Καλοτάξιδο σε όλους όσοι παρέλαβαν, και αν μπορείτε πείτε χρόνους αναμονής,
fresh 1.0 έκδοση από τέλος Μαρτίου εδώ, με προβλεπόμενη άφιξη αρχές του 2023.
Latest posts made by overakias
-
RE: Hyundai i20 2020
-
RE: Hyundai i20 2020
@thanksn said in Hyundai i20 2020:
@gsisr said in Hyundai i20 2020:
παρήγγειλα χθες το i20 n line dragon red. στον υπολογιστή έδινε εκτιμώμενη για δέκατο αλλά κρατάω πολύ μικρό καλάθι
Έχω παραγγείλει από αρχές Ιανουαρίου 2022 και με έχουν πάει τέλος Νοεμβρίου 2022 και χωρίς και αυτό να είναι σίγουρο....... (από τέλος Αυγούστου 2022 που είχαν δώσει αρχική εκτιμώμενη ημερομηνία)
Που να το είχα και άμεση ανάγκη!Παραγγελία τέλος Μαρτίου την 1.0 fresh, πρώτη εκτιμώμενη τέλος Οκτωβρίου, τώρα μετατέθηκε για αρχές νέου έτους. Η αντιπροσωπεία προφανώς δεν ενημερώνει για την μετάθεση αυτή αν δεν ενοχλήσει ο αγοραστής.
-
RE: Hyundai i20 2020
Καλησπέρα σε όλους, παρήγγειλα το 1.0 fresh εκδοση, μιας και δεν με απασχολούσαν τα αισθητικά και δεν ήθελα να ξεφύγω από το μπάτζετ. Φαίνεται καλή έκδοση στα στάνταρ ασφαλείας και έχει και πίσω δίσκους, κάτι που δεν προσφέρει σε καμία έκδοση του 1.2 που με απογοήτευσε. Ενημερώθηκα για τέλη Οκτωβρίου προς Νοέμβριο. Κατά τα άλλα ελπίζω οι 15άρες ζάντες να βοηθήσουν λίγο στην οικονομία και στην κύλιση στην πόλη. Έψαχνα τύπου baleno, που ήταν η απόλυτη πρόταση για οικογένεια σε value for money, όμως το σουζουκάκι δεν πωλείται πλέον δυστυχώς και νομίζω ότι το ι20 είναι μονόδρομος στο τι προσφέρει στα λεφτά αυτά, με την έννοια ότι δεν χρειάζεται να ξεπαραδιαστείς για να έχεις όλα τα στάνταρ ασφάλειας, κι ας μην έχει ζάντες αλουμινίου, οθόνες, κάμερες κλπ. Η τελική τιμή 15400 με όλα μέσα. Αν έχει κάποιος εικόνα του cruise control, πώς λειτουργεί σε εθνική με 6η κλπ, θα ήθελα να μάθω. Σας ευχαριστώ και καλοτάξιδο σε όσους το επέλεξαν.
-
RE: Suzuki Baleno II
Τρια χρονια μετα και 36.000 χιλιομετρα μπορω να πω οτι το 1.2 με τα 90 αλογα (στα 14.500 ευρω φουλ εκδοση) ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο για οικογενειαρχες, χωρους μεγαλυτερης κατηγοριας (και περισσοτερους χωρους απο αυτοκινητο μεγαλυτερου κυβισμου) και καταναλωση καυσιμου μικροτερου αυτοκινητου.
Δεν ειναι για πολλα γκαζια, δεν ξερω ποσο στιβαρο ειναι το 1.0 turbo, ειναι παντως ελαφρυ αυτοκινητο γενικα. Επιβεβαιωνω απο μαρτυριες οτι αυτος που καθεται πισω καποιες φορες παραπονιεται. Δεν ξερω αν ειναι θεμα αναρτησεων, βαρους και πιεσης ελαστικων.
Για την καταναλωση του, με αφορμη ποστ που ειχαν γινει παλια και ενα αρθρο που παρουσιαζε σε αρχικες σελιδες αν δεν κανω λαθος την αυτονομια του στα 675 χιλιομετρα, αλλα και με αφορμη σχολιο Lap για 4.9 καταναλωση, εχω να πω οτι σε αυτοκινητοδρομο δυνατο ολοκαινουριο στην Ελλαδα:
εβγαλε με το adaptive cruise για ενα 90% της διαδρομης 800 χιλιομετρα με 90 και 5η χωρις να αναψει λαμπακι και γεμισε με 32 λιτρα σε βενζιναδικο, οποτε do the math. Εκτος πολης με το cruise βγαζει ανετα 4.1, 4.2 καταναλωση.
Το adaptive ειναι πανευκολο στη χρηση, δεν εχω καν μπει στη διαδικασια να το ψαξω, 2 κουμπια πατας, βαζεις επιθυμητη ταχυτητα και αυτο ηταν.
Εντος πολης βγαζει 650 χιλιομετρα ευκολα.
Δεν εχει ζητηση, δεν πουλαει ιδιαιτερα, μικρη σημασια εχει ομως. Για οποιον το αυτοκινητο δεν ειναι θεμα στατους και δεν ψοφαει να δωσει 3-4 χιλιαρικα παραπανω για κατι που θα του αρεσει σχεδιαστικα αλλα θα το πληρωσει σε συντηρηση κλπ, αξιζει 100%. Πρακτικο, δεν απευθυνεται σε κατω απο 45, κανει τη δουλεια οπως πρεπει και αν του φερθεις ωραια, θεωρω οτι θα το χεις για πολλα πολλα χρονια χωρις να σου πιει το αιμα.
Στα πολυ σπαστικα, επιβεβαιωνω οτι αν δεν ρυθμισεις την πιεστη στα ελαστικα οπως 'αρεσει' στο τριπ, δεν βγαινει η ενδειξη για λαθος πιεση απο το καντραν, αρα σπαει νευρα. Ο δε 'εργοστασιακος' πλοηγος για γελια, αν δεν βαλεις ΤΚ δεν σ αφηνει να ψαξεις τιποτα.
Κοιταζω κατα καιρους το φορουμ, νομιζω εχουν αναφερθει και τα 2 προβληματα, δεν εχω δει οριστικες λυσεις.