Μου φαίνεται και εμένα άκυρο να χάνει τα οκάνια, αλλά δεν είμαι και σχετικός.
Latest posts made by doom87
-
RE: Peugeot 106 - Πρόβλημα με υπερθέρμανση;posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
-
RE: Peugeot 106 - Πρόβλημα με υπερθέρμανση;posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Θα το δοκιμάσω και αυτό.
Θα μπορούσες κάποια στιγμή να τους ρωτήσεις τι έφταιγε τελικά;
-
RE: Peugeot 106 - Πρόβλημα με υπερθέρμανση;posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Θα του το πω και αυτό....
-
RE: Peugeot 106 - Πρόβλημα με υπερθέρμανση;posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Σε ευχαριστώ!
Μακάρι να βγει άκρη.
-
RE: Peugeot 106 - Πρόβλημα με υπερθέρμανση;posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Όχι, μου έιπε πως υπάρχει ένδειξη στο διαγνωστικό για κακής ποιότητας βενζίνης και μου πρότεινε να αλλάξω βενζινάδικο και να βάζω 98άρα ή 100άρα από εδώ και πέρα.
Φάνηκε όμως πως δεν είχε να κάνει αυτό, αφού το πρόβλημα συνεχίζεται.
Τώρα αλλάξαμε αισθητήρα Λ, τίποτα πάλι. Τώρα λέει πως είναι ο εγκέφαλος.
Δυστυχώς δεν είμαι σχετικός, οπότε δεν ξέρω που βρίσκεται η αντλία.
Πριν 2 χρόνια είχα αλλάξει αντλία βενζίνης πάντως.
Δεν είναι και τόσο εύκολο να βρω έναν σωστό μάστορα, έχω πάει σε τόσους διαφορετικούς όλα αυτά τα χρόνια και για κανέναν τους δεν μπορώ να εγγυηθώ.
-
Peugeot 106 - Πρόβλημα με υπερθέρμανση;posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Καλησπέρα!
Έχω το Peugeot 106, 1100cc, μοντέλο του 2001.
Το πρόβλημα άρχισε να παρουσιάζεται εδώ και λίγο καιρό και πάντα όταν έχει πολύ ζέστη και το χτυπάει ο ήλιος.
Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω όπως μπορώ.
Π.χ. το παίρνω αυτές τις μέρες τα μεσημέρια για να πηγαίνω για μπάνιο.
Στην αρχή, μέχρι να φτάσω δηλαδή, περίπου 25-30χλμ πηγαίνω μια χαρά.
Όταν είναι να επιστρέψω και το αμάξι το έχει χτυπήσει για ώρα ο ήλιος, μετά από κανένα δεκάλεπτο-τέταρτο στην πορεία, καθώς πατάω γκάζι, αυτό είναι σαν να σβήνει.Πατάω δηλαδή γκάζι και δεν δίνει. Κατεβάζω ταχύτητα, μαρσάρω, πάει για λίγα μέτρα, μετά σταματάει πάλι, δεν δίνει γκάζι. Δεν σβήνει τελείως όμως παρόλα αυτά.
Για να καταφέρω να επιστρέψω, το παρκάρω όπου βρω, ανοίγω το καπό για κάνα 20λέπτο αφού καίνε όλα μέσα, και άντε πάλι κουτσά-στραβά μου βγάζει μερικά χιλιόμετρα μέχρι το σπίτι, οπού συνήθως αρχίζει τα ίδια την ώρα που φτάνω.
Είναι και εκνευριστικό, αφού εκτός πως έχω τον νου μου πως να το γυρίσω, έχω και την κίνηση από πίσω να μου κορνάρουν αφού πάω με όσο ταχύτητα μπορώ να μαρσάρω κάθε φορά και μετά νεκρά.
Να σημειώσω εδώ, πως κάποιες φορές όταν παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα και το σβήσω τελείως, όταν προσπαθώ να το βάλω μπρος δεν παίρνει. Δηλαδή παίρνει και σβήνει σε ένα δευτερόλεπτο. Αν κρυώσει για λίγο, παίρνει κανονικά.
Τις πρώτες φορές άναψε και το κλασσικό πορτοκαλί λαμπάκι της μηχανής αλλά πλέον όχι.
Οπότε μετά από ώρες αφού έχει κρυώσει και όταν πια δεν έχει πολύ ζέστη και ήλιο, π.χ. τα βράδια, το αμάξι λειτουργεί απροβλημάτιστα.
Δυστυχώς το αυτοκίνητο δεν έχει καν όργανο θερμοκρασίας για να βλέπω σε τι φάση είναι κάθε φορά.
Στην αρχή το συνεργείο μου λέει είναι μάλον από βενζίνη. Οπότε πάω και βάζω 98αρα καμιά δυό φορές. Καμία διαφορά.
Μετά μου λέει, είναι μάλλον ο αισθητήρας Λ μάλλον, αφού έβγαζε σφάλμα στο διαγνωστικό.
Αλλάζω και αυτό, πάλι τα ίδια...
Τώρα μου λέει είναι μάλλον από τον εγκέφαλο.
Και κάθε φορά τους εξηγώ πως 99% έχει να κάνει με υψηλές θερμοκρασίες/υπερθέρμανση!Με έχει κουράσει πάρα πολύ και όλο είμαστε στα μάλλον το ένα και μάλλον το άλλο. Και το έχω πάει σε διαφορετικά συνεργεία, την Δευτέρα θα το πάω άλλου πάλι.
Μπορείτε να με βοηθήσετε; Τι πιστεύετε πως μπορεί να φταίει από την εμπειρία σας;
Δεν μπορώ να δίνω συνεχώς χρήματα και να μην βρίσκουν και τι είναι...Σας ευχαριστώ!