Φιλε fanis το γίνεται στα τελωνεία,είναι γνωστό εδω και χρόνια.Με το προηγουμενο καθεστώς ενα Mercedes πχ με η χωρίς δερμάτινη επένδυση τιμονιού μπορεί να ανεβαζε το Τέλος κατα 4000 . Παρολα αυτα υπάρχουν και κάποιοι εκει που προσπαθουν να τα συμαζεψουν τα πράγματα γιατι ολα σιγα σιγα γίνονται ηλεκτρονικά και αφήνουν πισω πλέον ανεξίτηλα ιχνη.Στο νεο νομοσχέδιο υπήρξε προταση απο κάποιους υπαλλήλους των τελωνειων να υπολογίζονται ολα ηλεκτρονικά χωρις να υπάρχει χειρόγραφη διαδικασία και να ενημερώνονται αμεσα και εκ των προτέρων οι ενδιαφερόμενοι αλλα εις ματην....Στο θέμα μας λοιπον δεν ανέφερα προηγουμένως οτι πριν γίνει κινηση για αγορά-εκτελωνισμο θα δώσουμε την άδεια κυκλοφορίας-αρ.πλαίσιου στον εκτελωνιστη,αυτος στον τελωνη και αφού οριστικοποιηθεί το πόσο,τοτε θα έχουμε το πάτημα του κουμπιου της αγοράς
Latest posts made by teodoras
-
RE: Νέα τέλη ταξινόμησης
-
RE: Νέα τέλη ταξινόμησης
Φιλε λυκο
- Οσον αφορα το 1ο θεμα εχεις δικιο. Τωρα διαβασα τις ευρωπαικες οδηγιες, το euro VI αφορα αλλα οχηματα ,οχι τα επιβατικα ΙΧ που ψαχνουμε εμεις .Οποτε ουσιαστικα πρεπει να ειναι και Euro 6 dtemp + 1η αδεια 31-8-2018 για να γλιτωσεις το χαρατσι 50%
2 κ 3.
Η ΛΤΠΦ πχ στα alfa romeo εναι και στο site της. Μπορεις να βρεiς και 2-3 τιμοκαταλογους ανα ετος ,μπορεις να βρεις ΛΤΠΦ ακομη και για μοντελα δεκαετιας και πισω .Ολες οι εταιριες εχουν αρχειο με τους παλιους καταλογους ,αρκετες απο αυτες τα εχουν και στο net
Oσον αφορα το γιατι ψαχνω 4,5-5 ετων :
Kανω συγκριση για ενα αμαξι που κοιταω-ας πουμε καποιο premium hatcback με 2.0 diesel μοτερ -για να σου δωσω ενα στιγμα για το τι ψαχνω πχ. ΒΜW 118d ΛΤΠΦ = πες 23500 (βαζω και ενα σκαρτο χιλιαρικο παραπανω απο την βασικη εκδοση- δεν ψαχνω για σουπερ ντουπερ εκδοση με led ,steptronic, m pack κλπ)
Εστω μοντελο 2016 4,5 ετων με 100000 χλμ καi τίμη αγορας στον μαντρα του εξωτερικου 13500 με απομειωση 55% λογω παλαιοτητας και απομειωση λογω χλμ 6,5% . ΤΤ=5100* (1- 0,55)1,50(1-0,065)= 3219+13500=16719
Εστω το ιδιο ακριβως μοντελο 1ος 2019 1,5 ετων με 40000 χλμ και τιμή αγορας στον μαντρα του εξωτερικου 16000 με απομειωση 24% λογω παλαιοτητας και απομειωση λογω χλμ 3,5%. ΤΤ=5100*(1- 0,24)1,00(1-0,035)= 3740+16000=19740 η τιμη εδω εχει ξεφυγει -τουλαχιστον για μενα .
Θα μου πεις βεβαια αλλο το μοντελο 1,5 ετους κ αλλο το σχεδον 5 ετιας .Θα σου πω ομως οτι η διαφορα των 3000 για ΜΤΧ αυτοκινητο ειναι -τουλαχιστον για μενα προσωπικα -σημαντική .
4 Τα υβριδικα εχoυν ολα τα παραπανω κουσουρια στα τελη αλλα σε αυτα που τα καυσαερια ειναι
-
RE: Νέα τέλη ταξινόμησης
καλησπερα στο forum μετα απο καιρο.Φιλε wolflycos ειμαι και εγω σε μακρα αναμονη για τις περιβοητες αλλαγες και θελοντας και μη θα πρεπει να φερω νεο αμαξι για την οικογενεια .
Απ οτι εχω καταλαβει (ισως κανω λαθος να με διορθωσει καποιος ) για να μην εχεις επιβαρυνση 50% αυτο σημαινει ουσιαστικα οτι:
ή πας για euro 6d ,d temp με 1η αδεια μετα την 31-8-2018
ή πας αμεσως πιο πισω απο το euro d (δηλαδη euro 6c ) με 1η αδεια μετα την 31-8-2019 Αυτο εχω ψιλοκαταλαβει εγω μεχρι τωρα- θελει καλη αναγνωση των σχετικών πινακων των ευρωπαικων κανονισμων
Πρακτικα οι πραπανω κατηγοριες πολυ νεων αυτοκινητων κατα την γνωμη μου δεν συμφερουν επ ουδενι για εισαγωγη.Τα προσεγμενα αμαξια με σχετικα λιγα χλμ ειναι αρκετα ακριβα και ουσιαστικα πληρωνεις και ενα 65-70 % του τελους ταξινομησης για 2ετιας ή το 80%-85% για αμαξι 1 ετους
Εγω σκεφτομαι να κινηθω σε 4,5-5ετιας αυτοκινητο με 1η αδεια μετα την 31-8-2015 με την προσαυξηση του Τ.Τ κατα 50%
Επισης κοιταω και τα υβριδικα πλεον... γιατι η μειωση εκει ειναι σημαντικη .
Αλλωστε θεωρω οτι η υβριδικοτητα και η ηλεκτροκίνηση δεν ειναι πια προ των πυλων αλλα εντος ων τειχων.Θα το δουμε συντομα αυτο με την επελαση των κινεζικων ηλεκτρικων αυτοκινητων-κατι αναλογο με τα κινεζικα smartphnes