Καλησπέρα,
Yaris 2010 1.33 5D Dynamic κωδ. μοντέλου NSP90 (στα 94500Km). Και εγώ σήμερα αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα με αυξημένη κατανάλωση λαδιού στον κινητήρα (σε 5500 km κατανάλωσε 2 λίτρα λάδι) παρόλο που μου έβαζαν λάδι 5/30 στα service όμως ανά 15000km (ή έτος) και όχι ανά 7500km. Έχω κάνει όλα τα service του αυτοκινήτου κάθε χρόνο στην αντιπροσωπεία.
Μου είπαν ότι θα ελέγξουμε την κατανάλωση του λαδιού τα επόμενα 3000km (κάθε 1000-1500km) και εάν συνεχιστεί το πρόβλημα θα πρέπει να σκάσω τα 2500 ευρώ που αναφέρεται στις παραπάνω συζητήσεις του forum. Το αστείο είναι ότι το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε μια κοπελιά πριν από μένα στην ίδια αντιπροσωπία της ΤΟΥΟΤΑ. Άσε που επειδή αυτή τα πήρε και άρχισε να κράζει της τα κέρασαν τα λάδια ενώ εγώ τα πλήρωσα κανονικά (25 ευρώ 2 λίτρα). Υποψιάζομαι ότι το πρόβλημα αφορά πολύ περισσότερους καταναλωτές/οδηγούς από όσο φανταζόμαστε όλοι μας.
Από όσο καταλαβαίνω με βάσει τα όσα αναφέρονται στο φόρουμ ακόμη και να προχωρήσω στην διορθωτικές εργασίες κανείς δεν μου εγγυάται ότι θα λυθεί το πρόβλημα. Άρα διερωτώμαι από την στιγμή που υπάρχουν πολλές πιθανότητες ακόμη και να σκάσω τα 2500 ευρώ να ενδέχεται σε 40.000km από σήμερα να πάρω το μοτέρ στο χέρι γιατί να μην κάνω συχνές πλέον αλλαγές λαδιού ανά 5000-7500Km με λάδι 5/30 και ότι λεφτά περισσέψουν μέχρι τα 2500 ευρώ να τα ξοδέψω σε δικηγόρους και μηνύσεις (από να τα σκάσω στην toyota χωρίς σίγουρα αποτελέσματα).
Τέλος, τις επόμενες ημέρες θα έρθω σε επαφή με τον συνήγορο του πολίτη, το ινστιτούτο καταναλωτή και δικηγόρο. Όταν θα έχω νεότερα θα μεταφέρω τα νέα.
Παιδιά προσωπική άποψη: Δεν αγόρασα ένα λάπτοπ 1500 ευρώ που στα 5 χρόνια μου χάλασε, αγόρασα αυτοκίνητο toyota 15.000 ευρώ (και καλά για αξιοπιστία) και πριν καλά καλά κλείσει 8 χρόνια μου έβγαλε μη αναστρέψιμη βλάβη (το πολύ να αντέξει 12 χρόνια).