Ο χρήστης Auto Glass Service έγραψε:
Οι μεμβράνες της PVI, που κατά τη γνώμη μας είναι ποιοτικά άριστες, βγαίνουν με συντελεστή 73%.
Οπότε, βάσει νέου νόμου, για τα κρύσταλλα οδηγού - συνοδηγού είστε απόλυτα νόμιμοι.
Θα διαφωνήσω σε αυτό το σημείο.
Μπορεί στην αρχή ο νέος νόμος να αναφέρει:
Ο ελάχιστος συντελεστής μετάδοσης φωτός των
εγκεκριμένων υαλοπινάκων των κυκλοφορούντων οχη−
μάτων καθορίζεται σε:
α) 75% για τον εμπρόσθιο ανεμοθώρακα.
β) 70% για τους υαλοπίνακες εκατέρωθεν της θέσης
του οδηγού.
γ) 70% για τους πίσω πλευρικούς υαλοπίνακες και
τον οπίσθιο ανεμοθώρακα, εφόσον το όχημα δεν φέρει
πλευρικούς καθρέφτες.
Όμως αναφέρεται στα όρια συντελεστών μετάδοσης φωτός σε υαλοπίνακες
οχημάτων. Δεν αναφέρεται στην μεμβράνη ούτε στον συνολικό συντελεστή κρυστάλλου+μεμβράνης.
Επίσης αναφέρει:
Δεν επιτρέπεται σε κανένα όχημα τόσο στον εμπρό−
σθιο ανεμοθώρακα όσο και στους υαλοπίνακες εκατέ−
ρωθεν της θέσης του οδηγού, **η επικόλληση μεμβρα−
νών οι οποίες μεταβάλλουν το συντελεστή μετάδοσης
φωτός **των εδαφίων (α) και (β) της παρ. 1 του άρθρου
2 της παρούσας.
Σημειώστε ότι τα εδάφια (α) και (β) της παρ. 1 του άρθρου 2 είναι το πρώτο μου quote.
Ακόμη όμως και **αν προσποιηθούμε **ότι επιτρέπεται μεμβράνη αρκεί ο συνολικός συντελεστής μετάδοσης φωτός να είναι >= 70% τότε:
Τα εμπρόσθια πλαϊνά κρύσταλλα των περισσότερων αυτοκινήτων έχουν συντελεστή 75-85%. Ας πούμε λοιπόν ότι το κρύσταλλο μας είναι περίπου στο 80%. Τοποθετώντας μια μεμβράνη με συντελεστή 73%, το συνολικό ποσοστό μετάδοσης φωτός πέφτει στο 58,4%.
Και πάλι όμως αυτό είναι μια υποθετική κατάσταση, αφού ο νόμος λέει ρητά πως στα εμπρόσθια πλαϊνά κρύσταλλα απαγορεύεται η επικόλληση μεμβράνης η οποία μεταβάλει τον συντελεστή αυτόν.
Πάντα φιλικά.