Παιδιά, να παραθέσω κι εγώ ένα περιστατικό μήπως και μπορέσει να με διαφωτίσει κάποιος φίλος:
Έχω ένα SORENTO 3.500cc του 2006. Το Σάββατο το πρωί έβαλα μπρος κανονικά, έκανα 1 χιλιομ. το πολύ, και σταμάτησα στο πλυντήριο για 3 περίπου λεπτά. Ξαναβάζοντας μπρος να φύγω και γυρνώντας το κλειδί, όλες μου οι ενδείξεις στο ταμπλώ είναι κανονικές. Γυρνάω την μίζα και δεν δίνει ρεύμα. Παράλληλα αρχίζει να αναβοσβύνει ταχύτατα το ταμπλώ και να ακούγεται ένα γρήγορο και διακοπτόμενο 'τρρρρρρρρ'. Προσπάθησα να δώσω ρεύμα με ένα booster που έχω αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Στην συνέχεια κατέφυγα στο πλησιέστερο ηλεκτρολογείο, όπου τελικά ο μάστορας είπε πως προφανώς 'κόπηκε κάποιο στοιχείο' και ακολούθησε η συνήθης διαδικασία για νέα μπαταρία κλπ.
Οι ερωτήσεις είναι οι εξής (τις ίδιες έκανα και στον μάστορα αλλά οι απαντήσεις δεν ήταν ικανοποιητικές):
- Πώς γίνεται να σε αφήσει τόσο απότομα η μπαταρία (κλειστού τύπου εννοείται) όταν αφενός η σχετική ένδειξη καταληλότητος είναι Πράσινη, δηλ. ΟΚ και αφετέρου όταν δεν σου έχει δημιουργήσει πρόσφατα το παραμικρό πρόβλημα (10 λεπτά πριν 'τα παίξει' πήρε κανονικά η μίζα.
- Μια μπαταρία 80άρα πόσο ρεύμα μπορεί να δώσει κατά την εκκίνηση; Διότι το booster (εκκινητής) που δοκίμασα, βγάζει 300Α και στιγμιαία (για 5 secs) 450A. Γιατί δεν την εκκίνησε λοιπόν; (από τα 4 λαμπάκια που έχει για την πληρότητά του, τα 3 ήταν αναμμένα, δηλ. 75% φορτισμένος)
Όποιος μπορεί να με διαφωτίσει θα το εκτιμήσω ιδιαίτερα.
Ευχαριστώ.