Einai poly argh kai psofia katw apo tis 1700 strofes. Kanei kai san trexantiri. Kalitera 116i pou allwste einai poly oikonomikh kai grigori.
Ektos kai an kaneis 30.000 ton xrono
Sent from my Nexus S using Tapatalk 2
Einai poly argh kai psofia katw apo tis 1700 strofes. Kanei kai san trexantiri. Kalitera 116i pou allwste einai poly oikonomikh kai grigori.
Ektos kai an kaneis 30.000 ton xrono
Sent from my Nexus S using Tapatalk 2
Η BMW εχει πολυ καλυτερες τιμες στα εξτρα απο την Audi.
Sent from my Nexus S using Tapatalk
Μην πάρεις golf, θα είσαι συνέχεια στα συνεργεία. Γενικά μακριά απο VAG group γιατί απο αξιοπιστία και συνεργεία είναι οτι χειρότερο μπορείς να φανταστείς.
Εγω θα σου έλεγα να προτιμήσεις ενα ιαπωνέζικο, π.χ. το μικρό το mazda που είναι και πολύ όμορφο. Αλλα αν επιμένεις για ενα απο αυτά τα τέσσερα το fiesta είναι πολύ καλή επιλογή. Και αν βρείς και κανένα που έχει ακόμα εγγύηση (νομιζώ η ford δίνει 5 χρόνια) είσαι αρχηγός.
Στην κάμερα είναι ο Νικος Τσιλιπουνιδάκης;
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...Τελος πάντων, η ερώτηση ήταν αν είναι το πιο καλό στην κατηγόρια οδηγικά το νέο 1.
Εχοντας οδηγησει G 170, και 116i , οπως ανεφερα και σε προηγουμενο ποστ, κατα την εκτιμηση μου,
ειναι τα δυο κορυφαια σε οδηγικο επιπεδο, μικρομεσαια αυτοκινητα, το πρωτο στην προσθιοκινητη 'σχολη', το δευτερο, στην
πισωκινητη αντιστοιχα.
Οπότε το 118i με m-sport πακέτο θα είναι γαμώ τα αμαξάκια οδηγικά.
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά ακομά και τα τετρακίνητα του vag group σε πιέση πάνε με τα μούτρα.
Με τον ίδιο τρόπο βγαίνει απο μια στροφή ενα cooper-s με ενα polo gti ή ενα ibiza cupra;Καλα εμενα το δικο μου 4κινητο vag γυρναει πρωτα με τον κωλο και εικαζω θα εγραφε αξιοπρεπεις γωνιες αν εβγαινε ο ιεσπις. Νταξει οχι σαν το σιροκο του Κικιζα αλλα κατι θα καναμε κι εμεις...
Sent from my GT-I9100
Iσχυει, -εαν αναφερεσαι στο Q5-...τουλαχιστον σε ολισθηρο οδοστρωμα.
Μιλάω για συνθήκες γρήγορης οδήγησης, οχι να κάνεις οτι μπορείς για να το γυρίσεις.
Εντάξει και το S3 αν δεν κάνω λάθος σε γλιστερό όδοστρωμα αν αφήσεις λίγο γκάζι πριν την στροφή ή τσιμπήσεις λίγο φρένο και μετά φουλ στο γκάζι μπαίνει με το πλαϊ. Οταν ομως το οδηγήσεις πραγματικά γρήγορα στο όριο διώχνει μούτρα αρκετά.
Τελος πάντων, η ερώτηση ήταν αν είναι το πιο καλό στην κατηγόρια οδηγικά το νέο 1.
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τελικα κανενας δεν μας ειπε. Στον δρομο ειναι ωραια η 118i; Σε σχεση με ενα gti π.χ. η το scirocco ειναι καλυτερη;
Οχι ομως παλι τα ιδια για στραμπουλιγματα και αλλες αηδιες. Οταν την οδηγεις με καθαρες γραμμες και λιγο περισσοτερη πιεση στο τελος φευγει οπως πρεπει η με τα μουτρα σαν vag κουβαδακι;
Παντα μιλαω για 118 που εχει δυναμη και με το σπορ πακετοSent from my Nexus S using Tapatalk
Τα vag κουβαδάκια με καθαρές γραμμές βγάζουν μούτρα ?
Μήπως δε μιλάς για γραμμές, αλλά για στραμπουλήγματα και άλλες αηδίες?Sent from my LG-P500
Αν θυμάμαι καλά ακομά και τα τετρακίνητα του vag group σε πιέση πάνε με τα μούτρα.
Με τον ίδιο τρόπο βγαίνει απο μια στροφή ενα cooper-s με ενα polo gti ή ενα ibiza cupra;
Τελικα κανενας δεν μας ειπε. Στον δρομο ειναι ωραια η 118i; Σε σχεση με ενα gti π.χ. η το scirocco ειναι καλυτερη;
Οχι ομως παλι τα ιδια για στραμπουλιγματα και αλλες αηδιες. Οταν την οδηγεις με καθαρες γραμμες και λιγο περισσοτερη πιεση στο τελος φευγει οπως πρεπει η με τα μουτρα σαν vag κουβαδακι;
Παντα μιλαω για 118 που εχει δυναμη και με το σπορ πακετο
Sent from my Nexus S using Tapatalk
Η διαφωνια ποια ειναι; Αν γινεται να οδηγηθει η 116i σαν μαντα του 70; Δηλαδη περα απο την καγκουρια εξυπηρετει κατι αλλο τετοιος τροπος οδηγησης;
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Στον πρωτο γυρο πχ, προσωπικα, δεν καταλαβαινω, ή αν θελεις οι αισθησεις μου ειναι πληρως συγκεντρωμενες στο να κινηθω ΟΣΟ πιο γρηγορα γινεται αλλα παντα με ασφαλεια, στην -ατυπη εκει- λωριδα μου!
Απο τον δευτερο, τριτο γυρο, εχω πλεον εξοικειωθει σταδιακα, βγαζω εντελως τα ηλεκτρονικα, και αφου εχω μια πρωτη εικονα, για το πως ξεκολλαει το αυτοκινητο, μπορω να συγκεντρωθω καλυτερα επειτα, βημα-βημα, στο πως συμπεριφερεται το αυτοκινητο πριν , κατα την διαρκεια και μετα , απο ξεκολλημα σε στροφη.Έλα πες την αλήθεια δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις ?
Αισθησιακη οδηγηση.
Sent from my Nexus S using Tapatalk