Καλημερα στο forum ,
Συγγνωμη για την πολυλογια αλλα θελω να θεσω ενα γεγονος!
Εχω ενα clc180 2009 (143hp) κωδικος μοτερ M271 χειροκινητο 148.000χλμ .
Αυτες τις μερες εβαλα μικροτερη τροχαλια κομπρεσσορα 62mm (RTMG) , Φιλτρο ελευθερας(K&N), Προγραμμα.
Η εγκατασταση της τροχαλιας καθως και ο προγραμματισμος εγινε στην RTMG στην Αθηνα . Το αμαξι μετα την εγκατασταση και το προγραμμα δεν κραταγε δυναμη στα ψηλα και δεν ανεβαζε την αναμενωμενη πιεση. Το αμαξι δυναμομετρηθηκε και εβγαλε 164 αλογα αλλα βρεθηκε τρυπιο το σωληνακι της υποπιεσης αναμενω να ξαναπαω για μετρηση.
Το αμαξι εχει αλλαξει ριζικα προς το καλο μετα απο το φτιαξιμο της υποπιεσης εχει ανεβει παρα πολυ σε δυναμη και φασμα εχει ξεσπασμα και κραταει στα ψηλα.
Απλα υπο φορτιο τερμα γκαζι σε 4η 5η ταχυτητα ενω δεν παρουσιαζει προβλημα ( κοψιματα, κομπιασματα μπερδεματα) νιωθω οτι σαν να μην εχει ομαλο φασμα (ισως τρεμουλο στο αμαξι , μπορει να ειναι απο τις βασεις του κινητηρα και να φαινεται ετσι). Σιγουρα με τη νεα μετρηση θα φανει τι γινεται .
Εχετε καποια εμπειρια απο RTMG στο κομματι του προγραμματισμου?
Θα δω αραγε νουμερο αναμεσα στα 180-200 οπως υποσχεθηκαν ή οπως δινουν οι αλλοι προγραμματιστες?