Τελικά έβαλα καινούριο εγκέφαλο στο τιμόνι (όχι μεταχειρισμένο). Όλα καλά τώρα. Αν και φοβόμουν μάλιστα πως δε θα έκανα πάσχα με το αυτοκίνητο, το είχα πάρει από Μ. Τετάρτη. Η αρχική τιμή που μου έδιναν για το ανταλλακτικό ήταν περίπου στο χιλιάρικο και μου έκαναν στη συνέχεια μία έκπτωση. Αυτή είναι η λιανική τιμή που δίνουν όλες οι αντιπροσωπείες.
Τελικά όμως πρέπει να πω πως μου έκαναν μια πολύ σημαντική έκπτωση (σε συνεργασία με τον εισαγωγέα)
Latest posts made by hlias_gr
-
RE: Dacia Duster
-
RE: Dacia Duster
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Γεια σας παιδια!!Χθες ερχομενος απο ταξιδι μου αναβει ενα ωραιοτατο πορτοκαλι λαμπακι στο κεντρο του ταμπλο.Αυτο κατα το manual βλαβη στο συστημα ελεγχου του συστηματος αντιρρυπανσης!!Αυτο που μου ειπαν ειναι να το ανοιξω με 4000-4500 στροφες
πανω απο 3000 τελοσπαντων να ξεμπουκωσει.Ματαια οσο και να διατηρησα ψηλα τις στροφες με χαμηλη σχεση αυτο μουλαρωσε και δεν σβηνει.Μαλλον κατι αλλο πρεπει να συμβαινει γιατι εγω οπου μπορεσω το ανοιγω.Εχει κανεις αλλο τετοιο συμπτωμα????Τωρα του εχω βγαλει τον πολο απο την μπαταρια μηπως και σβησει μετα το ανοιγμα.Θα ενημερωσω για νεοτερα γαμω τα egr και dpf που πηγαν και τα εβαλαν!!!!!!α ρε γαμώτο, στην ίδια νταλίκα ήρθαν τα duster μας στην Πάτρα σχεδόν μαζί έβγαλαν βλάβη! Ελπίζω να μην είναι τίποτα τελικά. Που έβαλες πετρέλαιο; Νομίζω είναι ιδιαίτερα πιθανό απλώς να έβαλες κακής ποιότητας καύσιμο και να μην είναι τίποτα...
ΥΓ: τελικά παρήγγειλα καινούριο εγκέφαλο τιμονιού και τον περιμένω.
-
RE: Dacia Duster
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Φιλε Ηλια κανα νεο απο το προβλημα σου με το τιμονι???Βρηκες ποιο ηταν το προβλημα???Δυστυχώς επιβεβαιώθηκε το χειρότερο σενάριο. Χθες τελικά μου είπαν πως θέλει αντικατάσταση ο εγκέφαλος υποβοήθησης τιμονιού. Για να γίνει η διάγνωση αρχικά επικοινώνησαν με τα κεντρικά στην Αθήνα κι αυτοί με Γαλλία.
Δεν υπάρχει καν στην Ελλάδα. πρέπει να τον παραγγείλουμε από Γαλλία (10 μέρες; 2 εβδομάδες;).
Δεν έδωσα το ΟΚ ακόμα γιατί σκέφτομαι και για μεταχειρισμένο (γιατί φυσικά δεν είναι κάθολου φθηνός) αν και με αποθάρρυναν από αντιπροσωπεία. Μου είπαν πως ο ίδιος εγκέφαλος από άλλο μοντέλο ρενό μπορεί να μη δουλεύει σωστά λόγω άλλου προγραμματισμού.
Έμπλεξα για 5 μόλις μήνες μετά την εγγύηση... -
RE: Dacia Duster
η κατάσταση της μπαταρίας καθώς και η τάση που βγάζει το δυναμό ελέχθησαν και είναι ΟΚ. Θα το αφήσω μέσα να το ελέγξουν γιατί δεν είναι κάτι απλό στα σίγουρα. Για προσωπικούς λόγους δε μπορούσα να το αφήσω αυτή την εβδομάδα κι έτσι έχω κλείσει ραντεβού για την επόμενη εβδομάδα...
-
RE: Dacia Duster
Δυστυχώς η εγγύηση τέλειωσε πριν 5 μήνες.
Καθαρά στην αρχή δε δουλεύει και μετά από λίγο επανέρχεται σταδιακά, δηλαδή εναλλάξ μια δουλεύει μια όχι μέχρι που επανέρχεται. Τότε το τιμόνι έχει γίνει πιο ελαφρύ απ` ότι ήταν όταν δούλευε κανονικά (τουλάχιστον έτσι νομίζω αλλά ίσως απλά να έχω αυτή την αίσθηση γιατί χωρίς την υποβοήθηση το τιμόνι είναι απίστευτα σφιχτό).
Θα ενημερώσω όταν ξέρω τι έχει -
RE: Dacia Duster
Ο χρήστης Μαρουσιώτης έγραψε:
Στην αντιπροσωπεια περα απο τη μετρηση στο δυναμο και στη μπαταρια δεν αναγνωριζουν το προβλημα?Μηπως θαπρεπε να μεινει εκει το βραδυ για να το δουν την επομενη μερα?Θα ξαναπάω Δευτέρα
-
RE: Dacia Duster
καλησπέρα μετά από καιρό!
γράφω για ένα θέμα που προέκυψε ξαφνικά με το duster μου.
Μετά από 68.000 άψογα χιλιόμετρα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα σε όλες τις συνθήκες έγινε το εξής:
από σήμερα το πρωί δε δουλεύει το ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι. Για την ακρίβεια δε δουλεύει μόλις ξεκινήσω το αμάξι αλλά μετά από λίγο (2-3 χιλιόμετρα αν είναι κρύο ή 1 χλμ. αν είναι ζεστό) επανέρχεται η λειτουργία του κανονικά. Πήγα και σε ηλεκτρολόγο και στην αντιπροσωπεία, μετρήσαμε αν φορτίζει το δυναμό και την κατάσταση της μπαταρίας κι όλα ΟΚ.
Χθες το πρώτο σύμπτωμα ήταν ότι άναψε το λαμπάκι της μπαταρίας εν κινήσει για λιγότερο από 3 λεπτά κι έσβησε μόνο του.
Στον εγκέφαλο έβγαλε πρόβλημα: υδραυλικό τιμόνι -> δυναμό. Μόλις το σβήσαμε δεν το ξανάβρισκε ως πρόβλημα.Καμία ιδέα; φαντάζομαι δεν υπάρχει ανάλογη εμπειρία (ελπίζω)
-
RE: Dacia Duster
Καλημέρα,
κινούμενος εντός πόλης βλέπω γύρω στο 7,5 μέση κατανάλωση, πάντα μέχρι 2500 στροφές/λεπτό. Στην εθνική ή ακόμα καλύτερα σε επαρχιακούς δρόμους πέφτει κοντά στο 6 με 6,2. Γενικώς σε πραγματικές συνθήκες ένα ρεζερβουάρ βγάζει από 700 έως 850 χλμ. Έχοντας κρατήσει και δικές μου μετρήσεις για χιλιάδες χιλιόμετρα η πραγματική μέση κατανάλωση που έχω είναι ελάχιστα κάτω από 7.
Στο φίλο που ρωτά εντυπώσεις έχω να του πω πως αν του αρέσει πριν το παραγγείλει μετά θα το λατρέψει. Έχω 19000 χλμ χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, εντός κι εκτός (πόλη, εθνική, άσφαλτο χώμα, χιόνι). Όσο για το θόρυβο η αλήθεια είναι πως έχει αρκετά αυξημένο θόρυβο κύλισης όταν πας σε κακής ποιότητας άσφαλτο αλλά όχι κάποιον άλλο.
Έχει ξαναειπωθεί αλλά τώρα που κοντεύω τις 20000 να ρωτήσω γνώμες: Άλλαξα λαδάκια στις 10000 αλλά τώρα σκέφτομαι να αλλάξω στις 25000. Τελικά κάθε πότε αλλάζετε; Κάθε 10000 ή 15000; -
RE: Dacia Duster
Τώρα ξεκινά να πωλείται το duster στη Μ. Βρετανία.
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... rices.html
Το εισάγουν σε τρεις εκδόσεις και με λίγο διαφορετικά χαρακτηριστικά (π.χ. υπάρχει USB στο ραδιοCD).
Η τιμή του είναι περισσότερο από 1000€ χαμηλότερη απ` την Ελλάδα ή κάνω λάθος;
-
RE: Dacia Duster
Ο χρήστης hunter444 έγραψε:
Hlia Gr, ο αισθητηρας του θερμομετρου τελικα που καταληγει (εξωτερικα εννοω) και πως τα στερεωσες?
εχεις ακριβεις ενδειξεις?το έχω βάλει κάτω από το καπό, στο τελείωμα έχει ένα αυτοκόλλητο από μονωτικό υλικό ώστε όσο το δυνατόν να μην επηρεάζεται από τη λαμαρίνα που είναι κολλημένος (αν π.χ. το αυτοκίνητο είναι στον ήλιο). Νομίζω όμως ότι μια καλή ιδέα επίσης είναι να κολληθεί χαμηλά στην πόρτα, από την εσωτερική πλευρά της λαμαρίνας ώστε πάλι να μη φαίνεται τίποτα. Προς το παρόν έχει καλές ενδείξεις. Πάντως μέχρι στιγμής σπανίως βρίσκεται στον ήλιο.