-
Κάπου νομίζω διάβασα ότι οι -TEMP μπορεί να είναι πιο ήσυχοι. Αλλά από όσο ήξερα για τους κινητήρες και τα πρότυπα, η αλλαγή αφορά μόνο φίλτρα, και όχι τον κινητήρα αυτό καθ'ευατό.
Για αυτό ήθελα να ρωτήσω, αν κάποιος έχει εμπειρία σε κάποιο αυτοκίνητο με τους δύο κινητήρες (βενζίνη). Ή αν γνωρίζει σε θεωρητική βάση τι ισχύει, και τι μπορεί να περιμένει κανείς. Η προσοχή μου είναι στο θόρυβο ουσιαστικά, η κατανάλωση δευτερεύον.
(ενδιαφέρομαι βασικά για Tiguan ή Grandland, αλλά βεβαίως τα συμπεράσματα μπορεί να είναι από οποιοδήποτε αυτοκίνητο).
-
Κάπου νομίζω διάβασα ότι οι -TEMP μπορεί να είναι πιο ήσυχοι. Αλλά από όσο ήξερα για τους κινητήρες και τα πρότυπα, η αλλαγή αφορά μόνο φίλτρα, και όχι τον κινητήρα αυτό καθ'ευατό.
Για αυτό ήθελα να ρωτήσω, αν κάποιος έχει εμπειρία σε κάποιο αυτοκίνητο με τους δύο κινητήρες (βενζίνη). Ή αν γνωρίζει σε θεωρητική βάση τι ισχύει, και τι μπορεί να περιμένει κανείς. Η προσοχή μου είναι στο θόρυβο ουσιαστικά, η κατανάλωση δευτερεύον.
(ενδιαφέρομαι βασικά για Tiguan ή Grandland, αλλά βεβαίως τα συμπεράσματα μπορεί να είναι από οποιοδήποτε αυτοκίνητο).
-
Κάπου νομίζω διάβασα ότι οι -TEMP μπορεί να είναι πιο ήσυχοι. Αλλά από όσο ήξερα για τους κινητήρες και τα πρότυπα, η αλλαγή αφορά μόνο φίλτρα, και όχι τον κινητήρα αυτό καθ'ευατό.
Για αυτό ήθελα να ρωτήσω, αν κάποιος έχει εμπειρία σε κάποιο αυτοκίνητο με τους δύο κινητήρες (βενζίνη). Ή αν γνωρίζει σε θεωρητική βάση τι ισχύει, και τι μπορεί να περιμένει κανείς. Η προσοχή μου είναι στο θόρυβο ουσιαστικά, η κατανάλωση δευτερεύον.
(ενδιαφέρομαι βασικά για Tiguan ή Grandland, αλλά βεβαίως τα συμπεράσματα μπορεί να είναι από οποιοδήποτε αυτοκίνητο).
-
Τον Σεπτέμβριο από ότι έχει γραφεί θα ξαναλλάξουν τα πρότυπα σε πιο τελική μορφή.
Κινητήρες Euro6d και Euro6d-TEMP