To αυτοκίνητο πουλήθηκε!
Κλειδώστε το παρακαλώ...!
To αυτοκίνητο πουλήθηκε!
Κλειδώστε το παρακαλώ...!
Πάμε μία πάνω!!!
Το αυτοκίνητο είναι πένα και πραγματκή ευκαιρία...!
Πάμε μία πάνω...!
H ανανέωση των αγγελιών επιτρέπεται μετά το πέρας μιας εβδομάδας [mod]
Μοντέλο: 01/2009
Κινητήρας: 1600cc TURBO
Iπποι: 192
ΧΛΜ: 30.000
**Βασικός Εξοπλισμός **
Eξτρά Εξοπλισμός
Eίναι πολύ προσεγμένο, ατρακάριστο, ζυγές πινακίδες, εντελώς stock χωρίς καμία βελτιωτική παρέμβαση.
Δυστυχώς έχει μόνο 2 επιπόλαια σημάδια, στην μπροστινή πινακίδα και στον καθρέπτη του οδηγού, από ασυνήδητο οδηγό σε παρκάρισμα...
Έχει ακόμα 1 χρόνο εγγύηση από το εργοστάσιο +4 χρόνια από την αντιπροσωπεία.
Όλα τα service έχουν γίνει στην αντιπροσωπεία. Μόνο φίλτρο καμπίνας και λάδια 4 φορές έχει αλλάξει.
Πωλείται λόγω ανάγκης μεγαλύτερου αυτοκινήτου λόγω οικογενείας.
Ζητάω 18.000 ευρώ αλλά το σηζητάω.
Επίσης μπορεί να γίνει και διακανονισμός με κάποια προκαταβολή και τα υπόλοιπα λεφτά με δόσεις.
Τρόποι επικοινωνίας
Σταθερό: 211.7107578
Κινητό: 6936199116
Email: georgekotsos@gmail.com
Περιοχή: Γλυφάδα - Αττική
Φωτογραφίες μπορείτε να δείτε στο παρακάτω link:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/811608/
Μοντέλο: 01/2009
Κινητήρας: 1600cc TURBO
Iπποι: 192
ΧΛΜ: 30.000
**Βασικός Εξοπλισμός **
Eξτρά Εξοπλισμός
Eίναι πολύ προσεγμένο, ατρακάριστο, ζυγές πινακίδες, εντελώς stock χωρίς καμία βελτιωτική παρέμβαση.
Δυστυχώς έχει μόνο 2 επιπόλαια σημάδια, στην μπροστινή πινακίδα και στον καθρέπτη του οδηγού, από ασυνήδητο οδηγό σε παρκάρισμα...
Έχει ακόμα 1 χρόνο εγγύηση από το εργοστάσιο +4 χρόνια από την αντιπροσωπεία.
Όλα τα service έχουν γίνει στην αντιπροσωπεία. Μόνο φίλτρο καμπίνας και λάδια 4 φορές έχει αλλάξει.
Πωλείται λόγω ανάγκης μεγαλύτερου αυτοκινήτου λόγω οικογενείας.
Ζητάω 18.000 ευρώ αλλά το σηζητάω.
Επίσης μπορεί να γίνει και διακανονισμός με κάποια προκαταβολή και τα υπόλοιπα λεφτά με δόσεις.
Τρόποι επικοινωνίας
Σταθερό: 211.7107578
Κινητό: 6936199116
Email: georgekotsos@gmail.com
Περιοχή: Γλυφάδα - Αττική
Φωτογραφίες μπορείτε να δείτε στο παρακάτω link:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/811608/
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Η νοθεία στην τολουόλη συνίσταται στο ότι δεν έχει πληρώσει φόρο σαν καύσιμο.
Επίσης, θέλει διαφορετική ρύθμιση - με σκέτη τολουόλη θα σου μαυρίζει τα μπουζί (πολύ πλούσιο).
Καλά αυτό εννοείται... Θα ανεβάσουμε λίγο αβανς για να έχει και νόημα να την βάζω.
Μεθανόλη για να αυξήσεις τα οκτάνια;
Αυξάνει τα οκτάνια αλλά μειώνει την θερμογόνο δύναμη του καυσίμου.Ο κατασκευαστής δίνει όριο αιθανόλης (στο δικό μου νομίζω 5%) αλλά για μεθανόλη πρέπει να είναι χαμηλότερο (ΧΑΛΑΕΙ το σύστημα τροφοδοσίας).
Είχα την εντύπωση οτι και η μεθανόλη ανήκει στα 'καύσιμα'... Για την φθορά είχα την απορεία γιατί ξέρω οτι είναι πολύ διαβρωτική...! Οπότε δεν το δοκιμάζω.
Πιο ψυχρά μπουζί για τί χρήση; Συνέχεια τελικές;
Εντάξει θα πηγαίνω και χαλαρά λίγο πριν το σβήσω...!! χαχαχαχαχα
Πέρα από την πλάκα δεν θα το οφελήσει τα ψυχρότερα μπουζί...? Για χρήση με τολουόλη μιλάω!
Για ποιο λόγο θεωρείται η προσθήκη τολουόλης νοθεία...!?
Αφού αυτό χρησιμοποιούν για να κάνουν την 100άρα...
Φίλος με Ibiza Cupra σε dyno που μετρήθηκε πριν και μετά από χρήση τολουόλης (1 λίτρο σε 40 λιτρα 100άρας), πρίν έδειξε 251 και μετά 263. Αντίστιχα κέρδισε 1,5 κιλό ροπής.
Το παράδοξο είναι οτι το τούρμοπ σήκωνε 1,7 bar από το 1,6 πριν...!
Επίσης θέλω να ρωτήσω τι γίνεται με την χρήση μεθανόλης μέσα στο ντεπόζιτο και όχι με κάποιο water - methanol κιτ...!! Υπάρχει πιθανότητα φθοράς με χρήση μεθανόλης...?
Ρωτάω καθάρα από θέμα απόδοσης καθώς δεν με ενδιαφέρει το κόστος...!!
Ούτως η άλλως χρησιμοποιώ βελτιωτικά έτοιμα με αισθητά αποτελέσματα, αλλά θέλω να βρώ το καλύτερο σε απόδοση...!
Και ρωτάω και κάτι τελυταίο. Μήπως θα ήταν καλύτερα να αλλάξω τα μπουζί με ψυχρότερα για τέτοια χρήση...?