ολο το αυτοκινητο μεχρι κ 2.500 rpm !! ποιο πανω ειναι οκ...Τυχαιο? δεν νομιζω... κ για αυτο το προβλημα ο μηχανικος μου επιμενει οτι απλα κατι αλλο κ ισως φταιει το πετρελαιο η εχει καποια αλλη βλαβη η οποια εχει να κανει με αντλια πετρελαιου η καποιο μπεκ...κ δεν εχει σχεση με το προβλημα του νερου..Θα τρελαθω...δεν ξερω... Εγω πιστευω ειναι φλαντζα κ μπερδευτονται τα νερα με τα καυσαερια..Νερο σε καποιον κυλινδρο κ καπνος στο νερο οταν το πιεζω πολυ...Αυριο λογικα θα παραλαβω το αυτοκινητο δοκιμαστικα να κανει καποιες διαδρομες κ να δουμε αν συνεχιζει τα ιδια...με νεο θερμοστατη κ ταπα...Ειδωμεν...