Απ' ότι βλέπω λάδι πάει στην τουρμπίνα και μάλιστα έχει περάσει και στο ιντερκούλερ. Ο άξονας για άλλη μια φορά είχε πρόβλημα και η φτερωτή από την μεριά των καυσαερίων είχε φαγωθεί αρκετά. Αλλά έμαθα κάτι σημαντικό.. ότι η τουρμπίνα που είχα αλλάξει την πρώτη φορά ήταν από ανακατασκευή της ford και φυσικά ούτε η ford ούτε η Garrett δίνει εγγύηση ούτε μια μέρα. Οπότε τι ψάχνεις.. το μόνο που μου λένε είναι ότι το αμάξι αυτό είναι για οικογένεια να πας το ταξιδακι σου και να μην του ρουφάς το αίμα.. οκ απλά από την τελευταία ανακατασκευή 3 ταξίδια πήγα και στα 3 με λαμπάκι μηχανής και safemode μεχρι 3.000 Σαλ. Και το γνωστό πρόβλημα.. σφάλμα P0234.. turbo overboost condition και σωληνάκια υποπίεσης έχουν ελεγχθεί και Κάρτερ καθαριστικε και η παροχή λαδιού καινούργια, λάδι Α5/Β5 5W30 full συνθετικό castrol.
asteriospafilis
@asteriospafilis
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by asteriospafilis
-
RE: Diesel-Turbo
-
RE: Diesel-Turbo
Απ' όσα μου λένε ως τώρα αλλά και που βλέπω εγώ αλλάζουν τα μέσα της τουρμπίνας (άξονα, μεταβλητά,κτλπ.) σε κάθε ανακατασκευή τώρα αν αυτά είναι κινέζικα κι εγώ για κάθε ανακατασκευή πληρώνω 400€ το λιγότερο εκτός εργασίας και καθαρισμό Κάρτερ. Σύνολο 500+ τότε τι να πω.. και σε ειδικούς είχα πάει για diesel και σε αντιπροσωπεία ford και τώρα σε έμπιστο άτομο-μηχανικό που έχει RS από παιδί φτιάχνει transit diesel κάθε μέρα και σηκώνει τα χέρια ψηλά. Αυτό θέλει μάλλον το μοτέρ άνοιγμα όλο λύσιμο και μέσα σφυρήλατα και μια τουρμπίνα από extreme tuners by Spiros
-
RE: Diesel-Turbo
Τελικά εκτός από το turbo που έγινε ανακατασκευή το καλοκαίρι του 2017.. Οκτώβρης του 2017 έγινε ξανά ανακατασκευή και πάλι τώρα Μάιος του 2018 πάμε για την 3η ανακατασκευή.. ο μάστορας μου λέει και επιμένει ότι το σκίζω εγώ και το ζοριζω.. όπως μου λέγανε και όλοι όσοι πήγαινα παλιά σε άλλα συνεργεία και ακόμα και αντιπροσωπείες ford.. γενικά το αμάξι δεν βγάζει άλλη ζημιά παρά μόνο το turbo του αλλά κάθε χρόνο 1500€ τουλάχιστον για ανακατασκευές είναι ασύμφορο. Και τώρα πια δεν το ζοριζω καθόλου, προσεκτικός σε όλα του από αέρα μέχρι λάδια φίλτρα όλα, προθέρμανση, πετρέλαιο το πληρώνω 1.40 το λίτρο πάντα ενισχυμένο. Αλλά... Τα ίδια και τα ίδια. Δηλαδή πρέπει να μην κάνω ούτε ούτε προσπερασματα.., ούτε κατεβάσματα..,με το παραμικρό ακούω την τουρμπίνα σαν ασθενοφόρο σε δράση.. μια ο άξονας την άλλη η φτερωτή. Έτσι με 1000σαλ αλλαγή να δουλεύει μόνιμα ατμόσφαιρα
-
RE: Diesel-Turbo
Σημείωση: όταν με βάζει σε ασφαλή λειτουργία δεν πάει πάνω από 3000σαλ. Αυτό που μου έκανε χωρίς safe mode kai chek ήταν να αργεί πολύ μετά τις 3000σαλ.. βέβαια μπορεί να ήταν θέμα τουρμπινάς αλλά μου έβγαζε και αυτό με τα καυσαέρια..
-
RE: Diesel-Turbo
Το πήγα σε τουρμπινά το αμάξι και μόλις το άκουσε μου είπε ότι βρίσκει η φτερωτή, το ανοίξαμε και από τη μεριά που ενώνεται με το φίλτρο αέρα ήταν η φτερωτή φαγωμένη και ο άξονας έπαιζε.. από την άλλη μεριά η φτερωτή ήταν σε πολύ καλή κατάσταση..( η προηγούμενη τουρμπίνα είχε το αντίθετο) κάτι μου είπαν για την αντλία λαδιού ότι θα φταίει και θα καθαρίσουν το κάρτερ για να αποκλείσουν τυχόν μελλοντικές παρόμοιες βλάβες σε μικρό χρόνο, γιατί είναι ασύμφορο να αλλάζω τουρμπίνα κάθε 20χιλιαδες χλμ...έχει πάει για επισκευή.. όσο για το άλλο θέμα με τον ΜΑΡ θα το δούν. Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές!!!
-
Diesel-Turbo
Καλησπέρα σας, εχώ ενα ford focus 1.6 Diesel του 08-10. και ακούω εδώ και μια βδομάδα η τουρμπίνα να κανει σαν σειρήνα και όταν ανεβάζει αλλα ιδιαίτερα οταν αφήνω το γκαζι πιο έντονα. μου έχει βγάλει και 2 βλάβες αλλά χωρίς τσεκ να ανάψει ή να με βάλει σε ασφαλή λειτουργία. Η μία είναι P0490 όπου εχει σχέση με την ΕGR και την ΜΑΡ ( γενικά με ανακύκλωση καυσαερίων. Και η άλλη P0238 που έχει σχέση με το το τούρμπο(Powertrain- Turbo Βoost sensor'A' circuit High). Το έχω παει συνεργείο και μου είπαν ότι κατά μεγάλη πιθανότητα ειναι ο ΜΑΡ( αισθητήρας απόλυτης πίεσης ).. Σαν συμπεριφορά είναι ότι ακούγεται περίεργος ήχος απο την τουρμπίνα και σταματημένος όταν πατάω γκάζι αλλά και στο δρόμο, το άλλο είναι ότι εδώ και 1 μήνα το βλέπω ότι μετά τις 3000 σαλ. δεν ανεβάζει στροφές και αργεί να φορτώσει σε κάθε ταχύτητα πχ. στις 4000 σαλ. με 3η πρίν έπιανε 120 χλμ/ω και τώρα στα 110 με τις ίδιες στροφές και ταχύτητα. Βέβαια για να πιάσει πλέον 4000 μου βγάζει την πίστη. Προχθές ο μάστορας έβαλε πάνω μια άλλη ΜΑΡ αλλά ήταν ιμιτανσιόν και μία δούλευε κ μία έμπαινε σε ασφαλή λειτουργία στις δοκιμές. Με αυτό θα μου βρεί γνήσια. Αυτό που με προβληματίζει όμως ειναι η τουρμπίνα γιατι την είχα αλλάξει πρίν 13 μήνες με καινούρια.
-
RE: Diesel-Turbo
Καλησπέρα σας, εχώ ενα ford focus 1.6 Diesel του 08-10. και ακούω εδώ και μια βδομάδα η τουρμπίνα να κανει σαν σειρήνα και όταν ανεβάζει αλλα ιδιαίτερα οταν αφήνω το γκαζι πιο έντονα. μου έχει βγάλει και 2 βλάβες αλλά χωρίς τσεκ να ανάψει ή να με βάλει σε ασφαλή λειτουργία. Η μία είναι P0490 όπου εχει σχέση με την ΕGR και την ΜΑΡ ( γενικά με ανακύκλωση καυσαερίων. Και η άλλη P0238 που έχει σχέση με το το τούρμπο(Powertrain- Turbo Βoost sensor'A' circuit High). Το έχω παει συνεργείο και μου είπαν ότι κατά μεγάλη πιθανότητα ειναι ο ΜΑΡ( αισθητήρας απόλυτης πίεσης ).. Σαν συμπεριφορά είναι ότι ακούγεται περίεργος ήχος απο την τουρμπίνα και σταματημένος όταν πατάω γκάζι αλλά και στο δρόμο, το άλλο είναι ότι εδώ και 1 μήνα το βλέπω ότι μετά τις 3000 σαλ. δεν ανεβάζει στροφές και αργεί να φορτώσει σε κάθε ταχύτητα πχ. στις 4000 σαλ. με 3η πρίν έπιανε 120 χλμ/ω και τώρα στα 110 με τις ίδιες στροφές και ταχύτητα. Βέβαια για να πιάσει πλέον 4000 μου βγάζει την πίστη. Προχθές ο μάστορας έβαλε πάνω μια άλλη ΜΑΡ αλλά ήταν ιμιτανσιόν και μία δούλευε κ μία έμπαινε σε ασφαλή λειτουργία στις δοκιμές. Με αυτό θα μου βρεί γνήσια. Αυτό που με προβληματίζει όμως ειναι η τουρμπίνα γιατι την είχα αλλάξει πρίν 13 μήνες με καινούρια.