Μετά από μελέτη πάρα πολλών σελίδων φόρουμ, επισκέψεις σε αντιπροσωπείες και σε συνεργεία εγκατάστασης υγραερίου, δεν τα κατάφερα να αποφασίσω αν αξίζει να κάνω την μετατροπή και ποια λύση είναι η καταλληλότερη για το δικό μου αυτοκίνητο (KIA Sportage 2.0). Αυτό που κατάλαβα είναι ότι κάθε κινητήρας έχει κάποιες ιδιαιτερότητες, αντοχές-ανοχές και κάθε «μάστορας» λέει την ιστορία του (αν και συνάντησα μερικά παιδιά πραγματικά καταρτισμένα- διαβασμένα). Συνοψίζω τις απαντήσεις που πήρα ως εξής:
1η Περίπτωση: Ξέχασε το. Το αυτοκίνητο δεν είναι φτιαγμένο για υγραέριο. Με την μετατροπή το οποιοδήποτε κέρδος θα πληρωθεί αργότερα για την επισκευή του κινητήρα (βαλβίδες κλπ).
Αντίλογος: Αναφέρονται αυτοκίνητα με 200.000 χλμ και παραπάνω χωρίς πρόβλημα.
2η Περίπτωση: Υγρός ψεκασμός.
Αντίλογος: Η χαμηλή θερμοκρασία εξαέρωσης θα κρεπάρει τα μέταλλα του κινητήρα. Δεν υπάρχει λίπανση (μόνο με σπρέυ).
3η Περίπτωση: Αέριος ψεκασμός.
α. Με λιπαντήρα-λαδιέρα οπωσδήποτε.
Αντίλογος: Τζάμπα λεφτά, ζημιά στον καταλύτη, προβλήματα με τον ‘’λ’’.
β. Με λιπαντικά σπρέυ στις δεξαμενές.
Αντίλογος: Τζάμπα λεφτά, μη επιβεβαιωμένη λύση.
γ. Χωρίς λιπαντικά, με κατάλληλη ρύθμιση και εναλλαγές βενζίνας
Αντίλογος: Δεν υπάρχει λίπανση.
Παρακαλώ αν υπάρχει κάποια γνώμη που να μπορούσε να με διαφωτίσει εμπεριστατωμένα πάνω στο θέμα.