Αχαχαχαχα!!!
Πες τα παιχταρά μου πες τα!!
Ριχτα και τα καντηλακια σου, ειλικρινά δεν θα σε παρεξηγήσω...
Δεν θα δικαιολογηθώ, μου διέφυγε της προσοχής το σχόλιο του Real zeus
αλλά και πάλι δεν σε διάβασα προσεκτικά!
Σόρρυ ρε φίλε και πάλι.
Latest posts made by dave
-
RE: Μέχρι 30K και μέχρι 1.800 cc
-
RE: Μέχρι 30K και μέχρι 1.800 cc
Απαράδεκτος είναι αλλά δεν θα ήταν αν αναφερόταν σε μένα...
Τέλοσπάντων έκοψα το κάπνισμα και δεν λειτοουργεί ο εγκέφαλος...Σόρρυ sprsk
-
RE: Μέχρι 30K και μέχρι 1.800 cc
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
χωρίς να θέλω να είναι απόλυτος 'ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΜΕ ΞΕΡΟΥΝ ΜΕ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΞΕΡΟΛΑ Η ΑΛΛΙΩΣ ΑΠΟΛΥΤΟ...'αλλά ο προαναφερθείς οδηγός είναι 99% συντηρητικός μεσήλικας που ψάχνει για άνεση και κύρος .
Αγόρασε με δόσεις ή με το εφάπαξ ¨κούρσα' .Ποιος μεσήλικας ποιες δόσεις ποιο εφάπαξ και ποια 'κούρσα' ρε ΑΣΧΕΤΕ λες...Πας καλά?
Επειδή είχα κολλήσει με το Α4 σημαίνει ότι δεν είμαι 35 και ότι είμαι συντηρητικός?
Δηλαδή αν σου έλεγα Α5 τι θα έβρισκες πάλι να μου προσάψεις? Αφού είσαι κόμπλας και έχεις πρόβλημα με ό,τι έχει 4 κύκλους.....Βγες και πες μισώ τα άουντι και λήξις..
Δηλαδή η C180 που εσύ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙΣ είναι σπορ αμάξι και δεν είναι 'κούρσα'? Θα μας τρελάνεις ρε φίλε? Είναι το κατεξοχήν αμάξι που το 60% των αγοραστών είναι αυτοί που θέλουν να επιδεικνύονται και που δεν μπορούν να αγοράσουν μια ακριβότερη μερσέντες. (Χωρίς να λέω ότι δεν μαρέσει ειδικά το φέις λιφτ..αλλά πρότεινέ μου κάτι άλλο όταν με λες ΜΕΣΗΛΙΚΑ....)Όσο για το C5 οκ φίλε....Οκ φίλε...Σωστή η πρότασή σου αν θεωρείς ότι είμαι Μεσήλικας με εφάπαξ στο λογαριασμό του....
Επειδή είσαι χρήστης εδώ και 8 χρόνια και πετάς απόλυτες σκέψεις και αντιλήψεις σου, νομίζεις ότι είσαι κάποιος?
Χαλάρωσε ρεεεεεεεε.......Μπήκα εδώ, γνωρίζοντας ότι θα φάω κράξιμο, επειδή από αμάξια είμαι ΑΣΧΕΤΟΣ όσο δεν πάει. Σίγουρα όλοι ξέρετε παραπάνω από μένα και ήθελα να 'αγοράσω' από όλους κάποιες σκέψεις και γνώμες. Από κει και πέρα το αμάξι είναι ΚΑΥΛΑ, είναι προσωπικό θέμα και αποφασίζει αυτός που τα σκάει. Πάντως φίλε μόνο μεσήλικας δεν είμαι και το αμάξι που έχω τώρα είναι η 147, αλλά την έχω χρόνια και όσο κι αν την αγάπησα με κούρασε...
Για τελευταία φορά θα σου πω ότι τα 4 μοναδικά αμάξια αυτή τη στιγμή που με καυλώνουν (όσο διαφορετικά κι αν είναι μεταξύ τους) είναι η Τζουλιέτα (μονο με τα 170 και καινούρια εννοείται), το Α5, η 520 και το Χ3.
Από κει και πέρα όμως έχω φάει κόλλημα στον εγκέφαλο
με το πρώτο ότι μετά από 8 χρόνια που θα το αλλάξω όχι απλά θα πάρω τα 3 μου, αλλά δεν θα βρω αγοραστή (αλλά το θεωρώ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟ αμάξι...)για το δεύτερο ότι θα μου σπάσει το λούτσο η κίνηση βάλε βγάλε κάθισμα για μωρό, άκου γκρίνια γυναίκας 'Εγώ στα λέγα πήγες κι έδωσες τόσα λεφτά και δεν έχουμε πίσω πόρτες...Αχαχαχαχαχα!!! ' και μπουρουμπουρου μπουρουμπουρου....
και τα υπόλοιπα είναι δίλιτρα και έχω θέμα με εφορία που με αποτρέπει προς αυτή την κίνηση, γιατί θα σκίσουν κώλοι μετά σε κάναν έλεγχο...
-
RE: Μέχρι 30K και μέχρι 1.800 cc
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1731639/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1882749/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1597413/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1725377/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1587553/http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1801002/
Όταν γράφουν 20,000 ή 21,000 ή 19,000 δεν σημαίνει ότι δεν παίρνει παζάρι .
Κούνα τους το παραδάκι και θα το πάρεις 2-3,000 κάτω .
Πιστεύεις ότι αυτά των 20,000 τα έχουν αγοράσει τόσο ? .
Ότι δεν ξεζούμισαν αντίστοιχα στα 15,000 τον ιδιώτη πωλητή ή των 'συνάδελφο' μαντρά που έκλεισε ?
Σήμερα τους σώζει ο τζίρος .
Έχει να πληρώσει λογαριασμούς . Αν δεν το πουλήσει , δεν έχει να πληρώσει . Αν πουλήσει με μικρό κέρδος ή και καθόλου θα ανασάνει λίγο καιρό ακόμα .
Ετσι όπως είναι τα πράγματα μιλάμε για επιβίωση όχι για τρελά κέρδη . Η αγορά είναι γεμάτη ευκαιρίες .Axaxaxaxa!!!Μακάρι ρε αδερφέ!
Άρα κι εσύ καταλήγεις καλύτερα να ψάχνω για ευκαιρία μεταχειρισμένο παρά για καινούριο (Οικονομικά τουλάχιστον συμφέρει και για σένα) -
RE: Μέχρι 30K και μέχρι 1.800 cc
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Για μεταχειρισμενα μιλουσε ο sprsk..19-19,5 Α4 με τα 160 αλογα δεν μπορεις να βρεις τουλάχιστον τώρα...
Μόνο αυτό έχω βρει, όλα τα άλλα ξεφεύγουν, υπάρχει και 1 του 2010 στα 22.500
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1503372/Θα μου πεις αν ψάξεις και κάνεις προσφορά, ίσως βρεις...
-
RE: Μέχρι 30K και μέχρι 1.800 cc
Ο χρήστης botanic έγραψε:
Μεταχειρισμένα μόνο οι γύφτοι παίρνουν. Καλύτερα καινούργιο και 1000 cc παρά μεταχειρισμένο και 2000 cc.Φίλε μάλλον ζεις σε άλλο κόσμο ή σε άλλη εποχή....
Τέλοσπάντων ο καθένας έχει τη γνώμη του. Απλά ο χαρακτηρισμός σου δεν είναι απλά άστοχος,
αλλά επιεικώς εξωπραγματικός.... -
RE: Μέχρι 30K και μέχρι 1.800 cc
[quote='sprsk']Τέκνο μου εσύ είπες Α3 . Τι να σου κάνει και ο μεγαλοδύναμος . Πόσα τόπικ να παρακολουθεί ταυτόχρονα .
Έχω προτείνει για καινούργιο και ψιλο-συμφώνησες .
Για μεταχειρισμένο είναι πιο δύσκολο . αλλά αν πεις ποσό και ανάγκες κάτι θα κάνω .
Για παράδειγμα , στα 18-20.000 χιλιάρικα βρίσκεις πολλά καλά με απαξίωση κοντά στο 10,000 μετά απο 4-5 χρόνια.
π.χ.
16-17,000 χτυπάς του '09 την 159 Tbi (ομορφιά )
16-17,000 του '10 C5 με υδροενεργητική (άνετο )
17,500-18.000 του '08 Α4 του '08 με τα 160 (αδιάφορο αλλά καλό )
19.000-19500 του 09 Α4 πάντα με τα 160 .
17,000-18,000 Isignia του '09 και +1000 euro του '10 ( με πολλά κουμπάκια )
20,000-21,000 του '08 C 180 την καινούργια 22,000-23,000 του '09 ( κυριλέ αλλά και οικονομική η Blue E)Ρε πάτερ θα μας τρελάνεις....???
Οι τιμές που λες ΔΕΝ υπάρχουν πουθενά.... -
RE: Μέχρι 30K και μέχρι 1.800 cc
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Δεν χρειάζονται ευχαριστίες Τέκνο μου . και μην επικαλείσαι επί ματαίω το όνομα αυτού .ήταν σαν να κλέβεις εκκλησία . Δεν χρειάστηκε καμία προσπάθεια
Επί του θέματος .
Ήθελες κύκλους ,
Πήρες κύκλους .
Καλά έκανες .Ήθελες καινούργιο ,
Πήρες μεταχειρισμένο.
**Έκανες ακόμα καλύτερα. **Το αυτοκίνητο είναι γούστο. Και αφού έδωσες λιγότερα είσαι κερδισμένος .
Σχετικά με την μεταπώληση .
Το A4 του 2007 έχει και αυτό 18.000 και ας αγοράστηκε 38,000 . Κανένα δεν έχει πλέον μεταπώληση . Θα το καταλάβεις όταν θέλεις να πουλήσεις το δικό σου .
Ειδικά σε εποχές που για να πάρεις μεταχειρισμένο θέλεις Μετρητά .
Εδώ ισχύει το όσο πιο ακριβό τόσο πιο δύσκολα .Και για να μην νομίζεις ότι υποθέτω . Ο κολλητός μου πουλάει το Α4 που έχει. 6 μήνες πέρασαν και έχουν πάρει ελάχιστα τηλέφωνα. Μιλάμε για αυτ/το χαρτί, άστρωτο. Αλλά βλέπεις όταν η κρίση χτυπάει την πόρτα δεν κάνει διακρίσεις.
Εύχομαι όπως και παραπάνω απροβλημάτιστα χιλιόμετρα .
Δεν πήρα Πάτερ ακόμα κύκλους, στη σκέψη, στην περισυλλογή και στο ψάξιμο έχω μείνει.
Μια και μαντεύεις τα πάντα και είσαι γνώστης (όχι σαν εμένα το δύσμοιρο και αναποφάσιστο τέκνο σου)
τι αυτοκίνητο θα μου πρότεινες να πάρω?Το Α4 του φίλου σου έχει τεράστια διαφορά με το αντίστοιχο του 2009, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά και δε νομίζω να το πουλήσει πάνω από 14 χιλιάρικα και ας το πήρε 38.
Όσο για την μεταπώληση έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο. Δεν υφίσταται πλέον αυτή στην Ελλάδα (Μοναδική εξαίρεση που δεν χρειάζεται επιστημονικές γνώσεις είναι σήμερα το Τιγκουάν λόγω κυβισμού και τετρακίνησης), γιατί ο κόσμος δεν αγοράζει πλέον, έχει άλλες ανάγκες και κυρίως άλλες προτεραιότητες. Στην υποθετική όμως περίπτωση σκέψου το εξής με γνώμονα πάντοτε το γεγονός ότι 'παίζει' σε 5 χρόνια να επιθυμώ διακαώς για τον α ή β λόγο να αλλάξω το αμάξι που θα πάρω
1η περίπτωση:
Αγορά καινούριου (ανεξαρτήτως μάρκας) τιμής περίπου στα 28.000 ευρώ.
Μετά από 5 χρόνια θα το πουλήσω με το πολύ ζόρι 14, μη σου πω πολύ πολύ παρακάτω
Άρα χάνω 28-14= 14 χιλιάρικα.2η περίπτωση
Αγορά μεταχειρισμένου τιμής περίπου 15 χιλιάρικα.
Μετά από 5 χρόνια θα το πουλήσω 1 χιλιάρικο? Δηλαδή θα χάσω πάλι 14? Δε νομίζω...Άρα μάλλον θα βγω κερδισμένος με την αγορά ενός καλοσυντηρημένου μεταχειρισμένου.Τέλοσπάντων είναι ένα τεράστιο θέμα η αγορά καινούριου ή μεταχειρισμένου αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
Πριν 5 χρόνια θα ψήφιζα δαγκωτό καινούριο, τώρα προτιμώ να τα φάω αλλού τα χρήματά μου, αλλά σέβομαι και τη γνώμη του παραπάνω φίλου, γιατί έχει και αυτή τη δική της βάση και λογική.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Όσο περισσότερο το ζαλίζεις και όσο περισσότερο το ψάχνεις, τόσο περισσότερο μπερδεύεσαι, αλλά και πάλι καταλήγεις στους τέσσερις κύκλους!!! Αχαχαχαχα!!! Το τελευταίο είναι αστείο...
Δεν έχω αποφασίσει ακόμα, κοιτάω Α3 18άρι (αλλά θα βγει το καινούριο σύντομα και θα εκνευριστώ) και Τιγκουάν. -
RE: Μέχρι 30K και μέχρι 1.800 cc
Ίσως και η επικεφαλίδα του ποστ μου να είναι ένα μικρό δείγμα της κατρακύλας που πήρε η οικονομία και η αγορά καινούριων αυτοκινήτων..
Ξεκίνησα λέγοντας θα δώσω 30 και τώρα πέφτω κάτω από τα 20, γιατί άρχισα να σκέφτομαι διαφορετικά και να κοιτάω το μέλλον.
Οκ το καινούριο είναι καινούριο, και το μεταχειρισμένο δεν παύει να είναι μεταχειρισμένο, αλλά με το που αγοράζεις πλέον ένα βουβού η αξία του κατρακυλά. Και ποιος μου λέει ότι μετά από 5 χρόνια δεν θα θέλω να αγοράσω ένα άλλο αυτοκίνητο?? Αν πάρω καινούριο, τότε την πάτησα.
Χαρακτηριστικά ανφέρω παραδείγματα φίλωνΜπεμβε 116 σπορ έκδοση με δέρμα κλπ κλπ του 2008 την αγόρασε 27.000 και τώρα δεν πιάνει ούτε 15.. (Σε 3 χρόνια χάνει 40% της αξίας του)
Βόλβο Σ40 πρίν 5 χρόνια το αγόρασε 25 και τώρα με 8 ψάχνεις αγοραστή με τα κυάλια...
Άουντι Α4 18αρι 160 άλογα του 2009 αγοράστηκε 36.000 και μετά από 2,5 χρόνια πωλείται 23.000...
Μερσεντές Σ180 του 2008 αγοράστηκε 35.000 και τώρα πωλείοται 23.000...
Τώρα θα μου πείτε...Ρε μεγάλε τι μας τα ζαλίζεις τι θέλεις αμάξι? Ή μεταπώληση?? Δεν θέλω μεταπώληση, αλλά αν το βαρεθώ το αμάξι σε 5 χρόνια δεν θέλω να χάσω όλα μου τα λεφτά, γιατί για εκεί πάει το θέμα.
-
RE: Μέχρι 30K και μέχρι 1.800 cc
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
:lol:
Η απάντηση είχε δωθεί σε αυτό το πόστ μου σχετικά νωρίς έχοντας διαβάσει την αρχική τοποθέτηση του φίλου
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=49169&start=45#p2340789
Μόνο τα 6 νούμερα του λοττο δεν είχα γράψει ...πέραν όλων φυσικά να ευχηθούμε
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ
Ε λογικό είναι αφού είσα ΘΕΟΣ εσύ...όλα τα βρίσκεις.. Και τιγκουάν έγραψα πάντως (Σε περίπτωση που σου διέφυγε...)
Όσο για τον φίλο που μέσα στις άκρες είπε ότι θα περιμένω να ευτυχήσω με την δυστυχία του άλλου....
Δεν πάει έτσι ρε φίλε....Είσαι πολύ λάθος. Δεν είναι σπίτι που βγαίνει σε πληστειριασμό και το χτυπάς, το αγοράζεις και μετά ο δικαστικός επιμελητής πετάει τον άλλον έξω.Απλά είναι συνήθεια του βλαχοέλληνα αν έχει 5 φράγκα στην άκρη, να δώσει κ τα 5 για να κάνει το εφέ του, να χρεωθεί άλλα 30 με δόσεις κ τρελλό επιτόκιο, προκειμένου να το παίξει κάποιος στον δίπλα του.
Καλώς ή κακώς ζούμε ζόρικες εποχές και έρχονται δυσκολότερες. Όταν έχουμε φτάσει στο σημείο να λέμε ότι οι Έλληνες έμποροι βγάζουν περισσότερα φράγκα από τις εξαγωγές μεταχειρισμένων στη Γερμανία ελληνικών μεταχειρισμένων...εγώ γιατί να μην επωφεληθώ αυτής της ευκαιρίας και να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που είναι σε καλή κατάσταση?? Ο οποιοσδήποτε θα το έκανε, εφόσον πονάει τα χρήματα και σκέφτεται μακροπρόθεσμα.