Γειά χαρά παιδιά και καλώς σας βρήκα. Να κάνω κι εγώ την ερώτησή μου επί του θέματος.
Πριν 2-3 μέρες μετά από μια ανηφορική διαδρομή με στροφές, την οποία έκανα σχετικά γρήγορα με αλλαγές ταχυτήτων στις στροφές, παρατήρησα μια έντονη μεταλλική μυρωδιά η οποία δε μπορεί να είναι κάτι άλλο εκτός από συμπλέκτη. (Εννοώ φρένα, κολλημένο χειρόφρενο, λάστιχα δεν ήταν σίγουρα). Η συγκεκριμένη μυρωδιά είναι ακριβώς ίδια με μια άλλη φορά που προσπαθούσα ν' ανέβω κάθετα ένα πολύ γυαλιστερό μαρμάρινο πεζουλάκι κι οι τροχοί σπίνιαραν και το αμάξι δε μπορούσε να το ανέβει λόγω έλλειψης αρκετής τριβής, αλλά κι άλλη μια φορά που χρειάστηκε να παρκάρω με αρκετές μανούβρες σε ένα πολύ ανηφορικό σημείο. Γι' αυτό είμαι σχεδόν σίγουρος ότι πρόκειται για συμπλέκτη.
Το θέμα λοιπόν είναι, ότι ενώ τις προηγούμενες δύο φορές είχε μυρίσει πάλι, αλλά λίγο και μετά έφυγε, τώρα σχεδόν όποτε μετακινώ το αμάξι και παρ' όλο που έχω το νου μου να το πηγαίνω εντελώς χαλαρά μέχρι να βγάλω άκρη τι συμβαίνει, η μυρωδιά εξακολουθεί να υπάρχει.
Πρόκειται για Α3 1.8Τ με 37.000χλμ στο οποίο απ' τα 30.000 του έχω βάλει ένα προγραμματάκι μέσω της αντιπροσωπείας, για αύξηση της ιπποδύναμης. Σήμερα το πήγα στον αντιπρόσωπο να ρίξει μια ματιά μιας και το αυτοκίνητο είναι ακόμα εντός εγγύησης και μου είπε ότι γενικά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει πολύ ευαίσθητο συμπλέκτη, ότι πρέπει να τον προσέχω, θα ξεμυρίσει από μόνος του κι ότι δε μπορούσε να μου κάνει κάτι γι' αυτό. Επίσης ανέφερε ότι ο συμπλέκτης είναι το μόνο που δεν καλύπτει η εργοστασιακή εγγύηση (το χόντρυνε μάλιστα λέγοντας ότι καμία εταιρεία πουθενά στον κόσμο δεν καλύπτει αντικατάσταση συμπλέκτη εντός εγγύησης). Με λίγα λόγια δηλαδή μου είπε ένα κάρο @@ιες μιας και κάτι τέτοιο προφανώς δεν ισχύει.
Επίσης δε μπορώ να καταλάβω τι θα πει να τον προσέχω. Δεν έχω ούτε την κακή συνήθεια να χρησιμοποιώ το πεντάλ του συμπλέκτη για foot rest και στα φανάρια είμαι πάντα με νεκρά. Το να οδηγώ λίγο 'επιθετικά' μια στις τόσες είναι κάτι που έκανα ανέκαθεν με όλα τα προηγούμενα 7 αυτοκίνητα που είχα κατά καιρούς, αλλά ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με το συμπλέκτη.
'Εχω αρχίσει να πιστεύω ότι μάλλον η παραπάνω ροπή απ' το πρόγραμμα ίσως έχει 'γονατίσει' το δίσκο. Για πείτε κι εσείς καμιά γνώμη ρε παιδιά για τη μυρωδιά. Σίγουρα πρέπει να έχουν υποστεί κάποια φθορά τα φερμουίτ όπως το κόβω, αλλά είναι φυσιολογικό να μυρίζει μετά από 3 μέρες και μετά από οδήγηση 'με το γάντι';