Έχω τσεκάρει ελαστικά και του έχω κάνει ζυγοσταθμιση/ευθυγράμιση στον παπρά μια ημέρα αφού το πήρα απο την αντιπροσωπία.....το πρόβλημα όμως παρέμεινε χωρίς καμία βελτίωση.......θα το ξαναπάω στον παπρά να το ξαναδέι γιατί έχω ξενερώσει λόγο του συγγεκριμένου θέματος και δεν μπορώ να χαρώ το αμάξι......είναι κρίμα.
Latest posts made by gapos
-
RE: Ηonda Civic 2005
-
RE: Ηonda Civic 2005
και βέβαια τραβάει. Το τσέκαρα και αττική οδό και τραβάει και εκεί.......σταθερή πορεία 100-120 ( αλλά και χωρίς γκάζι) θέλει 5-6 δεύτερα για να αλάξει λωρίδα.
-
RE: Ηonda Civic 2005
Σε εσένα το κάνει Σπύρο? Γιατί δεν είναι απλά ότι του δίνω πολύ σημασία.....σε όποιο δρόμο και αν το τσεκάρω το ίδιο ακριβώς θα κάνει. Δοκίμασε το σε παρακαλώ όποτε μπορέσεις και πες μου αν στο κάνει και εσένα. Μου είναι δύσκολο να πιστέψω πως το τιμόνι τραβάει δεξιά και εν κινήση και κατα την εκίνηση όπως σας περιέγραψα. Αν ήταν τα φαρδιά ελαστικά τότε σε έναν δρόμο που θα είχε κλίση αριστερά δεν θα έστριβε το τιμόνι μου πάλι δεξιά, εκτός και αν έχει να κάνει με τα ανισομεγέθη ιμιαξόνια που περιέγραψαν το πεδιά πιο πάνω.
-
RE: Ηonda Civic 2005
Δεν έχω ξανακούσει κάτι τέτοιο....πολύ πιθανόν να έχετε δίκιο......στο swift πάντως και στο ibiza που είναι προσθινοκίνητα δεν το κάνει. Βέβαια δεν ξέρω αν έχει διαφορετικό μήκος ημιαξονίων. Σε άλλους κατόχους civic το κάνει?
-
RE: Ηonda Civic 2005
Τελικά παιδιά το τσέκαρα με άλλο τρόπο για να σιγουρευτώ πως όντως έχει κάποιο πρόβλημα το τιμόνι και μάλλον υποψιάζομαι όπως είχε πει και κάποιος απο εδω μέσα στραβιά βέργα. Μέσα στο parkin μου λοιπόν το οποίο είναι σίγουρα χωρίς κλίση ξεκινούσα λίγο γρήγορα απο στάση χωρίς όμως να σπινιάρουν οι τροχοί. όποτε το έκανα το τιμόνι γυρνούσε 5-10 μοίρες προς τα δεξιά......ξανά όπισθεν και το ίδιο.......κάθε φορά λοιπόν το τιμόνι γυρνούσε άλλες 5 μοίρες. Αυτό μου το κάνει και στο δρόμο αλλά είπα να το δοκιμάσω και στο παρκιν για να είμαι σίγουρος πως δεν φτέει το οδόστρωμα. Δεν είμαι μηχανικός για να ξέρω που οφείλεται αυτό αλλά αν κάποιος ξέρει κάτι ας μας πεί.
-
RE: Ηonda Civic 2005
Καλησπέρα και απο εμένα,
Την πέμπτη πήρα ενα civic type s. Έκανα λοιπόν ένα ταξίδι Αθήνα-Σπάρτη και την κυριακή Αθήνα-Χαλκίδα. Εντόπισα τα εξής τα οποία με έκαναν πλέον να πιστεύω πως η θριλική αξιοπιστία διάφορων ετεριών είναι πλέον μύθος.
1ον) Το τιμόνι τραβάει δεξιά απο την πρώτη μέρα.....Πιο συγγεκριμένα αν κινούμαι με 100 χιλιόμετρα και αφήσω το τιμόνι σε 5-6 δεύτερα το αμάξι έχει μετακινηθεί ολόκληρο στην δίπλα λωρίδα. Μετά απο επίσκεξη στο συνεργείο και αφού το εκανε μια βόλτα ο υπεύθυνος μου είπε πως δεν είναι τίποτα το ανησυχητικό και πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα....συγγεκριμένα η Honda δικαιολογεί την αλλαγή λωρίδας μέσα σε 6-7 δεύτερα.......αυτό όμως δεν ανερεί το γεγονός πως το τιμόνι τραβάει δεξιά και πως πρέπει μονίμως να ασκώ μια δύναμη στο τιμόνι για να πάει ευθεία το οποίο είναι πολύ ενοχλητικό και απαράδεκτο για ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο.
2ον) Ακούω και εγώ ψιλοτριγμούς στο αριστερό μέρος του ταμπλό
3ον) Μετά τα 110 χιλιόμετρα ακούγετε ενας πιό έντονος τριγμός στο μπροστινό μέρος (όχι ταμπλο)......μοιάζει να τρίζει κάτι απο την πίεση του αέρα στα εκσωτερικά πλαστικά η σε κάποιο σημείο κάτω απτο καπό.......είναι ήχος ο οποίος ακουγετε αρκετά και πολυ ενοχλητικός.
4ον) Κάποια στιγμή που χρησιμοποίησα τους καθαριστήρες ο αριστερος έκανε ένα πολυ δυνατό θόρυβο σας πολυκερισμένο ελατήριο.....απο την άλλη μέρα όμως δεν το ξαναέκανε.Όλα αυτά λοιπόν τα θεωρώ απαράδεκτα για ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο.....πόσο μάλλον για ένα Honda αξίας 25.000