Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
B
  • Profile
  • Following 0
  • Followers 0
  • Topics 0
  • Posts 12
  • Best 0
  • Groups 0

bill94

@bill94

0
Reputation
1
Profile views
12
Posts
0
Followers
0
Following
Joined Aug 31, 2019, 4:07 PM Last Online Aug 31, 2019, 4:07 PM

bill94 Unfollow Follow

Latest posts made by bill94

  • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

    Να ρωτήσω τι γνώμη έχετε για τα ελαστικά Bridgestone turanza t005 που φόρεσα στο οπελ αστρα που έχω;  μέχρι στιγμής έχω καλες εντυπώσεις  θα ήθελα τη γνωμη  όσων ενδεχομένως το έχουν ή έχουν ακούσει κάτι!

    Τα έχω από τέλη Σεπτέμβρη σε yaris diesel 2016, διάσταση 195/50/16 XL. Γενικά ευχαριστημένος είμαι. Η οδήγηση είναι σε αστικό-περιαστικό περιβάλλον με αρκετή υγρασία και πρωινή παγωνιά.Πριν κάνα μήνα μου ενεργοποιούσαν το ABS συνέχεια σε στεγνό και βρεγμένο, αλλά είχα ανεβασμένες πιέσεις γιατί είχε μια ολιγοήμερη καλοκαιρία 18-20 βαθμούς θερμοκρασία και εγώ τα είχα ρυθμίσει στους 6 βαθμους. Έχουν μαλακό πλαΪνό παρόλο το XL, αρκετά πιο μαλακό από τα ecopia που είχε εργοστασιακά, χάνει λίγο σε αίσθηση,νομίζω το κάνουν όλοι πλέον οι κατασκευαστές για να ελαφρώνει το λάστιχο και να έχει καλύτερο δείκτη κατανάλωσης. Δεν έχει φρύδι προστασίας ζάντας και δυστυχώς γρατσούνισα την ζάντα προσπαθώντας να γλιτώσω από μαλακία άλλου που χώθηκε στη λωρίδα μου σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης με τα παρκαρισμένα από τη μεριά του. Στον αυτοκινητόδρομο η αίσθηση μαλακότητας γίνεται λίγο πιο έντονη, αλλά δεν μου προκαλεί ανησυχία ή δυσφορία σαν να πατούσα πάνω σε πουφ. Η γόμα στο πέλμα είναι αρκετά μαλακή, τουλάχιστον για δεδομένα Bridgestone. Για καθημερινή οδήγηση , με ό,τι αυτό σημαίνει στην ελληνική ζούγκλα, είναι πάρα πολύ καλό. Προσωπικά με έχει φάει η περιέργεια για τα Uniroyal Rainsport5 kai Goodyear efficientgrip Perfomance 2 που είναι ολοκαίνουργια.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    B
    bill94
    Apr 2, 2020, 1:17 PM
  • RE: Παθητητική αναγέννηση (ξεμπούκωμα) DPF

    Σε υψηλό φορτίο όμως με χαμηλές στροφές δεν λένε ότι την ακούει η τουρμπίνα;

    Και εγώ αυτό ξέρω. Ή για παράδειγμα επιτάχυνση με βύθισμα γκαζιού έχοντας χαμηλές στροφές στον κινητήρα (στα χαμηλά του χρήσιμου φάσματος ή παρακάτω) και μεγάλη σχέση στο σασμαν σε συναρτιση με την ταχυτητα του οχήματος. Εκτός από την τουρμπίνα επιβαρύνεται και η μετάδοση

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    B
    bill94
    Apr 2, 2020, 12:53 PM
  • RE: Παθητητική αναγέννηση (ξεμπούκωμα) DPF

    Εγώ αυτό που καταλαβαίνω από το διάγραμμα της χαρτογράφησης του παράπάνω diesel της BMW είναι: Ο συγκεκριμένος κινητήρας ΑΠΟΔΙΔΕΙ τη ροπή του στο φάσμα 1500-3250 (λεγόμενο και χρήσιμο φάσμα). Σε αυτό το φάσμα είναι και οι μέγιστες τιμές θερμοκρασίας καυσαερίων. Άρα ξεκάπνισμα γίνεται με 1-2-3-4-5-6η ταχύτητα και να κρατιούνται οι στροφές στις 2500-3000.

    Τελικό δικό μου συμπέρασμα για turbo κινητηρες με dpf (βάζουν και στα βενζινοκίνητα πλέον dpf, το λένε κάπως αλλιώς). Να δουλεύει ο κινητήρας στο πάνω υψηλό του χρήσιμου φάσματός του. Οι περισσότεροι αν όχι όλοι νέοι μικροί turbo κινητήρες νομίζω αυτό το φάσμα έχουν περίπου από 1500/1600---- 3200 άντε 3500 στροφές.

    Νομίζω θέλει λίγο ψυχραιμία το ζήτημα της αναγέννησης. Ακριβή η αλλαγή dpf, αλλά ακομά πιο ακριβές οι ζημιές στο σύστημα μετάδοσης ή/και στον κινητήρα από λάθος χρήση τους. Για να μην ξαναπω για τους κινδύνους αν τρέχουμε απλά για ένα ξεκάπνισμα. Υπομονή σε όλους μας να τελειώσει αυτή η περιπέτεια!!

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    B
    bill94
    Apr 2, 2020, 10:29 AM
  • RE: Παθητητική αναγέννηση (ξεμπούκωμα) DPF

    Κάτοχος yaris diesel από το 2016,ως νέος οδηγός τοτε, 90% οδήγηση στην πόλη και λιγο περιφερειακό Θεσσαλονίκης,μένω ανατολικά. Τόσο στο βιβλίο όσο και από την αντιπροσωπεία Πόλις Θέρμη μου είπαν οτι για ξεμπούκωμα θέλει 20-25 λεπτά με 3η και 70 χμ σε ανοιχτό δρόμο---> 2.500 στροφές αντιστοιχεί αυτό. 'Οταν ξεκινά η ενεργητική, αν έχω χρόνο θα συνεχίσω να βολτάρω χαλαρά και όπως οδηγάω φυσιολογικά για ακόμα  20-30 λεπτά, όχι να ειμαι σταματημενος στην ουρα στο φαναρι ομως ολη την ωρα, να κινειται το αμαξι. Αν βιάζομαι, 2α και 60-70χμ με 3000-3500 χιλιαδες στροφές, τρομάζουν λίγο τα delivery και ποδηλατιστές με τον θόρυβο  αλλα σε 10 το πολύ 15 λεπτά είναι έτοιμο, χωρίς καμία διακοπή πορείας ομως, όχι μέσα στον πυκνό αστικό ιστό. Θέλει λίγο πιο ανοικτους δρόμους,όχι με φανάρια ανα 50μ π.χ Λεωφόρος Γεωργικής Σχολής, Θέρμης-Πανοράματος, Θέρμης- Χαριλάου,[ έχουν φανάρια πιο αραιά] και τέλος Περιφερειακός Θεσσαλονίκης με 3η και 90(είναι το όριο ταχυτητας) που ειναι 3000+ στροφές. Λειτουργεί για εμένα, δεν βλέπω κανένα λόγο να ρισκάρεις και να τρέχεις σαν παλαβός ακομα και στην εθνική και να κινδυνεύεις να σκοτωθείς και να σκοτώσεις για το dpf. Αν ταξιδεύεις συχνά σε εθνική οδό, αντί 6ης και 120-130 βάλε 5η για 20-25 λεπτά και είσαι κομπλέ.

    Αλήθεια, γιατί όχι 5η και 120-130 που ειναι 3000+ στροφές στο yaris? Και τι πάει να πει πάνω απο μια χ ταχύτητα για y χρόνο που λένε διάφοροι κατασκευαστές? Με 80π.χ πας απο 3η μέχρι 6η, στο yaris τουλάχιστον που ξέρω, οπότε οι στροφές παίζουν σίγουρα ρόλο.

    Σημάδια για ενεργητική αναγέννηση σε yaris: Aυξημένο ρελαντι 1100-1200 στροφές, μουγκρίζει σαν να ειναι 3000 κυβικά όταν φρενάρεις για ενα φανάρι, αυξημένη στιγμιαία κατανάλωση, ελαφρώς πιο μειωμένες επιδόσεις

    ΥΓ1: Αν δεν διακόψεις την ενεργητική σβήνοντας τη μηχανή, πετρέλαιο δεν περνάει στο κάρτερ γιατί καίγεται, αν σβήσεις τότε το ακαυστο που θα μείνει ( λόγω του υπερψεκασμου που γίνεται κατά την ενεργητική αναγέννηση) θα περασει στα λάδια. Η ενεργητική θα ολοκληρωθεί, αν δεν την διακόψεις, κάποια στιγμή αλλά το στυλ οδήγησης μπορεί να επιβραδυνει ή να επιταχύνει τη διαδικασία.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    B
    bill94
    Apr 1, 2020, 2:54 PM
  • RE: Παθητητική αναγέννηση (ξεμπούκωμα) DPF

    Εγώ στο manual δεν βλέπω κάπου να υπάρχουν οδηγίες καλής χρήσης για την συντήρηση του dpf όπως ανέφεραν κάποια άτομα πιο πάνω. Ίσως το θεωρούν αναλώσιμο και πιστεύουν οτι θα αλλαχτεί ούτος ή αλλιώς; Δεν το γνωρίζω!

    Ισχύει, κανένας αντιπρόσωπος, καμία εταιρεία δεν δίνει επαρκείς εξηγήσεις, το θεωρούν αναλώσιμο. Νομίζω οτι με την κaτάθεση της απτής εμπειρίας οδηγών diesel με dpf ίσως βγάλουμε κάποια άκρη, προσωπικά μάστορες της γειτονιάς που τα φτιαχνουν όλα και όλες τις μάρκες δεν μπορώ να εμπιστευτώ, είναι σαν να υπάρχει ένας γιατρός ειδικευμενος σε όλες τις ειδικότητες που υπάρχουν, απλά δεν γινεται.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    B
    bill94
    Apr 1, 2020, 2:53 PM
  • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

    Έχω τα Τ005 εδω και 1 μηνα σε yaris diesel του 2016 σε XL έκδοση. Το πλαινο είναι πολύ μαλακό, αν δεν εβλεπες τη μαρκα δεν θα καταλαβαινες οτι είναι bridgestone. Βγήκα Εγνατία, 140 χμ με 4.9-5.0λ/100χμ καταναλωση στο κοντερ δεν ειχα δει ποτέ μέχρι τώρα (16άρες ζαντες). Το αμαξι τραίνο, παρόλο που η τελευταια ευθυγραμμιση έγινε το Γεναρη, μετρούσα 8-11 δευτερολεπτα πριν χρειαστεί διορθωση το τιμονι. Μάλλον είναι πάγια τακτική των εταιρειών να αφαιρούν μέταλλο από τα πλαινα για να ελαφρωνουν και να πετυχαίνουν καλύτερες ετικετες στην κατανάλωση.

    Υ.Γ Πριν βάλω τα Τ005, ειχα πιάσει τα πλαινα των Uniroyal Rainsport3 και Dunlop Bluresponse σε XL και αυτα. Μου φάνηκαν πιο μαλακά τα Uniroyal, πιο σκληρα των Τ005 τα dunlop, χωρίς να είναι αντικειμενική μέθοδος αξιολόγησης βέβαια...

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    B
    bill94
    Oct 21, 2019, 9:39 AM
  • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

    Έψαξα τα δικα μου δεν βρηκα treadwear αλλά είναι φτιαγμενα στην Γαλλία. Δες εδώ https://www.vehicletire.com/Rating/Bridgestone. Τα έχει κάτω κάτω με treadware 260-320.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    B
    bill94
    Sep 26, 2019, 4:37 PM
  • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

    Τελικα τοποθετηθηκαν χτες τα bridstone turanza t005 195/50/16 88 V XL στον Καρετσο στη Θερμη κατόπιν παραγγελίας, ήρθαν μια μερα αργοτερα. Η διαφορα ηταν αισθητη από τα 5-10 πρωτα μέτρα που ακόμα και στον συνοδηγο, το αυτοκινητο εβγαλε κατευθειαν στιβαροτητα και ανεση που ελειπαν. Σε ενα ψιλοφρεναρισμα σε αστικες συνθηκες  καλά καλα δεν πρόλαβα να τσιμπησω το φρενο και το αμαξι ακινητοποιηθηκε παρολη τη γλιτσα. Το πλαϊνο είναι ιδιαιτερα μαλακό σε συγκριση με τα προηγούμενα εργοστασικα bridgestone ecopia ep 25 που τα είχα 3,5 χρόνια... Πρώτη εντύπωση άριστη!

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    B
    bill94
    Sep 25, 2019, 9:32 AM
  • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

    Kαλησπέρα!

    Εχω VW POLO 1.4 TDI 90HP 2015. Φορά λάστιχα 215/45/16. Δύσκολη διάσταση. Η Continental έχει μόνο Contipremium Contact 2 η Michelin Primacy 3. Επειδή είναι λάστιχα 8-10 ετών σκέπτομαι και Falken. Καμμία πρόταση?

    Σπέρααα! Εμένα που ρώτησα καμια 10αρια ποστ πισω σε διασταση 195/50/16 yaris diesel 2016 μου προταθηκαν τα εξης: -

    -Hankook K125​

    • Goodyear Efficient Grip Performance​
    • Dunlop Sport Responce Blu
    • Bridgestone T005
    • Pirelli P1

    Στα παραπανω θα εβαζα και τα FALKEN ZIEX 310 Ecorun, εχουν καλές κριτικες και πολύ καλη πληροφορηση από το δρόμο (ισως υπερβολικη για οσους ψαχνουν την ανεση)

    Διαβαζοντας πολύ στο tyre reviews, ειδα το ίδιο μοντελο/ μάρκα ελαστικου  να σκίζει σε μια δοκιμη και σε αλλη να μην τα παει καλα, ανάλογα την διάσταση. Πρόσεξα οτι εκει που δεν πηγαιναν καλα, αλλαζε η ετικετα από Α σε Β  ή C και ο ανταγωνισμος (σύγκριση touring με σπορ). Άρα δεν είναι όλα τα λάστιχα το ίδιο αποδοτικά σε κάθε διάσταση, για οποιον τον ενδιαφερει να πάρει το κορυφαιο στη διαστασή του. Επίσης υπάρχει και αυτό https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Mega-Afierwma-gia-ta-elastika_191703.asp?a=6. Αν έχεις χρόνο, εκτός από τα συμπεράσματα των τεστ δες τα βίντεο. Είναι πολύ πιο χρήσιμα.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    B
    bill94
    Sep 16, 2019, 10:46 AM
  • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!! Τα Χανκοοκ Πιρελλι τα απορριπτω επειδή έχουν Β στο βρεγμενο σε αυτη τη διάσταση. Θα κοιτάξω τα άλλα 3.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    B
    bill94
    Sep 1, 2019, 7:26 PM
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • TEST
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
  • VIDEO
    • 4TTV
    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CANDID CAMERA
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4T CLASSIC
    • ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
  • 2ΤΡΟΧΟΙ
    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CLASSIC
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
  • MENU
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
  • ΚΟΚ

logo footer

coty











  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • FORUM
4T FORUM
4T LIBRARY
APRILIOS

ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
Powered by nxcode.gr