Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 7
    • Best 0
    • Groups 0

    gba

    @gba

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    7
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gba Unfollow Follow

    Latest posts made by gba

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης alexeft έγραψε:
      Δε νομίζω ότι μπορεί να βγάλει υγραέριο από τη δεξαμενή, εκτός από τη μικρή ποσότητα που υπάρχει στο σωλήνα πλήρωσης.

      Πρέπει να υπάρχουν δύο μονόδρομες βαλβίδες, μία στο στόμιο πλήρωσης και μία στην πολυβαλβίδα, πάνω στην ίδια τη δεξαμενή. Η δεύτερη εμποδίζει να γίνει οτιδήποτε άλλο εκτός από γέμισμα της δεξαμενής.

      χαιρομαι που ο πρατηριουχος ειναι ενταξει

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gba
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης gba έγραψε:
      gba έγραψε:
      Γεια σας, με αφορμή την υγραεριοκίνηση είμαι ένα νέο μέλος στην παρέα σας. Την προηγούμενη βδομάδα έκανα μια έρευνα αγοράς για την εγκατάσταση συστηματος υγραερίου στο αυτοκίνητό μου suzuki grand vitara 2,5 v6 (2500 κυβικά εκατοστά εξακύλινδρο) μοντέλο 2000.
      Οι τιμές που πηρα ήταν 2500 -3000 ευρώ για συστημα 5ης γενιας και 1800 -2300 για συστημα 4ης γενιας και μπορώ να πω ότι μου φανηκαν λιγο τσιμπημενες. Θα ήθελα την γνώμη σας ποιο συστημα απο αυτα της αγοράς θεωρείτε καλυτερο για την περίπτωση μου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
      **Να διορθώσω:**Οι τιμές που πηρα ήταν 1800 -3000 ευρώ για συστημα 5ης γενιας , χωρις πνεύμονα.

      Μιας και στην περιοχη μου , Αγρίνιο , 1χρονο μετα τα παραπανω
      άνοιξαν 3 πρατηρια υγραερίου και αρκετοι εγκαταστατες και εκει που εφτασε η βενζινη ,
      το αποφασισα και εβαλα υγραέριο στο αυτοκινητο , πριν δυο μήνες περιπου.
      Εβαλα το BRC με πνευμονα με μπουκαλα κυλινδρικη 80lit (φουλαρει με 64-66 lit).
      Oλη η εγκατασταση μαζι με λαδιερα , 6 μπουζι LPG και ΚΤΕΟ μου κοστισε περιπου 1630ευρω.
      Γενικα ειμαι ευχαριστημενος χωρις προβλήματα λειτουργιας.
      Οσο αναφορα το κοστος μου καιει σε ταξιδι ,εξω απο την πόλη , με ταχυτητες ως 120Km/h
      απο 14ως 16 lit/100Km , αναλογα με τον δρομο (στροφες ,ανηφορες )με κοστος υγραεριου περιπου 0,83ευρω/lit
      οταν σε βενζινη εκαιγε 12ως 14 lit/100Km με κοστος υγραεριου περιπου 1,65ευρω/lit
      δηλαδη μια οικονομια (14χ1,65-16χ0,83)χ100/(14χ1,65)=42,5%
      Μεσα στην πολη επειδη εκκινει με βενζινη και οι αποστασεις ειναι μικρες η οικονομια πρεπει να ειναι λιγοτερη , 27-35% απο μια προχειρη εκτιμηση , λιγοτερη το χειμωνα ,περισσοτερη το καλοκαιρι.
      Ενω προτιμω να εμπιστευομαι τους συνανθρωπους μου , εχω γινει καχυπτοτος ,
      γνωριζουμε δυστυχως οτι πολλοι επαγελματιες πρατηριουχοι ,
      ( βλεπε ερευνα που εκανε γνωστος δημοσιογραφος με την συνεργασια του Εθνικου Μετσοβιου Πολυτεχνειου)
      ευτυχως οχι ολοι , αλλα αυτοι ειναι μειοψηφια ,
      εχουν κανει επαγγελμα την απατη εις βαρος του πελατη
      δεν μου αρεσε που για δευτερη φορα χτες και σημερα που εβαλα υγραεριο σε ενα πρατηριο
      για να παρω μια μετρηση και να καταληξω στο παραπανω συμπερασμα
      οταν συνδεσε την αντλια παροχης στην φιαλη μου και ανοιξε την αντλια για να γεμισει,
      αυτη δεν λειτουργησε γιατι πεφτει καποια βαλβιδα στο συστημα του οπως μου ανεφερε.
      Επειδη δεν γνωριζω ακριβως την διαδικασια πληρωσης της φιαλης ,
      αναρωτηθηκα αν με τον τροπο αυτο υπαρχει το ενδεχομενο να μου κλεβει υγραεριο ,
      εφοσον απο την φιαλη που ειναι μισογεματη , εχουμε ροη υγραεριου προς τις κενες σωληνωσεις της αντλιας
      μεχρι την δεξαμενη υγραεριου του πρατηριου.
      Αν η αντλια πληρωσης εχει περονη που σπρωχνει την μπιλια που ασφαλιζει την εξοδο υγραεριου απο την φιαλη μου
      σιγουρα με κλεβει.
      Αν η αντλια πληρωσης γεμιζει με παραπανω πιεση που ανοιγει την μπιλια , οπως γεμιζει ενας αναπτηρας ,
      τοτε δεν με κλεβει και αδικα κολαζομαι , μερα Κυριακη επιπλεον.
      Εν πασει περιπτωσει καλη η εμπιστοσυνη , αλλα ο ελεγχος ειναι παντα καλυτερος ,
      εκτος αν εχεις φτασει σε επιπεδο που γυριζεις και το αλλο μαγουλο ,
      που ενδεικνυται σε ορισμενες περιπτωσεις , αλλα οχι παντα.
      Θα ηθελα την γνωμη σας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gba
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Σε μια έρευνα αγοράς που έκανα για το αυτοκίνητό μου suzuki grand vitara 2,5 v6 (2500 κυβικά εκατοστά εξακύλινδρο) μοντέλο 2000 βρήκα τις εξής τιμές : landirenzo και stargas 1800euro , icom jtg 5ης γενιας 2 χρόνια εγγύηση 2200-2500euro και vialle 3000euro. Προφανως σκέφτομαι να επιλέξω την πιο οικονομικη λύση landirenzo και stargas 1800euro χωρις να αποκλείω κάποιο απο τα υπόλοιπα . Ευχαριστω οποιονδήποτε φίλο έχει τοποθετήσει ενα απο τα παραπάνω συστήματα να μου πεί την γνωμη του ή το έχει ψάξει και έχει διαμορφώσει άποψη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gba
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      gba έγραψε:
      Γεια σας, με αφορμή την υγραεριοκίνηση είμαι ένα νέο μέλος στην παρέα σας. Την προηγούμενη βδομάδα έκανα μια έρευνα αγοράς για την εγκατάσταση συστηματος υγραερίου στο αυτοκίνητό μου suzuki grand vitara 2,5 v6 (2500 κυβικά εκατοστά εξακύλινδρο) μοντέλο 2000.
      Οι τιμές που πηρα ήταν 2500 -3000 ευρώ για συστημα 5ης γενιας και 1800 -2300 για συστημα 4ης γενιας και μπορώ να πω ότι μου φανηκαν λιγο τσιμπημενες. Θα ήθελα την γνώμη σας ποιο συστημα απο αυτα της αγοράς θεωρείτε καλυτερο για την περίπτωση μου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
      **Να διορθώσω:**Οι τιμές που πηρα ήταν 1800 -3000 ευρώ για συστημα 5ης γενιας , χωρις πνεύμονα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gba
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης leonp έγραψε:
      Αυτή είναι μια βελτίωση που θα σε βάλει μέσα οικονομικά.

      Αν μπορείτε παρακαλώ τεκμηριώστε την άποψή σας ,γιατί δεν επιθυμώ να το διαπιστώσω μονος μου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gba
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης dti έγραψε:

      Γεια σας, με αφορμή την υγραεριοκίνηση είμαι ένα νέο μέλος στην παρέα σας. Την προηγούμενη βδομάδα έκανα μια έρευνα αγοράς για την εγκατάσταση συστηματος υγραερίου στο αυτοκίνητό μου suzuki grand vitara 2,5 v6 (2500 κυβικά εκατοστά εξακύλινδρο) μοντέλο 2000.
      Οι τιμές που πηρα ήταν 2500 -3000 ευρώ για συστημα 5ης γενιας και 1800 -2300 για συστημα 4ης γενιας και μπορώ να πω ότι μου φανηκαν λιγο τσιμπημενες. Θα ήθελα την γνώμη σας ποιο συστημα απο αυτα της αγοράς θεωρείτε καλυτερο για την περίπτωση μου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

      Το αυτοκίνητό σου είναι ήδη 10 ετών, πόσο σκέφτεσαι να το κρατήσεις ακόμη;
      Το κόστος συστήματος υγραεριοκίνησης για την περίπτωσή σου είναι λίγο τσιμπημένο λόγω 6κύλινδρου κινητήρα. Πρέπει να κάνεις πολλά χιλιόμετρα για να αποσβέσεις το κόστος σε 2 χρόνια και να έχεις μετά κάποιο κέρδος...
      Προσωπικά προτιμώ τα συστήματα 5ης γενιάς, αλλά καλύτερα να ρωτήσεις κι αλλού (στα εξειδικευμένα forums για SUV και 4x4, καθώς έχουν βάλει αρκετοί σε ίδιο ή παρόμοιο αυτοκίνητο με το δικό σου και μάλιστα αρκετό καιρό πριν).

      dti ευχαριστώ για την απάντηση σου. Με το αυτοκινητο κανω περιπου 15000 km τον χρονο , έχω κάνει περίπoυ 150000km , δεν μου παρουσιάζει βλάβες και ικανοποιεί τις απαιτήσεις μου ,οπότε δεν σκοπευω να το αλλάξω .Επισης στον τελευταιο ελεγχο ΚΤΕΟ εδειξε πολυ χαμηλες εκμπομπες ρυπων , οπότε δεν καταλαβαινω γιατί πλήρωσα γυρω στα 850 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Εκτος αυτού μετά τις τελευταιες περικοπές των μισθων (εγω και η γυναίκα μου είμαστε μισθωτοι δημοσιου) και τα παιδια πριν τις σπουδες δεν υπαρχει περιθωριο για αντικατάσταση αυτοκινήτου ,παρα μονο βελτιώσεις.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gba
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Γεια σας, με αφορμή την υγραεριοκίνηση είμαι ένα νέο μέλος στην παρέα σας. Την προηγούμενη βδομάδα έκανα μια έρευνα αγοράς για την εγκατάσταση συστηματος υγραερίου στο αυτοκίνητό μου suzuki grand vitara 2,5 v6 (2500 κυβικά εκατοστά εξακύλινδρο) μοντέλο 2000.
      Οι τιμές που πηρα ήταν 2500 -3000 ευρώ για συστημα 5ης γενιας και 1800 -2300 για συστημα 4ης γενιας και μπορώ να πω ότι μου φανηκαν λιγο τσιμπημενες. Θα ήθελα την γνώμη σας ποιο συστημα απο αυτα της αγοράς θεωρείτε καλυτερο για την περίπτωση μου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gba
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr