Καλημερα σε ολους!
Θα ηθελα συντομα να πω και εγω τη γνωμη μου.
1ον Ο δεικτης φθορας οσο μικροτερος ειναι, τοσο πιο ευκολα φθειρεται το λαστιχο, δηλαδη δεικτης 240 σημαινει οτι φθειρεται 2.4 φορες πιο γρηγορα απο ενα πειραματικο μοντελο αναφορας με δεικτη 100.
2ον Ο δεικτης ταχυτητας δεν εχει καθολου να κανει με τη σκληροτητα της γομας! Αφορα τη σχεδιαση του σκελετου και των πλα'ι'νων του ελαστικου, την ακαμψια του δηλαδη. Ο κατασκευαστης επιλεγει ελαστικο με βαση τη ρυθμιση και της απαιτησεις της αναρτησης του αυτοκινητου ή πιο απλα ενα λαστιχο που μπορει να ανταπεξελθει στην φορτιση που δεχεται απο τις αναρτησεις του αυτοκινητου.
3ον Στην ασφαλτο της Ελλαδας ολα τα λαστιχα πανω κατω υποφερουν απο προσφυση (μερικα βεβαια υποφερουν ακομα περισσοτερο- P 6000- ) και αν καποιος θελει να δει διαφορα θα πρεπει να κοιταξει ημιαγωνιστικα λαστιχα, που βεβαια φθειρονται γρηγορα. Η Hankook βγαλει τελευταια στην αγορα τετοια λαστιχα με διαφορετικης σκληροτητας γομες, αλλα και η KUMHO.
4ον Πριν μαθω αυτα, εκανα τη βλακεια να βαλω σε ΜΧ5 1.8 λαστιχα Η αντι για V (διασταση 195/50/15) . Αποτελεσμα στην πιστα να διπλωνουν σαν να εχουν προφιλ 80!!
Ελπιζω να βοηθησα λιγο.
Καλο Σαββατοκυριακο σε ολους!
C
chris-daras
@chris-daras
οδοντίατρος - αυτοκίνητο, καρτ, αγώνες και τα συναφή...
Latest posts made by chris-daras
-
RE: ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ...