Παιδιά εγώ μετά από αρκετά σχεδόν 20 χρόνια με βενζίνη είπα να μπω στο κόσμο του diesel, αφού είχα οδηγήσει περιστασιακά αλλά για αρκετά χιλιόμετρα και σε μεικτές συνθήκες αυτοκίνητα diesel και με εντυπωσίασε η μικρή κατανάλωση αλλά και η ροπή. Θεωρώ ότι είναι κατάλληλα για το ελληνικό δίκτυο, ειδικά στην επαρχία. Φανατικός ιταλόφιλος (είχα Uno turbo 1.3, Delta HF turbo 1.6, Delta 1.8 1994) έκανα κ ένα πέρασμα από γερμανία μεριά (BMW 520) και φυσικά λάτρεψα το 500. Επέλεξα multijet για προφανείς πλέον λόγους. Μεταχειρισμένο το πήρα με 137.000χλμ, τα οποία ναι δείχνουν πραγματικά. Είναι η έκδοση με τους 75 ίππους (euro4) αλλά πιστεύω ότι έχει σίγουρα παραπάνω. Στα αρπάγματα του μου θυμίζει το Uno turbo. Τώρα στο καύσιμο. Έχω κάνει 2000χλμ περίπου. Στην αρχή το είχα γεμίσει με απλό Aegean. Καλή δύναμη, αλλά το DPF έκανε αναγέννηση κάθε 150χλ εντός πόλης. Έχω βάλει 3 φορές EKO AVIO πλέον από εταιρικό (δεν το αφήνω να πέσει κάτω απο τη μέση). Το μοτερ ακούγεται αισθητά λιγότερο, τα καυσαέρια μυρίζουν λίγο σαν οινόπνευμα χωρίς να είναι ενοχλητική μυρωδιά, καπνός ούτε για δείγμα και οι αναγεννήσεις όλο και αραιώνουν. 300+ χλμ εντός πόλης, Στην απόδοση μου φαίνεται ότι ψηλά τραβάει ακόμη καλύτερα. Λέω να μείνω και στο AVIO και στο συγκεκριμένο πρατήριο. Κατανάλωση χωρίς προσπάθεια 4,1λτ/100χλ. Εννοείται το πλακώνω σε επαρχιακό δίκτυο και μέχρι στιγμής τους δράκους που έχω διαβάσει για το DPF δεν τους έχω δει. Οκ ας κάνει μια αναγεννηση κάθε 300-400 χλ, ούτε 10 λεπτά δεν διαρκεί κ τι έγινε;. Άσε που με περισσότερα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο είμαι βέβαιος ότι θα αραιώσουν κ άλλο. Την παίρνω χαμπάρι και την αφήνω να ολοκληρωθεί κ όλα καλά πιστεύω. Καλως σας βρήκα!
Best posts made by 500multijet
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Έκανα με το 500αράκι μου 1100χλμ σε 5 ημέρες σε επαρχιακό δίκτυο. Κατανάλωση στο tripcomputer 3,8/100χλμ! Πραγματική 4.0/100 χωρίς καμία προσπάθεια. Αναγέννηση από τα 350χλμ πήγε στα 510χλμ (πάντα με AVIO, κράτησε ούτε 10 λεπτά) και από ότι έχω διαβάσει οι multijet είναι επιρρεπείς στις αναγεννήσεις, οπότε μάλλον καλά πάμε. Απίστευτη οικονομία, ιδανική ροπή κυρίως για ανηφορικό επαρχιακό δίκτυο. Χαλάλι η βαβούρα από το μοτέρ και η σχετικά μικρή τελική (170χλ εχω δει, αλλα με 130-140 σταθερά δεν μασάει).
Βενζίνη; Όχι ευχαριστώ!
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Δεν γνωρίζω αν στα Euro6 δεν γίνονται αντιληπτές οι αναγεννήσεις θεωρώ όμως ότι ΠΡΕΠΕΙ να γίνονται αντιληπτές για να μην διακόπτονται, απλώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες για να μην "τρομάζουν" τους/τις οδηγούς δεν έχουν υιοθετήσει κ κάποιο σχετικό λαμπάκι ώστε μην καθόμαστε κ παρατηρούμε στιγμιαία κατανάλωση, ρελαντί κτλ κτλ. και απλά όταν σβήνει το λαμπάκι να ξέρουμε ότι τελείωσε. Εντάξει και να διακόψεις κάποιες αναγεννήσεις δεν ήρθε κ το τέλος του κόσμου. Οι συνεχόμενες διακοπές όμως ναι κάνουνκακό, όχι απλά στο DPF αλλά πιθανά και στο ίδιο το μοτέρ.
Στο 500multijet το ρελαντί πάει στις 1000-1100rpm, ακούγεται σαν τρικύλινδρο, μυρίζει χαρακτηριστικά, ενώ η στιγμιαία κατανάλωση διπλασιάζεται. Διαρκεί σκάρτο από 10 λεπτά, μου έχει κάνει και σε 5 λεπτά (πετρέλαιο πάντα AVIO) ενώ δύο φορές μου έβγαλε και χαρακτηριστικό λευκό καπνό για 1-2 λεπτά το πολύ και όλα καλά. Πιστεύω πως ένα οδηγός με σχετική εμπειρία μπορεί ΑΝΕΤΑ να προσαρμοστεί στα "χούγια" του DPF και να παρατείνει σημαντικά τη ζωή του.. -
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Είτε euro4, είτε5 είτε 6 οι συνεχόμενες διακοπτόμενες αναγεννήσεις μπορεί να κατεβάσουν πετρέλαιο στα λάδια και αυτό ΔΕΝ είναι καλό. Δεν μιλάμε τώρα για τη ζωή του DPF που επιβαρύνεται μιλάμε για θέματα του κινητήρα. Γι' αυτό έγραψα πριν ότι δεν τρέχει κ τίποτα να το σβήσουμε κατά την διάρκεια κάποιας αναγέννησης που είτε δεν έχουμε αντιληφθεί να είναι σε εξέλιξη είτε βρε αδερφέ ΔΕΝ γίνεται να περιμένουμε να τελειώσει. Προφανώς και υπάρχει πρόνοια για τέτοιες περιπτώσεις. Το χαρακτηριστικό κίτρινο λαμπάκι θα ανάψει όταν συνεχόμενες αναγεννήσεις δεν έχουν ολοκληρωθεί και θα πρέπει να δώσουμε χρόνο και θερμοκρασίες στο κινητήρα να κάνει τουλάχιστον την επόμενη. Απλό είναι απλά αρκετοί οδηγοί είτε δεν διαθέτουν το αισθητήριο να καταλάβουν είτε δεν δίνουν σημασία. Προσωπικά κοιτάζω πάντα τη στιγμιαία κατανάλωση και ΑΜΕΣΩΣ καταλαβαίνω ότι είναι σε αναγέννηση και πότε αυτή τελείωσε. Επίσης σταματημένο κοιτάζω το στροφόμετρο ενώ νιώθω και ένα χαρακτηριστικό συντονισμό στο ρελαντί, ενώ αν έχω ανοίξει κ το παράθυρο μυρίζει κ χαρακτηριστικά. Δεν θεωρώ κάτι σπουδαίο την όλη διαδιακασία. Μόλις το μάθεις όλα καλά. Μπροστά στα τεράστια οφέλη του diesel αυτό είναι πταισματάκι και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι αποτρεπτικό από την αγορά diesel, ακόμη και να κάνεις κ λίγα χιλιόμετρα κατά τη γνώμη μου.
Latest posts made by 500multijet
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Είτε euro4, είτε5 είτε 6 οι συνεχόμενες διακοπτόμενες αναγεννήσεις μπορεί να κατεβάσουν πετρέλαιο στα λάδια και αυτό ΔΕΝ είναι καλό. Δεν μιλάμε τώρα για τη ζωή του DPF που επιβαρύνεται μιλάμε για θέματα του κινητήρα. Γι' αυτό έγραψα πριν ότι δεν τρέχει κ τίποτα να το σβήσουμε κατά την διάρκεια κάποιας αναγέννησης που είτε δεν έχουμε αντιληφθεί να είναι σε εξέλιξη είτε βρε αδερφέ ΔΕΝ γίνεται να περιμένουμε να τελειώσει. Προφανώς και υπάρχει πρόνοια για τέτοιες περιπτώσεις. Το χαρακτηριστικό κίτρινο λαμπάκι θα ανάψει όταν συνεχόμενες αναγεννήσεις δεν έχουν ολοκληρωθεί και θα πρέπει να δώσουμε χρόνο και θερμοκρασίες στο κινητήρα να κάνει τουλάχιστον την επόμενη. Απλό είναι απλά αρκετοί οδηγοί είτε δεν διαθέτουν το αισθητήριο να καταλάβουν είτε δεν δίνουν σημασία. Προσωπικά κοιτάζω πάντα τη στιγμιαία κατανάλωση και ΑΜΕΣΩΣ καταλαβαίνω ότι είναι σε αναγέννηση και πότε αυτή τελείωσε. Επίσης σταματημένο κοιτάζω το στροφόμετρο ενώ νιώθω και ένα χαρακτηριστικό συντονισμό στο ρελαντί, ενώ αν έχω ανοίξει κ το παράθυρο μυρίζει κ χαρακτηριστικά. Δεν θεωρώ κάτι σπουδαίο την όλη διαδιακασία. Μόλις το μάθεις όλα καλά. Μπροστά στα τεράστια οφέλη του diesel αυτό είναι πταισματάκι και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι αποτρεπτικό από την αγορά diesel, ακόμη και να κάνεις κ λίγα χιλιόμετρα κατά τη γνώμη μου.
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Δεν γνωρίζω αν στα Euro6 δεν γίνονται αντιληπτές οι αναγεννήσεις θεωρώ όμως ότι ΠΡΕΠΕΙ να γίνονται αντιληπτές για να μην διακόπτονται, απλώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες για να μην "τρομάζουν" τους/τις οδηγούς δεν έχουν υιοθετήσει κ κάποιο σχετικό λαμπάκι ώστε μην καθόμαστε κ παρατηρούμε στιγμιαία κατανάλωση, ρελαντί κτλ κτλ. και απλά όταν σβήνει το λαμπάκι να ξέρουμε ότι τελείωσε. Εντάξει και να διακόψεις κάποιες αναγεννήσεις δεν ήρθε κ το τέλος του κόσμου. Οι συνεχόμενες διακοπές όμως ναι κάνουνκακό, όχι απλά στο DPF αλλά πιθανά και στο ίδιο το μοτέρ.
Στο 500multijet το ρελαντί πάει στις 1000-1100rpm, ακούγεται σαν τρικύλινδρο, μυρίζει χαρακτηριστικά, ενώ η στιγμιαία κατανάλωση διπλασιάζεται. Διαρκεί σκάρτο από 10 λεπτά, μου έχει κάνει και σε 5 λεπτά (πετρέλαιο πάντα AVIO) ενώ δύο φορές μου έβγαλε και χαρακτηριστικό λευκό καπνό για 1-2 λεπτά το πολύ και όλα καλά. Πιστεύω πως ένα οδηγός με σχετική εμπειρία μπορεί ΑΝΕΤΑ να προσαρμοστεί στα "χούγια" του DPF και να παρατείνει σημαντικά τη ζωή του.. -
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Έκανα με το 500αράκι μου 1100χλμ σε 5 ημέρες σε επαρχιακό δίκτυο. Κατανάλωση στο tripcomputer 3,8/100χλμ! Πραγματική 4.0/100 χωρίς καμία προσπάθεια. Αναγέννηση από τα 350χλμ πήγε στα 510χλμ (πάντα με AVIO, κράτησε ούτε 10 λεπτά) και από ότι έχω διαβάσει οι multijet είναι επιρρεπείς στις αναγεννήσεις, οπότε μάλλον καλά πάμε. Απίστευτη οικονομία, ιδανική ροπή κυρίως για ανηφορικό επαρχιακό δίκτυο. Χαλάλι η βαβούρα από το μοτέρ και η σχετικά μικρή τελική (170χλ εχω δει, αλλα με 130-140 σταθερά δεν μασάει).
Βενζίνη; Όχι ευχαριστώ!
-
RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
Παιδιά εγώ μετά από αρκετά σχεδόν 20 χρόνια με βενζίνη είπα να μπω στο κόσμο του diesel, αφού είχα οδηγήσει περιστασιακά αλλά για αρκετά χιλιόμετρα και σε μεικτές συνθήκες αυτοκίνητα diesel και με εντυπωσίασε η μικρή κατανάλωση αλλά και η ροπή. Θεωρώ ότι είναι κατάλληλα για το ελληνικό δίκτυο, ειδικά στην επαρχία. Φανατικός ιταλόφιλος (είχα Uno turbo 1.3, Delta HF turbo 1.6, Delta 1.8 1994) έκανα κ ένα πέρασμα από γερμανία μεριά (BMW 520) και φυσικά λάτρεψα το 500. Επέλεξα multijet για προφανείς πλέον λόγους. Μεταχειρισμένο το πήρα με 137.000χλμ, τα οποία ναι δείχνουν πραγματικά. Είναι η έκδοση με τους 75 ίππους (euro4) αλλά πιστεύω ότι έχει σίγουρα παραπάνω. Στα αρπάγματα του μου θυμίζει το Uno turbo. Τώρα στο καύσιμο. Έχω κάνει 2000χλμ περίπου. Στην αρχή το είχα γεμίσει με απλό Aegean. Καλή δύναμη, αλλά το DPF έκανε αναγέννηση κάθε 150χλ εντός πόλης. Έχω βάλει 3 φορές EKO AVIO πλέον από εταιρικό (δεν το αφήνω να πέσει κάτω απο τη μέση). Το μοτερ ακούγεται αισθητά λιγότερο, τα καυσαέρια μυρίζουν λίγο σαν οινόπνευμα χωρίς να είναι ενοχλητική μυρωδιά, καπνός ούτε για δείγμα και οι αναγεννήσεις όλο και αραιώνουν. 300+ χλμ εντός πόλης, Στην απόδοση μου φαίνεται ότι ψηλά τραβάει ακόμη καλύτερα. Λέω να μείνω και στο AVIO και στο συγκεκριμένο πρατήριο. Κατανάλωση χωρίς προσπάθεια 4,1λτ/100χλ. Εννοείται το πλακώνω σε επαρχιακό δίκτυο και μέχρι στιγμής τους δράκους που έχω διαβάσει για το DPF δεν τους έχω δει. Οκ ας κάνει μια αναγεννηση κάθε 300-400 χλ, ούτε 10 λεπτά δεν διαρκεί κ τι έγινε;. Άσε που με περισσότερα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο είμαι βέβαιος ότι θα αραιώσουν κ άλλο. Την παίρνω χαμπάρι και την αφήνω να ολοκληρωθεί κ όλα καλά πιστεύω. Καλως σας βρήκα!