Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    bgiorgo

    @bgiorgo

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    bgiorgo Unfollow Follow

    Latest posts made by bgiorgo

    • RE: Fuel Χ κλπ παρόμοιες "πατέντες"

      Ta project do it yourself kalo einai na ta leme kiolas gia na min pareksigoumaste
      Xoris pareksigisi

        ειναι απλο και ακολουθησα την περιγραφη του fuelmax. πηρα 2 δυνατα μαγνητακια και τα εβαλα αντικρυστα δενοτας τα με ταινια. το θεμα ειναι οτι προτεινω το fuelmax:
      
      1. γιατι πιστευω οτι σιγουρα κανει καλυτερη δουλεια γιατι ειναι σχεδιασμενο γιαυτο, οπως φαινεται και απο τον φιλο με το yugo που λεει οτι ειχε τουλαχιστον 20% μειωση (εγω δεν νομιζω οτι ηταν τυχαιο)
      2. δεν μου αρεσει να κλεβω ιδεες και να κανω τον εξυπνο. το δοκιμασα με αυτο τον τροπο γιατι δεν μου περισσευουν τα 100 EURO(οριστε και η τιμη) αυτη τη στιγμη και δεν ειχε αναφερει αλλος στο forum οτι το ειχε δοκιμασει με επιτυχια. το σιγουρο ειναι οτι μολις μπορεσω θα παρω το original μονο και μονο για να ειναι ωραιο και σταθερο, γιατι αυτο που εβαλα ειναι λιγο μπακαλικα δεμενο και φοβαμαι μην λιωσουν οι ταινιες και φυγει.
        δικάστε με γι αυτο
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bgiorgo
    • RE: Fuel Χ κλπ παρόμοιες "πατέντες"

      ... δεν κανω διαφημιση στο fuelmax ....

      Ακόμα και αν δεν το θέλεις, πάντως αυτό κάνεις. Μόνο τιμή δεν έγραψες ...

        κοιταζοντας για το δεντρο και χανοντας το δασος δεν νομιζω οτι ειναι το καλυτερο για να παει μπροστα μια κοινωνια. εαν ηξερα και αλλα παρομοια προιοντα θα τα εβαζα να εισαι σιγουρος γιατι αλλος ειναι ο σκοπος και τον αναφερω. εξαλλου οπως θα ειδες εγω εφτιαξα δικα μου, οποιος μπορει ας φτιαξει. δεν προκειται να απαντησω σε αλλες τετοιες εξυπναδες γιατι πιστευω οτι και το forum θα ηταν καλυτερο εαν ο καθενας εγραφε τις εμπειριες του απο την πραξη και οχι την θεωρια η τι ακουσε απο τον ταδε η το ποιος θα την πει καλυτερα στον αλλο για να φανει εξυπνος. δεν πουλαω τιποτα οποιος θελει το δοκιμαζει, εγω ειδα 11% μειωση καταναλωσης σε ενα συμβατικο αυτοκινητο και οχι στα αμερικανικες μαουνες  που το εχουν τεσταρει αυτοι που το πουλανε και υποσχονται εως 27% μειωση και αυτο εχει σημασια για μενα. εαν θελεις να με κρινεις καντο για αυτο που εκανα και οχι γι αυτο που δεν ηθελα να κανω.
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bgiorgo
    • Fuel Χ κλπ παρόμοιες "πατέντες"

      τοποθετησα σε ενος φιλου το fabia (101 hp) που εχει [b]trip computer [/b]μαγνητακια δικης μου πατεντας και δειτε τα πρωτα αποτελεσματα. πριν τα μαγνητακια ελαχιστη καταναλωση σε [b]ταξιδι[/b] 5.9 λιτρα/100 χλμ. με την πιο οικονομικη οδηγηση. τωρα μετα την τοποθετηση, η καταναλωση [b]μεσα στην αθηνα [/b]επεσε στο 5.7 !!! (απο 6.3 που ειχε καταφερει αλλες φορες) σε κανονικες συνθηκες απο την δευτερη μερα χρησης. φανταζομαι οτι με to fuelmax που ειναι φτιαγμενο για αυτη την δουλεια θα ειναι καλυτερα. για ιππους και ροπες δεν ξερω και δεν εχει και πολυ σημασια για μενα στη συγκεκριμενη φαση. για καυσαερια πιστευω οτι θα τα μειωνει αφου αυτο ισχυριζονται και αλλοι που το εχουν τοποθετησει. θα το βαλω και στο δικο αυτοκινητο και τα ξαναλεμε μαζι με τα αποτελεσματα του φιλου μου γιατι ειναι μολις η δευτερη μερα χρησης και δεν εχει κανει και ταξιδι.

      δεν κανω διαφημιση στο fuelmax απλα ο στοχος μου ειναι καθαροτερο περιβαλλον εστω και ετσι. φανταστειτε ολα τα αυτοκινητα να καινε και να ρυπαινουν τουλαχιστον 11% λιγοτερο. εαν μαλιστα πραγματοποιει και τα μισα απο αυτα που λεει περι καθαροτητας του κινητηρα και ιπποδυναμης κλπ, τοτε απορω γιατι οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν το τοποθετουν σε ολα τα αυτοκινητα(εαν ξερει καποιος ας απαντησει). επισης το εχει προσφορα στο http://www.open24.gr με εγγυηση επιστροφης χρηματων μεσα σε τρεις μηνες. οσοι δεν με πιστευτε και εχετε trip computer δοκιμαστε το και θα με θυμηθειτε. το ειδα και δεν το πιστευα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bgiorgo
    • RE: Fuel Χ κλπ παρόμοιες "πατέντες"

      τοποθετησα σε ενος φιλου το fabia (101 hp) που εχει [b]trip computer [/b]μαγνητακια δικης μου πατεντας και δειτε τα πρωτα αποτελεσματα. πριν τα μαγνητακια ελαχιστη καταναλωση σε [b]ταξιδι[/b] 5.9 λιτρα/100 χλμ. με την πιο οικονομικη οδηγηση. τωρα μετα την τοποθετηση, η καταναλωση [b]μεσα στην αθηνα [/b]επεσε στο 5.7 !!! (απο 6.3 που ειχε καταφερει αλλες φορες) σε κανονικες συνθηκες απο την δευτερη μερα χρησης. φανταζομαι οτι με to fuelmax που ειναι φτιαγμενο για αυτη την δουλεια θα ειναι καλυτερα. για ιππους και ροπες δεν ξερω και δεν εχει και πολυ σημασια για μενα στη συγκεκριμενη φαση. για καυσαερια πιστευω οτι θα τα μειωνει αφου αυτο ισχυριζονται και αλλοι που το εχουν τοποθετησει. θα το βαλω και στο δικο αυτοκινητο και τα ξαναλεμε μαζι με τα αποτελεσματα του φιλου μου γιατι ειναι μολις η δευτερη μερα χρησης και δεν εχει κανει και ταξιδι.

      δεν κανω διαφημιση στο fuelmax απλα ο στοχος μου ειναι καθαροτερο περιβαλλον εστω και ετσι. φανταστειτε ολα τα αυτοκινητα να καινε και να ρυπαινουν τουλαχιστον 11% λιγοτερο. εαν μαλιστα πραγματοποιει και τα μισα απο αυτα που λεει περι καθαροτητας του κινητηρα και ιπποδυναμης κλπ, τοτε απορω γιατι οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν το τοποθετουν σε ολα τα αυτοκινητα(εαν ξερει καποιος ας απαντησει). επισης το εχει προσφορα στο http://www.open24.gr με εγγυηση επιστροφης χρηματων μεσα σε τρεις μηνες. οσοι δεν με πιστευτε και εχετε trip computer δοκιμαστε το και θα με θυμηθειτε. το ειδα και δεν το πιστευα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bgiorgo
    • RE: Αλλαγές Λαδιών: κάθε πότε ?

      [............ γεια χαρα σε ολους. προσφατα αγορασα το passat 1.6 και σε ερωτηση που εκανα για την πρωτη αλλαγη λαδιων ο αντιπροσωπος(φιλοσιδης) ηταν κατηγορηματικος οτι πρεπει να γινει στα 15000 κλμ. που προτεινει και ο κατασκευαστης. επειδη εχω οικολογικες ανησυχιες αλλα προσεχω και το αυτοκινητο μου, τι λετε να κανω ? οσο για την συχνοτητα των επομενων αλλαγων μαλλον λεω να ακολουθησω την εντολη του κατασκευαστη γιατι τα αυτοκινητα που χρησιμοποιω δεν τα σπαω (το πολυ 4500-5000 στροφες(το προηγουμενο renault19 το εδωσα με 170000 και στον κοφτη δεν το πηγα ποτε !!!)) και δεν κινουμαι μεσα στο κεντρο της αθηνας σχεδον ποτε.

      μαλλον θα συμφωνησω οτι πιο τακτικες αλλαγες απο οσο συστηνει ο κατασκευαστης καλο ειναι να γινονται εφ'οσον χρησιμοποιουνται καλης ποιοτητας λιπαντικα και οχι φτηνιαρικα .

      δεν νομιζω οτι συντρεχουν λογοι οικολογικης συνειδησης για αυτον τον σκοπο γιατι τα λαδια πλεον εδω και πολλα χρονια ανακυκλωνονται και αφου καθαριστουν καταλληλα και με τον εμπλουτισμο τους με χημικα προσθετα ξανασυσκευαζονται και χρησιμοποιουνται παλι.

      εκτος και αν, οπως μερικοι ηλιθιοι φραγκοφονιαδες κανουν, για να γλυτωσουν μερικα cents αφου τα αλλαξουν μονοι τους μετα τα ξεφορτωνονται στα φρεατια των ομβριων.

      τελος θα ηθελα να επισημανω οτι η λογικη ''δεν το σπαω '' για να μην χαλασει και παω νορμαλ μεχρι καποιο αριθμο στροφων μπορει πολλες φορες να εχει τα εντελως αντιθετα αποτελεσματα γιατι υπαρχουν πολλα προβληματα που μπορει να παρουσιαστουν πηγαινοντας αργα.

      κανενας κινητηρας δεν παθαινει απολυτως τιποτα οταν ενιοτε ''ξεκαπνιζεται'' κοντα στο ενδεικτικο οριο των στροφων του [κοκκινο] και μαλιστα αυτο επιβαλεται να γινεται............. ενω στην συνεχεια δουλευει και πιο ''στρωτα'' εφ'οσον κατι τετοιο δεν γινεται οταν δεν εχει την καταλληλη θερμοκρασια λειτουργιας.

       δεν ξερω αν το ξεκαπνισμα ειναι απαραιτητο, αυτο που θελω να πω ειναι οτι το renault που ειχα μετα απο 170000 σε 8 χρονια δεν ειχε βγαλει καμια ζημια και δεν εκαιγε σταγονα. τυχαιο ηταν ?
      

      τωρα οταν λεω να αλλαζω τα λαδια καθε 15000 χλμ. μιλαω για τα λαδια που συστηνει ο κατασκευαστης και στην προκειμενη περιπτωση τα ονομαζει τυπου LONGLIFE. επισης το ξερουν ολοι οτι τα λαδια αφου τοποθετηθουν στο μοτερ σε 1 χρονο ''ληγουν'' ασχετα με το ποσα χιλιομετρα εχουν γινει. θα συμφωνησω με τον φιλο που λεει οτι κανενας κατασκευαστης δεν θελει να βγει βρωμα οτι μετα απο καποια χρονια τα αυτοκινητα του χαλανε.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bgiorgo
    • RE: Αλλαγές Λαδιών: κάθε πότε ?

      Τα διαστήματα αλλαγής λαδιών έχουν ανέβει τα τελευταία χρόνια.

      Είναι λόγω καλύτερων λαδιών ή/και μηχανικών μερών, ή επειδή θέλουν οι κατασκευαστές να εμφανίζουν μεγαλύτερα μεταξύ αλλαγών διαστήματα?

      Ελπίζω το 1ο. Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας. Αντέχουν τα λάδια 15-20 χιλιάδες χιλιόμετρα μεταξύ αλλαγών, που προτείνουν μερικοί κατασκευαστές?

      γεια χαρα σε ολους. προσφατα αγορασα το passat 1.6 και σε ερωτηση που εκανα για την πρωτη αλλαγη λαδιων ο αντιπροσωπος(φιλοσιδης) ηταν κατηγορηματικος οτι πρεπει να γινει στα 15000 κλμ. που προτεινει και ο κατασκευαστης. επειδη εχω οικολογικες ανησυχιες αλλα προσεχω και το αυτοκινητο μου, τι λετε να κανω ? οσο για την συχνοτητα των επομενων αλλαγων μαλλον λεω να ακολουθησω την εντολη του κατασκευαστη γιατι τα αυτοκινητα που χρησιμοποιω δεν τα σπαω (το πολυ 4500-5000 στροφες(το προηγουμενο renault19 το εδωσα με 170000 και στον κοφτη δεν το πηγα ποτε !!!)) και δεν κινουμαι μεσα στο κεντρο της αθηνας σχεδον ποτε.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bgiorgo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr