Μπορει να ειναι απλα θεμα αισθησης
Αν το μοτερ γεμισει χαμηλα, να μην ειναι τοσο αισθητο το σωστο δουλεμα ψηλα, δηλ να χαθει το ξεσπασμα
Μπορει να ειναι απλα θεμα αισθησης
Αν το μοτερ γεμισει χαμηλα, να μην ειναι τοσο αισθητο το σωστο δουλεμα ψηλα, δηλ να χαθει το ξεσπασμα
αφου το αβανς και το καυσιμο ρυθμιζονται ηλεκτρονικα δεν μπορουμε να εχουμε το ιδανικο παντου;
Σε ενα μοτερ με:
χωρις ηλεκτογκαζο
σταθερο χρονισμο εκκεντροφορων
χωρις τιποτα βαλβιδες σε φιλτοκουτι/εξατμιση
σταθερη πιεση καυσιμου
αγραφο εγκεφαλο
Πως γινεται να μπορει να αλλαξει το προγραμμα με ενα που δινει δυναμη ψηλα, αλλα χανει χαμηλα?
Λεει καποιος 'εβαλα χαρτη που βοηθαει τις ρεπριζ, αλλα κοβει ψηλα'
Δεν μπορεις να εχεις το AFR που θελεις σε ολες τις στροφες και σε ολα τα ανοιγματα του γκαζιου;
Δεν μιλαω για εξτρα χαρτες (για λασπη/βροχη πχ) που μπορει να κανουν την αποκριση πιο soft
Σε ενα μοτερ με:
χωρις ηλεκτογκαζο
σταθερο χρονισμο εκκεντροφορων
χωρις τιποτα βαλβιδες σε φιλτοκουτι/εξατμιση
σταθερη πιεση καυσιμου
αγραφο εγκεφαλο
Πως γινεται να μπορει να αλλαξει το προγραμμα με ενα που δινει δυναμη ψηλα, αλλα χανει χαμηλα?
Λεει καποιος 'εβαλα χαρτη που βοηθαει τις ρεπριζ, αλλα κοβει ψηλα'
Δεν μπορεις να εχεις το AFR που θελεις σε ολες τις στροφες και σε ολα τα ανοιγματα του γκαζιου;
Δεν μιλαω για εξτρα χαρτες (για λασπη/βροχη πχ) που μπορει να κανουν την αποκριση πιο soft
Scoda Octavia, μοντελο δεν ξερω (για φιλο ταριφα ειναι)
Λογικα η μεταχειρισμενη δεν θα εχει τα τυπικα προβληματα της ακινησιας? (σκουρια-επικαθισεις-κολλημα)
Εχετε να προτεινετε κανεναν καλο μαστορα για ανακατασκευη?
Ευχαριστω!
Scoda Octavia, μοντελο δεν ξερω (για φιλο ταριφα ειναι)
Λογικα η μεταχειρισμενη δεν θα εχει τα τυπικα προβληματα της ακινησιας? (σκουρια-επικαθισεις-κολλημα)
Εχετε να προτεινετε κανεναν καλο μαστορα για ανακατασκευη?
Ευχαριστω!