Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 387
    • Best 0
    • Groups 0

    astrag1-6jtg

    @astrag1-6jtg

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    387
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    astrag1-6jtg Unfollow Follow

    Latest posts made by astrag1-6jtg

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης Gth έγραψε:
      Η φιάλη γράφει 53l. Αν αφαιρέσουμε το 20%, 53-10,6 μας κάνει 42,4 l και χώρεσε 50,51l. Δηλαδή αν δεν υπήρχε φλοτέρ όλα θα ήταν οκ

      Δεν ειναι το ιδανικό αλλα μπορει να συμβει αν δυσλειτουργει το φλοτερ ή η αντλια του πρατηριου εχει μεγαλη πιεση. Εν κατακλειδι, κοίτα τα συνολικα χλμ για να βγαλεις ασφαλη συμπερασματα.
      Πάντος αυτο που ΔΕΝ μπορει να γινει με τιποτα, ειναι να σου βαλει πανω απο 53 lt.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      astrag1-6jtg
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης gakost έγραψε:
      Δεν ξέρεις τι μέσο όρο κατανάλωση έχει το αυτοκίνητο σου; Αν πχ ξέρεις ότι έχεις 8λ/100 και τελειώνοντας η δεξαμενή υπολογίσεις ξαφνικά 6λ/100 δεν έγινε θαύμα απλά όντως σου έβαλε παραπάνω λίτρα.

      Αν ειναι πολυ παραπανω τα λιτρα από την ολικη χωρητικοτητα της δεξαμενης, εχει γινει μπινιά. Και αν οντως η ογκομετρηση απο το εργοστασιο δεν ειναι σωστη, μα ποσο παραπανω αποκληση απο μερικα ml μπορει να εχει ...!?!?!?!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      astrag1-6jtg
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Και γω στο ''έργο'' αναφερομαι κυρ-Αντωνη. Για τα υπολοιπα υπαρχουν οι mods...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      astrag1-6jtg
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Δεν εχω δει τα link του matheos αλλα του αξιζει 1 μπραβο και 1 ευχαριστω για την πληροφορια . Η αληθεια ειναι οτι και γω σκεφτομουνα ακριβως το ιδιο αλλα δεν ειχα ψαξει να βρω κωδικους αντιστοιχης αντλιας. Ακομα και τωρα ομως εχω ενδιασμους για το αν ειναι ακριβως ιδια με της βενζινης.
      Το μονο σιγουρο ειναι οτι στο εξωτερικο το κανουν κατι που σημαινει οτι ειναι εφικτο

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      astrag1-6jtg
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης r200 έγραψε:
      καταλαβα δηλαδη μπορουν να ξεκινουν το πρωι αμεσα με υγραεριο η με ρυθμιση χρονουπχ.30δευτ., 50δευτ.
      γιατι λενε οτι η κρυα εκκινηση με υγραεριο μπορει να κανει ζημια στον καταλυτη; στην πραξη οταν βαζω μπρος με βενζινη (ο κινητηρας δουλευει βελουδο και ειναι καλοσυντηρημενο με λιγα χιλιομετρα) μυριζει μια πικριλα μεχρι να πιασει θερμοκρασια ο καταλυτης αλλα οταν βαζω μπρος με βενζινη και γυρναει σε 15δευτερολεπτα σε αεριο σχεδον δεν μυριζει τιποτα, το προσεξα οταν το βγαζω απο το γκαραζ
      και καταληγω στο συμπερασμα πως ακομη και το πρωι στο υγραεριο παραγει λιγοτερα καυσαερια απο την βενζινη για να κανει ζημια στον καταλυτη, ουτε για πλακα δεν μυριζει ακαυστο αεριο επειδη εχω πετυχει αυτοκινητο που να δουλεψει 3κυλινδρο με αεριο η μυρωδια ειναι εντονη

      Δεν μπορεις κατα βουληση να επιλεξεις την εκκινηση κατευθειαν με υγραεριο(σε ολες τις εκκινησεις) εκτος και αν χρησιμοποιεις την έκτακτη εκκινηση συνεχεια. Σχεδον ολα τα συστηματα υγρου ψεκασμου (εκτος μερικων κιτ αμεσου ψεκασμου) ξεκινανε με βενζινη και μετα γυρνανε σε υγραεριο.
      Στο icom jtg, ξεκινας με βενζινη και μετα γυρνα. Αν χρησιμοποιήσεις την εκτακτη εκκινηση, τοτε περνει με υγραεριο.
      Με το icom jtg HP (αμεσου)ξεκινας κατευθειαν με υγραεριο (ή τουλαχιστον ετσι το παρουσιαζουν).
      Το vialle δεν ξερω τι επιλογες εχει αλλα οσα εχω δει με το αυτο, εκκινούν με βενζινη απαραιτητα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      astrag1-6jtg
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
      Φίλε μου, μπερδεύεις τα κατάλοιπα με τα λιπαντικά!.
      Δεν είναι ελαιοσυλλέκτης το φίλτρο!.
      Σκουπίδια μαζεύει, μάλιστα αυτά είναι μαύρα!.
      '''''''''''''''''''''''
      Στην κίνηση στους δικούς μου συστήνω, κάθε 20 φουλαρίσματα την αντικατάσταση του φίλτρου.
      Α.

      Αντωνη μεχρι το υγραεριο να φτασει στο φιλτρο αεριας φασης εχει φιλτραριστει και πιο πριν . Οτι φτανει στον πνευμονα και αεριοποιειται ΞΑΝΑφιλτραρεται στο φιλτρο αεριας φασης και δεν ξερω αν εχεις δει αλλα τα ''σκουπιδια'' που λες δεν ειναι καθολου μαυρα τις περισσοτερες φορες αλλα μιαζει με ψιλο κιτρινο λαδακι ... Αυτο ειναι απολυτα φυσιολογικο μιας και το υγραεριο ως υποπροιον του πετρελαιου, περιεχει καποια λιπαντικα στοιχεια εστω και λιγα.

      Οσο για το αν ειναι ΚΑΙ ''ελαιοσυλεκτης'' η αποψη μου ειναι οτι ναι, ειναι. Γιατι στον αεριο ψεκασμο, αν φτασει κατι στα μπεκ και συσσωρευεται εκει με τον καιρο....χαιρέτησε τα....

      Το φιλτρο δε, αλλαζεται με τα χλμ και οχι με τα φουλαρισματα μιας και σε μενα το φουλαρισμα μπορει να με βγαζει 400χλμ και σε αλλον 700+χλμ. Δεν χρειαζεται να αλλαζουμε φιλτρα χωρις λογο...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      astrag1-6jtg
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης cson έγραψε:
      Τι υποδικνυει οταν το φιλτρο αεριας φασης εχει μεσα λαδια(ζουμια)? Λογικα στο σωληνα μετα τον πνευμονα που παει στην μπεκιερα δεν επρεπε να περναει μονο αεριο??

      Ειναι φυσιολογικο.
      Εχει αναφερθει και παλιοτερα οταν και γω το ειχα απορια(ειχε βουλωσει το φιλτρο ενος φιλου και του εκανε διακοπες..). Αυτο το υγρο ειναι η λαδιλα που ειτε εχει, ειτε μεταφερει το υγραεριο και το φιλτρο τα συγκρατησε.
      Συμπερασμα, ΚΑΙ το υγραεριο εχει λιπαντικη ικανοτητα αλλα οχι οσο η βενζινη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      astrag1-6jtg
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
      Aν ειναι νομος η οδηγια δεν ξερω αλλα για να χρειαζεται να παρει εγκριση για να αλλαχτει θα πρεπει να εχει καποια νομικη υποσταση, διαφορετικα θα ειχε γινει ηδη η αυξηση οπως εγινε το καλοκαιρι χωρις να ρωτησουν κανενα.

      Μαλλον αυτη η οδηγια πρεπει να ειναι http://ec.europa.eu/taxation_customs/re ... ion_en.pdf

      Δε λεει πουθενα για 50% αλλα για κατωτατα ορια φορολογιας των καυσιμων(και του lpg)...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      astrag1-6jtg
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης p_george έγραψε:

      Ασχετα αν τα λαδια βγαινουν πιο καθαρα καταπονουνται περισσοτερο.

      Απο τι καταπονουνται περισσοτερο ? Απο θερμοκρασια , κατάλοιπα... ?

      Και στα μπουζι, οταν το αυτοκινητο καιει υγραεριο, δεν ειναι ενδεικτικο το χρωμα τους (στα καταλοιπα) για να αξιολογησουμε την κατασταση τους.

      Το χρωμα των καταλοίπων οχι, αλλα η ποσοτητα ναι. Δες μπουζι βενζινης σε αντιστοιχία με υγραεριου με 30.000χλμ και τα 2 και θα καταλαβεις για τι διαφορα μιλαμε.
      Απο την αλλη το χρωμα γενικοτερα στο μπουζι (ακίδα) θα πρεπει να ειναι φυσιολογικο, οπως δηλαδη και με τη βενζινη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      astrag1-6jtg
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Τι ειναι αυτα που λετε για καταπονηση στα λαδια ρε παιδια ??? Γνωριζετε τι εργασια και ποιο σκοπο εξυπηρετούν ? Αν ναι, το ποιο λογικο ειναι να καταπονουνται αρκετα λιγοτερο ή εστω το ιδιο αλλα οχι λιγοτερο.

      Οσον αφορα τα μπουζι εχουν τουλαχιστον την ιδια διαρκεια ζωης οπως και με τη βενζινη μονο που στην περιπτωση του υγραεριου υπαρχουν απειρως λιγοτερα καταλοιπα πανω στην ακιδα, αρα και καλύτερο σπινθηρα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      astrag1-6jtg
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr