καλησπέρα στο forum.
πάνω από ένα χρόνο τώρα γυρίζει στο μυαλό μου η ιδέα εγκατάστασης υγραερίου στο peugeot μου 1.6 / mod 2006.
όλο λέω να το κάνω, και όλο τελευταία στιγμή κάνω πίσω. Φυσικά αυτό που με προβληματίζει δεν είναι τόσο το κόστος εγκατάστασης και η απόσβεση της επένδυσης( μήπως ζάντες, dvd/tv και ζελατίνες κόστους περίπου 2200 euros , θα αποσβεστούν ποτέ?). Αυτό που φοβάμαι είναι μήπως τίθεται σε κίνδυνο η καλή λειτουργία του κινητήρα.έχω διαβάσει δεκάδες αναφορές για βαλβίδες , έδρανα. Ο.Κ έχω καταλήξει προσωπικά ότι με όχι επιθετική οδήγηση, χρήση βενζίνης περιοδικά και λίγη τύχη(εξαρτάται από τον τύπο του οχήματος) μπορεί να μην αντιμετωπίσεις πρόβλημα με βαλβίδες και πραγματικά πολλά χλμ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ πραγματικά είναι οι αναφορές για πιθανή καταστροφή του καταλύτη.Κάτι το οποίο μου έχει τεθεί από μηχανικό της peugeot που ρώτησα αλλά και από οδηγό peugeot που συνάντησα στο δρόμο.Τον ρώτησα εντυπώσεις,
μου είπε ότι πολύ γρήγορα του έκαψε καταλύτη(περίπου 600- 700 ευρο),μάλλον από λάθος ρύθμιση ΕΊΠΕ, ότι τώρα είναι Ο.Κ έχοντας όμως λαμπάκι μηχανης συνέχεια αναμένο??? Δυστυχώς άναψε πράσινο και δε πρόλαβα να ρωτήσω εάν ο εγκαταστάτης αναγνώρησε κάποια ευθύνη για τη τόσο σύντομα φθορά του καταλύτη (μετά την απομακρύνση από το ταμείο δε πιστεύω)
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΊΝΩ:
Η Φθορά-κάψιμο του καταλύτη επέρχεται από τη χρήση lpg ως καύσιμο( βλέπε και βαλβίδες ) ή η πραγματική αιτία είναι όχι το ίδιο το υγραέριο αλλά η πιθανή κακή τελική ρύθμιση ποσότητας ψεκασμού?
Δηλαδή η επιλογή ενός έμπειρου με πολλά χρόνια στο χώρο εγκαταστάτη εκμηδενίζει τον κίνδυνο ''καταλύτης''
Δικαιολογείται μετά από μία σωστή εγκατάσταση να ανάβει συνέχεια το λαμπάκι βλάβης μηχανής?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ! ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.