Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
γιαυτο και τον ακουσα οταν μου προτινε μπουμπακια...
Λίγα εργοστάσια σε όλο το κόσμο φτιάχνουν εκκεντροφόρους. Οι εργοστασιακοί εκκεντροφόροι έχουν μια πολύ λεπτή και πολύ σκληρή επίστρωση που δεν φθείρεται και βγάζουν πάρα πολλά χιλιόμετρα.
Οι περισσότεροι από τους χιλιάδες εκκεντροφόρους που κυκλοφορούν είναι regrind. Παίρνει κάποιος βελτιωτής ένα εκκεντροφόρο και αλλάζει το σχήμα του έκκεντρου* ώστε να ταιριάζει καλύτερα στον κινητήρα που θα τον βάλει. Χάνεται όμως η εργοστασιακή σκληρή επιφανειακή στρώση και όλοι αυτοί οι εκκεντροφόροι δεν πρόκειται να βγάλουν πολλά χιλιόμετρα - φθείρονται. Σε ένα αγωνιστικό αμάξι δεν έχει σημασία αλλά σε καθημερινό αυτοκίνητο εγώ δεν θα έβαζα.
- το 'σωστό' σχήμα στα έκκεντρα θέλει μεγάλη εμπειρία (ελέγχεις τουλάχιστον την επιτάχυνση της επιτάχυνσης της ταχύτητας που κινείται το ωστήριο)
Μη έμπειροι κατασκευαστές εκκεντροφόρων φτιάχνουν εκκεντροφόρους που χαλάνε σχεδόν αμέσως.
Η επιφανειακή βαφή είναι αρκετή για μια φορά reprofile, αν έχουν υποστεί περισσότερα από ένα ο έμπειρος το καταλαβαίνει την ώρα της επεξεργασίας και τον στέλνει για εναζώτωση, ο Μπούμπης είναι ο εμπειρότερος με πάνω από 40 χρόνια στο Reprofile και στην κατασκευή εκκεντροφόρων από μασούρι, αλλού είναι το πρόβλημα, ίσως στο ανέβασμα των λαδιών, να μην ανεβαίνει όλη η ποσότητα από φράξιμο, αφού λοιπόν ο μηχανικός του είναι ο πιο έμπειρος στην Κρήτη ας του το φτιάξει, εμείς από τα πληκτρολόγια μας μόνο αερολογίες μπορούμε να λέμε σε τέτοιες περιπτώσεις.
το θεμα ειναι πως ο μηχανικος μου λεει πως ειναι οκ το αμαξι...
αλλα απο οσα διαβαζω και μαθενω.. μονο οκ δεν ειναι!
σιγουρα τα πιο χοντρα λαδια ειναι μια λυση που θα κοιταξω αμεσα..
αν ομως παραμενει το προβλημα, το να αλλαξω τα υδραυλικα σε μηχανικα οστιρια
θα ειναι σωστο η θα εχω αλλα...???