Το έχω εγώ το βιβλίο
Έχουμε και λέμε:
5,5 hp --> 150cc 4t
6,3 hp --> 200cc 4t
9 hp --> 85cc 2t / 270cc 4t
13 hp --> 390cc 4t
Αυτά για τα ενοικιαζόμενα, μετά είναι οι αγωνιστικές κατηγορίες.
Το έχω εγώ το βιβλίο
Έχουμε και λέμε:
5,5 hp --> 150cc 4t
6,3 hp --> 200cc 4t
9 hp --> 85cc 2t / 270cc 4t
13 hp --> 390cc 4t
Αυτά για τα ενοικιαζόμενα, μετά είναι οι αγωνιστικές κατηγορίες.
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Και πώς στρίβουν; Μια φορά είχα πάει κάρτ μόνο και διαπίστωσα ότι διαφορικό 'γιοκ'. Ξενέρωσα και από τότε δεν έχω ξαναπάει.
Αν στρίψεις σε ένα καρτ το τιμόνι σταματημένο θα δεις ότι σηκώνεται ο εμπρός εξωτερικός τροχός. Πριν τη στροφή το καρτ πατάει στον εμπρός εσωτερικό τροχό και στους πίσω. Μέσα στην στροφή, όμως, η φόρτιση μεταφέρεται και το καρτ πατάει στους μπροστά τροχούς και στο πίσω εξωτερικό. Δηλαδή το καρτ στρίβει πάντα με τους τρεις.