Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1
    • Best 0
    • Groups 0

    abphase

    @abphase

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    1
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    abphase Unfollow Follow

    Latest posts made by abphase

    • RE: Από 15"...σε 16" ή 17"

      Ο χρήστης mario boni έγραψε:
      Σε E36 από 205/60/15 σκεφτόμουν να πάω σε 16άρες, δηλαδή με διάσταση 205/55/16.Στην 16άρα με αυτό το ελαστικό που χάνω?
      σε 17άρα(που έχω βρει μια ευκαιρία) τι παίζει?θα ανέβω πολύ σε τιμή στα λάστιχα?Από κατανάλωση?επιδόσεις?...σε τι διάσταση πας σε 17άρα?

      Δεδομένου ότι ο,55 * 205=112,75mm + 12,7 mm =125,45 mm και 0,60205=123,00 mm πρακτικά δεν σημαίνει κάτι.(τα χιλιοστά αυτά είναι οι αποστάσεις της εξωτερικής πλευράς του ελαστικού από το κέντρο περιστροφής του τροχού στην πρώτη περίπτωση όπου η ζάντα είναι 16'' και στη δεύτερη όπου είναι 15''.)
      Εάν ζάντα 17'' τότε εκ των πραγμάτων σε σχέση με μια ζάντα 15'' έχουμε μια διαφορά 2''/2 = 25,4 mm που είναι η απόσταση της εξωτερικής πλευράς του ελαστικού από το κέντρο περιστροφής του τροχού εφόσον φορούσαμε ένα ελαστικό 205/60/17. Λύνοντας λοιπόν την εξίσωση α
      205 + 25,4 = 123mm θα πάρουμε
      σαν '' ιδανικό '' ελαστικό αυτό με τη θεωρητική διάσταση 205/47,6/17 προκειμένου να είμαστε ιδιοι με την εργοστασιακή διάσταση 205/60/15.
      Γενικά όταν αυξάνει η μάζα και η απόσταση από το κέντρο περιστροφής τότε επιβαρύνεται περισσότερο η μονάδα που εξασφαλίζει την κίνηση στην περίπτωση μας τα αμεσα κινούμενα μηχανικά μέρη και κατεπέκταση ο κινητήρας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      abphase
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr