Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 2
    • Groups 0

    vmb

    @vmb

    4
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    vmb Unfollow Follow

    Best posts made by vmb

    • RE: Νέα BMW 1 Series 2019

      Καλησπέρα! Θα πω απλά μια γνώμη ως άτομο που μάλλον αντιπροσωπεύει το κοινό τύπου "η bmw έκανε έρευνα και οι περισσότεροι δεν είχαν ιδέα αν η σειρά 1 είναι πισωκίνητη". Το έχω ως εταιρικό. Το σήμα μου είναι αδιάφορο, το διάλεξα μόνο επειδή ανάμεσα σε όσα μου πρόσφεραν ήταν το πιο συμφέρον φορολογικά (αν μου έδιναν και φθηνότερα "άσημα" ακόμα καλύτερα). Είχα μπει και λίγο στο φόρουμ κατά τύχη όταν το διάλεγα και είχα διαβάσει κάποιες απόψεις γι'αυτό σκέφτηκα να μοιραστώ και την άποψη του άμπαλου "μέσου" χρήστη.

      1,5 χρόνο 30 χιλ. χιλιόμετρα, 116d. Πολύ ευχαριστημένος. Δεν με απασχόλησε καθόλου το πισωκίνητο vs προσθιοκίνητο (δεν είμαι αμαξάκιας). Για την ακρίβεια αν μου έλεγαν θα μειωθούν οι χώροι για να γίνει πισωκίνητο θα έλεγα όχι. Δηλαδή ρε παιδιά δεν ξέρω τι απαιτήσεις έχετε, αλλά κυριολεκτικά σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα μου φαίνεται απίστευτα βιδωμένο στις στροφές, έχεις ωραία ¨αίσθηση ελέγχου".

      Η ιπποδύναμη υπέραρκετή για να καλύψει της ανάγκες μου (δεν είμαι γκαζάκιας), το πετρέλαιο δίνει ροπή, και μέσα στην καμπίνα δεν το καταλαβαίνεις ότι είναι πετρέλαιο.

      Ίσως τα μόνα αρνητικά είναι λίγες δονήσεις όταν ξεκινά το αμάξι, μάλλον λόγω πετρελαίου/τρικύλινδρου κινητήρα (πάω μονίμως με απενεργοποιημένο το start stop, ρελαντί δεν ακούγεται τίποτα) και ίσως μέτρια μόνωση δρόμου, οπότε αν πηγαίνεις σε κακή άσφαλτο ακούγεται πολύ (δρόμου, γιατί περιβάλλοντος/κινητήρα γενικά ειναι πολύ καλή).

      Λίγο πριν το σέρβις έκανα και μια μέτρηση λαδιού ηλεκτρονικά, μετά από μεγάλο ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο (για να έχει φύγει η όποια "υγρασία" από μικρές διαδρομές) και είχε χάσει 200-300ml (δηλαδή ένα δάχτυλο κάτω από το φουλ) στα 20,000 χλμ, πράγμα μάλλον λογικό (?).

      Το αμάξι είναι σούπερ, έχω σκεφτεί να το αγοράσω όταν λήξει μιας και το ξέρω από την πρώτη μέρα (νομίζω μου δίνουν τη δυνατότητα) με μόνο δισταγμό τα φαρμακερά σέρβις/ανταλλακτικά, για τα οποία δεν έχω βέβαια και ακριβή εικόνα.

      Χοντρικά έχουμε κάποια ιδέα πόσο πιο ακριβά να υπολογίζω σε σχέση π.χ. με κορεάτικα/ιαπωνικά που είμαι πιο εξοικειωμένος? Μιλάω για εξειδικευμένο, όχι απαραίτητα αντιπροσωπεία.

      Επίσης τα σέρβις γίνονται στα 20.000 χοντρικά, όλα αντιπροσωπεία.
      Θεωρείτε θα έπρεπε νωρίτερα ή θα είναι πρόβλημα μελλοντικά?

      Ίσως όταν λήξει με το καλό το leasing να έχω κάνει ήδη 80.000 χλμ. Είναι αξιόπιστο το συγκεκριμένο BMW μακροπρόθεσμα? (πχ να βγάζει 150.000-200.000+ χωρίς τρελά προβλήματα)

      ΥΓ. Η αλήθεια είναι ότι παρόλο που είναι entry level bmw, μια παραπάνω αίσθηση premium σε σχέση με άλλα μου τη δίνει σίγουρα. Τα κουμπιά στιβαρά, καμπίνα επίσης με ωραία ποιότητα (πχ σε σύγκριση με audi q2 φίλου είναι μέρα με τη νύχτα), αίσθηση κύλισης άψογη. Αλλά καθαρά για μένα το αμάξι είναι για να κάνω τις δουλειές μου, δεν το βλέπω ως "στάτους" ή "πηγή ευχαρίστησης", οπότε θέλω όσο το δυνατόν λογικά κόστη. Δηλ προσωπικά αν έπαιρνα δικό μου μάλλον κανέναν ιάπωνα 5ετίας+ θα διάλεγα.

      ΥΓ2. Κατανάλωση γύρω στα 4.5-5 αυτοκινητόδρομο λογικές ταχύτητες, 6-6.5 πόλη, αλλά σε μεγάλη κίνηση έχω δει να φθάνει και τα 9-10. Μεικτή γύρω στα 5.5-6, ήρεμο πόδι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vmb
    • RE: Νέα BMW 1 Series 2019

      Σε κουβέντα που είχα με αντιπροσωπεία που το πηγαίνω μου είπαν ό,τι λέει ο κατασκευαστής...
      Ενδεχομένως δεν μπορώ να πάρω μόνος μου τέτοιες πρωτοβουλίες ούτε να το πάω σε εξειδικευμένο. Δηλαδή θεωρώ τις αλλαγές ανά 20.000 ή 2 χρόνια δεδομένες, δεν έχω όρεξη κιόλας να επιμείνω, γι'αυτό αναρωτιόμουν σε τι βαθμό αξίζει η αγορά του με αυτά τα δεδομένα (δεν είναι ότι το έχω κλειδώσει να το αγοράσω). Ευχαριστώ για το feedback πάντως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vmb

    Latest posts made by vmb

    • RE: Νέα BMW 1 Series 2019

      Σε κουβέντα που είχα με αντιπροσωπεία που το πηγαίνω μου είπαν ό,τι λέει ο κατασκευαστής...
      Ενδεχομένως δεν μπορώ να πάρω μόνος μου τέτοιες πρωτοβουλίες ούτε να το πάω σε εξειδικευμένο. Δηλαδή θεωρώ τις αλλαγές ανά 20.000 ή 2 χρόνια δεδομένες, δεν έχω όρεξη κιόλας να επιμείνω, γι'αυτό αναρωτιόμουν σε τι βαθμό αξίζει η αγορά του με αυτά τα δεδομένα (δεν είναι ότι το έχω κλειδώσει να το αγοράσω). Ευχαριστώ για το feedback πάντως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vmb
    • RE: Νέα BMW 1 Series 2019

      Καλησπέρα! Θα πω απλά μια γνώμη ως άτομο που μάλλον αντιπροσωπεύει το κοινό τύπου "η bmw έκανε έρευνα και οι περισσότεροι δεν είχαν ιδέα αν η σειρά 1 είναι πισωκίνητη". Το έχω ως εταιρικό. Το σήμα μου είναι αδιάφορο, το διάλεξα μόνο επειδή ανάμεσα σε όσα μου πρόσφεραν ήταν το πιο συμφέρον φορολογικά (αν μου έδιναν και φθηνότερα "άσημα" ακόμα καλύτερα). Είχα μπει και λίγο στο φόρουμ κατά τύχη όταν το διάλεγα και είχα διαβάσει κάποιες απόψεις γι'αυτό σκέφτηκα να μοιραστώ και την άποψη του άμπαλου "μέσου" χρήστη.

      1,5 χρόνο 30 χιλ. χιλιόμετρα, 116d. Πολύ ευχαριστημένος. Δεν με απασχόλησε καθόλου το πισωκίνητο vs προσθιοκίνητο (δεν είμαι αμαξάκιας). Για την ακρίβεια αν μου έλεγαν θα μειωθούν οι χώροι για να γίνει πισωκίνητο θα έλεγα όχι. Δηλαδή ρε παιδιά δεν ξέρω τι απαιτήσεις έχετε, αλλά κυριολεκτικά σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα μου φαίνεται απίστευτα βιδωμένο στις στροφές, έχεις ωραία ¨αίσθηση ελέγχου".

      Η ιπποδύναμη υπέραρκετή για να καλύψει της ανάγκες μου (δεν είμαι γκαζάκιας), το πετρέλαιο δίνει ροπή, και μέσα στην καμπίνα δεν το καταλαβαίνεις ότι είναι πετρέλαιο.

      Ίσως τα μόνα αρνητικά είναι λίγες δονήσεις όταν ξεκινά το αμάξι, μάλλον λόγω πετρελαίου/τρικύλινδρου κινητήρα (πάω μονίμως με απενεργοποιημένο το start stop, ρελαντί δεν ακούγεται τίποτα) και ίσως μέτρια μόνωση δρόμου, οπότε αν πηγαίνεις σε κακή άσφαλτο ακούγεται πολύ (δρόμου, γιατί περιβάλλοντος/κινητήρα γενικά ειναι πολύ καλή).

      Λίγο πριν το σέρβις έκανα και μια μέτρηση λαδιού ηλεκτρονικά, μετά από μεγάλο ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο (για να έχει φύγει η όποια "υγρασία" από μικρές διαδρομές) και είχε χάσει 200-300ml (δηλαδή ένα δάχτυλο κάτω από το φουλ) στα 20,000 χλμ, πράγμα μάλλον λογικό (?).

      Το αμάξι είναι σούπερ, έχω σκεφτεί να το αγοράσω όταν λήξει μιας και το ξέρω από την πρώτη μέρα (νομίζω μου δίνουν τη δυνατότητα) με μόνο δισταγμό τα φαρμακερά σέρβις/ανταλλακτικά, για τα οποία δεν έχω βέβαια και ακριβή εικόνα.

      Χοντρικά έχουμε κάποια ιδέα πόσο πιο ακριβά να υπολογίζω σε σχέση π.χ. με κορεάτικα/ιαπωνικά που είμαι πιο εξοικειωμένος? Μιλάω για εξειδικευμένο, όχι απαραίτητα αντιπροσωπεία.

      Επίσης τα σέρβις γίνονται στα 20.000 χοντρικά, όλα αντιπροσωπεία.
      Θεωρείτε θα έπρεπε νωρίτερα ή θα είναι πρόβλημα μελλοντικά?

      Ίσως όταν λήξει με το καλό το leasing να έχω κάνει ήδη 80.000 χλμ. Είναι αξιόπιστο το συγκεκριμένο BMW μακροπρόθεσμα? (πχ να βγάζει 150.000-200.000+ χωρίς τρελά προβλήματα)

      ΥΓ. Η αλήθεια είναι ότι παρόλο που είναι entry level bmw, μια παραπάνω αίσθηση premium σε σχέση με άλλα μου τη δίνει σίγουρα. Τα κουμπιά στιβαρά, καμπίνα επίσης με ωραία ποιότητα (πχ σε σύγκριση με audi q2 φίλου είναι μέρα με τη νύχτα), αίσθηση κύλισης άψογη. Αλλά καθαρά για μένα το αμάξι είναι για να κάνω τις δουλειές μου, δεν το βλέπω ως "στάτους" ή "πηγή ευχαρίστησης", οπότε θέλω όσο το δυνατόν λογικά κόστη. Δηλ προσωπικά αν έπαιρνα δικό μου μάλλον κανέναν ιάπωνα 5ετίας+ θα διάλεγα.

      ΥΓ2. Κατανάλωση γύρω στα 4.5-5 αυτοκινητόδρομο λογικές ταχύτητες, 6-6.5 πόλη, αλλά σε μεγάλη κίνηση έχω δει να φθάνει και τα 9-10. Μεικτή γύρω στα 5.5-6, ήρεμο πόδι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vmb
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr