Όλοι οι προλαλήσαντες σου πρότειναν πολλά & ενδιαφέροντα αυτοκίνητα.
Εγώ θα σου τονίσω κάτι σημαντικό: Το μωράκι που περιμένετε. Ξέρεις τι αποσκευές έχει ένα μωράκι??? Πολύ περισσότερες από τις δικές σας.
Γνώμη μου είναι να δανειστείς ένα καρότσι, να το πάρεις παραμάσχαλα, να πας στις αντιπροσωπείες και να προσπαθήσεις να το χώσεις στο port-baggaze (τσκςςς).
Έχω το Leon το οποίο αγόρασα για το πουλ-μουρ, για τον κινητήρα (1.8 tsi) και επειδή με ικάνοποίησε ΟΠΤΙΚΑ ο χώρος αποσκευών.
Έλα όμως που προσπάθησα προ ημερών να βάλω ένα παιδικό καρότσι μέσα και δεν έμπαινε με τίποτε.
Και να χωρούσε οριακά θα έπρεπε να είναι υπό γωνία, κάτι που θα κατέστρεφε τη χωρητικότητα.
Το ίδιο καρότσι χώρεσε ανετότατα σε Honda HRV και όχι υπό γωνία.
Ψάξε λοιπόν για ένα αυτοκίνητο που να χωράει τα μπαγκάζια του μωρού, να αρέσει και στον μπαμπά αλλά & να έχει κινητήρα που να τραβάει (κατά προτίμηση TSI ).
Latest posts made by karmakoma
-
RE: Ψόφησε ο γέρος...
-
RE: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ! (πρόβλημα σε Mini Cooper)
Ο χρήστης micmic έγραψε:
Πάντως πρέπει να παραδεχτούμε ότι παρόλη τη συμπάθεια που αναμφίβολα νιώθει κανείς για κάποιον που υπέστη μια τέτοια καταστροφή, δεν πρόκειται απλά για μια κακή στιγμή αλλά για τουλάχιστον 3 καταφανείς παραλείψεις και αμέλειες:- Το αυτοκίνητο φεύγει απ'την αντιπροσωπεία ανασφάλιστο
- Παρόλο που είναι ανασφάλιστο πηγαίνει και μακρινή βόλτα
- Καινούριο αμάξι και το παρκάρει σε δρόμο με κλίση που καταλήγει σε γκρεμό χωρίς να βάλει ταχύτητα
Μερικές φορές την προκαλούμε και την τύχη μας....
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου.
Να συμπληρώσω μόνο πως η 21η Φεβρουαρίου ήταν Πέμπτη πράγμα που σημαίνει πως το αυτοκίνητο θα μπορούσε να ασφαλισθεί το απόγευμα της ίδιας μέρας άντε το πρωί της επομένης. Αυτό όμως δεν έγινε και την επόμενη ημέρα το αυτοκίνητο ανασφάλιστο εν γνώσει του ιδιοκτήτη έκανε ταξίδι.
Νομίζω πως ο φίλος (τον οποίο δυστυχώς δεν συμπονώ και κατηγορήστε με όσο θέλετε γι αυτό) έπαιξε και έχασε. Δυστυχώς όταν χάνεις πληρώνεις...
Ευτυχώς που δεν την πλήρωσε και κανένας πεζός ή κανένα άλλο όχημα. -
RE: Κατανάλωση 1.8Tsi - 160HP
Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι 1.800 κυβικά, υπερτροφοδοτούμενος με ονομαστική ιπποδύναμη 160Hp και πραγματική 180+. Όποιος επιλέξει αυτόν τον κινητήρα για να έχει χαμηλή κατανάλωση είναι βαθιά νυχτωμένος. Εντός πόλης δεν υπάρχει καμία περίπτωση η κατανάλωση να πέσει κάτω από τα 11-12L/100Km. Η μόνη δε περίπτωση να πέσει η κατανάλωση κάτω από τα 10 είναι να βάλεις αυγό κάτω από το γκάζι ή να πηγαίνεις με 6η και 120 Km/h (το πολύ) στην εθνική οδό.
Έχω κάνει 15 χιλ. χλμ με το Leon και προσέχω συνεχώς τη μέση κατανάλωση (την έχω μόνιμα display). Σπανίως έχει πέσει κάτω από τα 10. Από την άλλη όμως αυτό που αισθάνομαι όταν γεμίζω την τρίτη ή όταν προσπερνάω την νταλίκα με συρόμενο σε dt είναι ανεκτίμητο... -
RE: έτοιμος για RX8 (σχεδόν)
Μήπως η διαφορά που βγάζεις οφείλεται στο χαράτσι 0,6%??? Αυτό καμία τράπεζα δεν το βάζει στο επιτόκιο που σου αναφέρει. Πάντως αν τα επιτόκια που σου έδωσε ισχύουν είναι πάρα πολύ καλά. 6,5% (με το 0,6%) για σταθερό επιτόκιο είναι μια χαρά κατά τη γνώμη μου.
Τώρα όσο αφορά το αυτοκίνητο και μιας και έχεις πείρα από Seat και για να πω και γω τη μλκ μου, μήπως (μήπως λέω) να κοίταζες κανένα ελαφρώς μεταχειρισμένο FR με DSG??? -
RE: έτοιμος για RX8 (σχεδόν)
Ο χρήστης chemic έγραψε:
αυτό που βλέπω εγώ καλύτερο είναι το ανοικτό δάνειο της eurobank που σου τοκίζει τα λεφτά που χρωστάς για το τρέχοντα μήνα, και όχι όταν προπληρώνεις να σου λέει σου αφαιρούμε τις δόσεις από το τέλος, άρα σου αφαιρούμε τους πολύ μικρούς τόκους αυτής. Τί μαλ#$κια είναι αυτή!
Επαναλαμβάνω, με τα έσοδα που έχω τώρα υπολογίζω πως μπορώ να δίνω 400+, αλλά αν αλλάξει κάτι σε ένα χρόνο τα 270 θα είναι ένα μαξιλαρι ασφαλείας.Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό και ίσως να είναι, από ότι βλέπω και από φίλους και γνωστούς, που βέβαια ίσως έχουν και άλλους να τους στηρίξουν αν τα κάνουν σκατά (και καλά κάνουν βέβαια)Ούτε να το σκέφτεσαι. Το επιτόκιό του είναι πολύ μεγαλύτερο από ένα εξειδικευμένο δάνειο αυτοκινήτου που όλες οι τράπεζες διαθέτουν. Εγώ θα σου πω το εξής: Μπορεί τα 8 χρόνια να σου φαίνονται πολλά αλλά έχεις σκεφτεί την απαξίωση των χρημάτων λόγω πληθωρισμού αλλά και της αύξησης των αποδοχών σου στα 8 χρόνια??? Πριν 8 χρόνια τα
-
RE: Seat Leon 2005
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Είπαμε προτεραιότητες. Ο αγοραστής ναι μεν θέλει ένα καλό τουρμπάτο συνήθως μοτέρ ναι μεν θέλει και μία ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά αλλά επίσης θέλει και ένα αποδεκτό design.
Φίλε μου το αυτοκίνητο είναι απαράδεκτο αισθητικά και μοιάζει σαν playmobil κατά τα δικά σου πάντα κριτήρια. Κατά τα δικά μου εξωτερικά είναι πανέμορφο & εσωτερικά με ορισμένες μικρές διαφοροποιήσεις στην κεντρική κονσόλα θα μπορούσε να ήταν επίσης πανέμορφο.
Βέβαια εγώ δεν είμαι αντιπροσωπευτικό δείγμα διότι μου αρέσει να μπαίνω στη στροφή και να βγαίνω από τη στροφή στο ρεύμα μου όπως επίσης μου αρέσει να πατάω γκάζι και να φεύγει το αυτοκίνητο. Μάλιστα συνήθως μου αρέσει ο συνδυασμός και των 2. Σε κάποιους άλλους αρέσουν τα καρούλια με ωραία μαλακά πλαστικά, ωραίους διακόπτες, ωραία trendy λαμπάκια κλπ. Μάλλον αυτοί πρέπει να είναι το αντιπροσωπευτικό δείγμα.
Α ναι και κάτι άλλο. Είμαι και επαρχιώτης και kitsch και το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ σε αυτοκινητόδρομο με αρκετά στροφιλίκια και όχι για να πάω στο super market μέσα στο μποτιλιάρισμα οπότε με συναρπάζει τόσο η οδήγησή του που δεν προλαβαίνω να φάω στη μάπα το κακάσχημο εσωτερικό του. Με βοηθάει ότι έχει και τα χειριστήρια του stereo στο τιμόνι και το λεβιέ του εκπληκτικού σασμάν σε φοβερή θέση οπότε δεν χρειάζεται να κοιτάξω καθόλου μέσα. Ευτυχώς δηλαδή γιατί αλλιώς θα είχα αυτοκτονήσει όπως λέει και κάποιος φίλος παραπάνω. Αν δεν τα είχε όλα αυτά θα ήμουν αναγκασμένος να πάρω κάποιο άλλο αυτοκίνητο με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά αλλά με ένα space & trendy εσωτερικό σε αυτή την τιμή, όπως λόγου χάρη??? -
RE: Seat Leon 2005
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Περι ορεξεος...συμφωνω κι εγω υπερβολικη διασταση και σαν να το επνιγε καπως γιατι απο επιδοσεις δε με εντυπωσιασε ιδιαιτερα(σαν αισθηση επιταχυνσης που αποκομισα)
19άρες ζάντες??? Έλεος!!! Οι 16άρες μια χαρά είναι, ιδιαίτερα στα ελεεινά οδοστρώματα της ψωροκώσταινας. Άλλωστε δε νομίζω να χρειάζεται καν 17άρες. Το κράτημα του είναι υποδειγματικό. Στο δε βρεγμένο με έχει εντυπωσιάσει. Όσο αφορά την αίσθηση της επιτάχυνσης, όντως αυτή δεν είναι έντονη μέχρις όμως να κοιτάξεις το ταχύμετρο και να δεις ότι έχεις πατήσει τα 160 χωρίς να το πάρεις είδηση... Πως γίνεται αυτό δεν ξέρω, δεν είχα ξανά turbo, αυτό που ξέρω είναι πως μετά από 9.500 Km εξακολουθώ να μην βλέπω την ώρα να μπω μέσα...
-
RE: Επιλογή στα 20000-28000
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
αλλά είναι εξαιρετική αγορά στην έκδοση Stylance με τον 1.8Τ.Εσύ τα έγραψες αυτά ή χρησιμοποιεί άλλος το pc σου???
Η πρόσκληση για test drive ισχύει πάντα (κατά προτίμηση Σ/Κ).
Στο θέμα μας τώρα το mazda είναι πανέμορφο & αξιόπιστο. Είναι το μόνο 4θυρο που ευχαρίστως θα αγόραζα μαζί με την 159. Αλήθεια φίλε gatoz για την 159 τι γνώμη έχεις??? -
RE: Επιλογή στα 20000-28000
Από αυτά που αναφέρεις νομίζω πως το mazda είναι μονόδρομος.
-
RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
Φίλε μου κανένας εμπειρογνώμων δεν πρόκειται να βεβαιώσει ότι είναι αδύνατο το μπράβο να χάσει τα φρένα του και κανένα δικαστήριο δεν πρόκειται να αποφανθεί ότι το γεγονός δεν συνέβη από τη στιγμή που υπάρχουν τόσοι μάρτυρες πρόθυμοι να καταθέσουν γι αυτό.
Για τί άλλο μπορεί να τους καταδικάσει? Για την εκστρατεία που ξεκίνησαν για τα φρένα του 1.4? Δεν είναι όντως τα μικρότερα της κατηγορίας?
Αυτό που θέλω να πω ότι οι τύποι στο autoκατιτίς δεν είναι και τόσο χαϊβάνια. Ξέρουν τα δικαιώματά τους, ξέρουν τη δύναμή τους και ξέρουν τι γράφουν και πως το γράφουν ώστε να μην έχουν σοβαρά μπλεξίματα. Πιστεύω πως αν κάποιος βγει χαμένος από όλη αυτή την ιστορία, αυτός είναι σίγουρα η φίατ.
Γνώμη μου είναι πως η φίατ έπρεπε να αντιδράσει αλλιώς: Να βάλει μεγαλύτερα δισκόφρενα στο 1.4, να καλέσει τους δημοσιογράφους για τεστ, να δώσει και καμιά διαφημισούλα στο autoέτσι και να δεις μετά διθυράμβους για το αυτοκίνητο. Έτσι ανεβαίνουν οι πωλήσεις, όχι με τα δικαστήρια και την απάθεια...