καλημερα φιλε μ, οχι ακομα, απο σημερα αυριο θα το τακαρω το αμαξι μιας κ μ πηραν τις πινακιδες να ασχοληθω ηρεμα χωρις το αγχος της επομενης μερας
αμα βγαλω ακρη φυσικα θα ενημερωσω
DMC, area manager, halkidiki kassandra region - 4 ροδες, βιβλια, οικογενεια
καλημερα φιλε μ, οχι ακομα, απο σημερα αυριο θα το τακαρω το αμαξι μιας κ μ πηραν τις πινακιδες να ασχοληθω ηρεμα χωρις το αγχος της επομενης μερας
αμα βγαλω ακρη φυσικα θα ενημερωσω
Xμμμ
Διαγνωστικό έλεγχο στην μονάδα έκανες?
Γιαυτό ρώτησα αν το έχει δεί μηχανικός ειδικευμένος σε Λάντσια.
Για μετά δες τα μπέκ, κάνε τους έναν έλεγχο- καθάρισμα ...
Πόσα χλμ έχεις ?
Το αεριο πότε το έβαλες ? Να έχει ''ξεράνει''καμιά φλατζούλα ή λαστιχάκι και να περνάει αέρας και να παίρνει λάθος ένδειξη η μονάδα ελέγχου ?
Σχεδόν τα έχεις τσεκάρει όλα ...
δεν εχω παει ακομα σε διαγνωστικο, θελω να εξαλειψω ολες τις πιθανοτητες και μετα. τελευταια φορα εδωσα 80 ευρω για να μου πουν οτι δεν μπορουν να μου πουν τι ειναι...
εχει κοντα στις 300000 αλλα δουλευει καλα το μοτερ, (δουλευε), ολα τα βακουμ τα αλλαξα περυσι, φλαντζακια εισαγωγης, o-ring αλλαγμενα παντου,μπεκ καθαρησμενα περυσι και αυτα, ολα τα oring και εκει καινουργια περυσι αλλαγμενα, φλαντζες εισαγωγης κορμου καινουργια, τα ενδιαμεσα λαιμου εισαγωγης καινουργια, πεταλουδας φλαντζα και αυτη καινουργια, φλαντζα εξαγωγης κορμου καινουργιο και αυτο. ελεγμενα και στο κρυο και στο ζεστο ολα για διαρροες και ειναι ολα οκ.
το υγραεριο εινια παλιο, αλλα πανω σε αυτο το μοτερ ειναι περιπου 40000 χιλιομετρα
μονο τα μπεκ εμειναν και ο αισθητηρας εκκεντροφορου, που αυτος και αν ειναι πονοκεφαλος να βγει
εαν δεν ειναι αυτα τα 2, μετα μονο κανα ρελες, αλλα δεν πιστευω
και το κακο ειναι οτι ουτε διαγνωστικο μπορω να βρω στο ιντερνετ, ουτε haynes manual, εχχω απο το bravo, αλλα ειναι διαφορετικα αυτα, οπως αναφερεις και εσυ πανω για τον σωστο αισθητηρα, τον καφε παραδειγματος χαρη....
πας στον δρομο, σταθερο πενταλ, τριτη ταχυτητα, 4000, το νιωθεις σαν να δινει και να κοβει δυναμη, και ειναι σταθερο το προβλημα, συγχρωνισμενο, σαν να εχει να κανει με τον κυκλο του στροφαλου. (ματι στροφαλου αλλαγμενο, και δοκιμασμενο και το δευτερο ματι που ειχα απο παλια)
υγ.
με τις γυναικες τουλαχιστον λες, ορμονες παλι ειναι
με αυτην εδω αι να καταλαβεις
Ξανάλλαξε τον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα (καφέ) με γνήσιο και όχι ιμιτασιόν αν τυχόν είναι …
Πολλές φορές και ο μπλε αισθητήρας της θερμοκρασίας νερού δίνει λάθος σήμα στην μονάδα ελέγχου…
Με ξενίζει που λες ότι άλλαξες τον αισθητήρα θέσης της πεταλούδας…
Κανονικά αυτός πρέπει να πάει μαζί με το σώμα της πεταλούδας και είναι ρυθμισμένος από τον κατασκευαστή της ad block…
Τελευταία προσπάθεια τα βιδάκια στην μονάδα ελέγχου…
Τοχει δει Λαντσιάς μηχανικός ?
Καλημερα φιλε μου και ευχαριστω για την απαντηση, δοκιμασα 2 αισθητηρες, παντα με το χρωμα το παω και κωδικο πανω στο αμαξι, απο οταν το πηρα τα φυλαω και τα σημειωνω ολα οτι εχω αλλαξει. δεν εκανε διαφορα.
ο πεταλουδας εκανε διαφορα στο ρελαντι οποτε ξανα αλλαξα και εβαλα αυτο που ειχα, οπως και κατω ο θερμοκρασιας ψυκτικου για τον εγκεφαλο ειναι ο σωστος εργοστασιακος.
αλλαξα και το φιλτρο βενζινης, δεν εχω χασουρα πουθενα σε ολη την διαδρομη, τα ρευματα σωστα,
σημερα θα ξεκινησω να λυνω την πολλαπλη να φτασω κατω στα μπεκ.
ειναι το τελευταιο που δεν επιασα μεχρι τωρα, ειναι λες και ενα το πλυμηριζει σε βενζινα, 2 ειναι τα τελευταια σεναρια, η καποιο μπεκ κατουραει μονιμα, η ειναι μπλοκαρισμενο.
G12 δεν συμπληρωνω να πεις οτι εχω χασουρα.
το υγραεριο δουλευει ρολοι, εαν ειχα χασουρα απο οπουδηποτε τοτε θα το εδειχνε και στο υγραεριο. (βακουμ, συμπιεση, αναφλεξη, ρευματα)
δεν ξερω και κανα προγραμμα ωστε να το βαλω στο λαπτοπ να δω ενδειξεις.....
ευχαριστω και παλι για την απαντηση σ
Καλημέρα,για αρχή κάνε κάτι απλό και ανέξοδο.Πίσω στο τεπόζιτο υγραερίου,στο κέντρο που είναι η πολυβαλβίδα έχει μια μικρή βάνα.
Σφίξε τη μέχρι να κλείσει εντελώς και ξεκίνα το αυτοκίνητο μέχρι να κάψει όλο το υγραέριο που έχει μείνει στα σωλινάκια μέχρι μπροστά.Θα το καταλάβεις όταν σφυρίξει και γυρίσει αυτόματα βενζίνη.
Μετά δούλεψέ το λίγες μέρες βενζίνη να δείς αν στρώσει.
Κάτι μου λεέι οτι έχεις θέμα με τη ρύθμηση του υγραερίου.
το εκανα αυτο, τιποτα, και το αδειασα, και το εκλεισα, και τις ηλεκτροβαλβιδες τσεκαρα, και δεν βγαζει και μυρωδιες μεσα στην εισαγωγη (με ενα ηλεκτρονικη εργαλειο μετρηθηκε που ανιχνευει διαρροες)
Πολυ καλημερα σε ολους, θα ηθελα λιγο την βοηθεια σας, γιατι εχω πελαγωσει με ενα θεμα που εχω με τον κινητηρα σε Lancia Delta 97'
έχω ένα Δ του 97, μοτέρ 182α4000.
το πρωί όταν βάζω μπροστά το αμάξι μπερδεύει του θανατά... μέχρι να ζεσταθεί αρκετά, εάν μπει το υγραέριο, δουλεύει ρολόι.
από εξάτμιση βρωμάει λίγη βενζίνα, κάτι το οποίο σημαίνει οτι η δουλεύει πολύ πλουσιο, η έχει θέμα και δεν την καίει.
έχουμε και λέμε. το συγκεκριμένο μοτέρ για να κάνει την καύση του εχει, 1 αισθητήρα στον θερμοστάτη που μετράει ανα πάσα στιγμή την θερμοκρασία ψυκτικού και τα στέλνει στον εγκέφαλο, συνεργασία με αυτό πάνω στην εισαγωγή έχω έναν αισθητήρα θερμοκρασίας εισαγωγής και έναν θέσης πεταλούδας. οι 3 παραπάνω στέλνουν πληροφορία στον εγκέφαλο ώστε ο εγκέφαλος να ψεκάσει σωστά και να ρυθμίσει το ρελαντί. ολοι αλλαγμενοι. οποτε πες απο εκεί είμαστε καλά. στην συνέχεια, περνάμε στην καύση την ίδια, μπουζοκαλωδια αλλάχθηκαν, πολλαπλασιαστής δοκιμάστηκε, μπουζι αλλάχτηκαν, όλα τα βακουμ τσεκαρισμένα, μοτερακι αντλίας βενζίνης αλλαγμένο.
τι λέτε να είναι? ρυθμιστής πίεσης βενζίνης? κάνα μπεκ να κατουράει μέσα και να μπερδεύει? αισθητήρας στροφάλου αλλάχτηκε, δεν εχω αλλάξει μόνο τον αισθητήρα έκκεντρων (εκει που είναι 2 φορές ξεκίνησα και στα μισά το έκλεισα γιατί είναι τρομερά χρονοβόρα η διαδικασία ολη)
εαν είχαν θέματα τα ρεύματα, που είμαι σίγουρος ότι δεν έχουν, δεν θα δούλευε το υγραέριο.
OBD και τέτοια δεν έχουμε.
ρωτάω τους παλαιούς, μπας και βγει κάνα καλό πόρισμα.
και Λ αλλαγμένος
άλλαξα και ρυθμιστή βενζίνης, πάλι τα ίδια
οδηγας, απο υγραεριο σε βενζινη εαν αλλαξεις, βλεπεις οτι πεφτει στην μιση δυναμη το αυτοκινητο.
τελευταιαες σκεψεις, μπεκ, φίλτρο βενζινης, εξατμιση???( εαν ηταν βουλωμενος καταλυτης ουτε το υγραεριο θα μπορουσε να εκτονωσει)
ευχαριστω εκ των προτερων
Πολυ καλησπερα,
μια ερωτηση θα ηθελα να κανω αν ξερει καποιος, ψαχνω φυσιγγια για αμορτισερ Lancia Delta 97 1.6.
τωρα εχει τα Β6, εσκασαν και τα 2 και χρειαζεται αλλαγη, παλια εβρισκα σε διαφορα αμορτισερ φυσιγγια, τωρα μου λενε οτι δεν υπαρχουν και πας για καινουργιο μονο.
παιζει να μην θελουν να ασχοληθουν
και δεν με νοιαζει κιολας να κανω πατεντα μονος μου απο αλλο αμαξι μιας και ταιριαζει απο τιπο, τεμπρα και νομιζω αλφα 145/146