Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ασταθές ρελαντί και δυσκολία (επαν)εκκίνησης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ασταθές ρελαντί και δυσκολία (επαν)εκκίνησης
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    6
    2201
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gdelis94 last edited by

      Καλησπέρα στο φόρουμ!
      Είμαι νέο μέλος και ζητώ τα φώτα σας. Μπορεί να σας φανεί ότι έχει ξαναγραφτεί τέτοιο θέμα αλλά η περίπτωση μου είναι λίγο περίεργη!
      Έχω ένα Peugeot 207cc 1.6 HDI (πετρέλαιο) του 2007 μεταχειρισμένο 160.000χλμ αυτή τη στιγμή, τον τελευταίο καιρό κατά την κρύα εκκίνηση, χωρίς καμία δυσκολία και περιττό μιζάρισμα, το αυτοκίνητο για λίγα δευτερόλεπτα (10-15) στην αρχή ανεβοκατεβάζει στροφές στο ρελαντί ελαφρά 750 με 850 στροφές, ίσα που το καταλαβαίνεις. Αν γλυτώσω και δεν σβήσει, το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα, ανεβάζει πιέσεις το τούρμπο κανονικά τραβάει έχει δύναμη κανονικότατα. Αν όμως εκεί που ανεβοκατεβάζει στροφές σβήσει, μετά παίρνει πολύ δύσκολα μπροστά. Αν πάρει μετά είναι πάλι όλα κομπλέ! Πρόσφατα άλλαξα προθερμαντήρες και αισθητήρα μαφ! Να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο θέμα το έχει εδώ και καιρό και έβγαζε βλάβη αισθητήρα μαφ και έπειτα από λίγο καιρό βγάζει και χαμηλή πίεση καυσίμου. Τώρα βγάζει χαμηλή πίεση καυσίμου. Το πρόβλημα υπάρχει μόνο όταν το βάζω μπροστά και είναι ΤΕΛΕΙΩΣ κρύο!
      Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει θα το εκτιμούσα, ευχαριστώ εκ των προτέρων!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gdelis94 last edited by

        Καλησπέρα στο φόρουμ!
        Είμαι νέο μέλος και ζητώ τα φώτα σας. Μπορεί να σας φανεί ότι έχει ξαναγραφτεί τέτοιο θέμα αλλά η περίπτωση μου είναι λίγο περίεργη!
        Έχω ένα Peugeot 207cc 1.6 HDI (πετρέλαιο) του 2007 μεταχειρισμένο 160.000χλμ αυτή τη στιγμή, τον τελευταίο καιρό κατά την κρύα εκκίνηση, χωρίς καμία δυσκολία και περιττό μιζάρισμα, το αυτοκίνητο για λίγα δευτερόλεπτα (10-15) στην αρχή ανεβοκατεβάζει στροφές στο ρελαντί ελαφρά 750 με 850 στροφές, ίσα που το καταλαβαίνεις. Αν γλυτώσω και δεν σβήσει, το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα, ανεβάζει πιέσεις το τούρμπο κανονικά τραβάει έχει δύναμη κανονικότατα. Αν όμως εκεί που ανεβοκατεβάζει στροφές σβήσει, μετά παίρνει πολύ δύσκολα μπροστά. Αν πάρει μετά είναι πάλι όλα κομπλέ! Πρόσφατα άλλαξα προθερμαντήρες και αισθητήρα μαφ! Να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο θέμα το έχει εδώ και καιρό και έβγαζε βλάβη αισθητήρα μαφ και έπειτα από λίγο καιρό βγάζει και χαμηλή πίεση καυσίμου. Τώρα βγάζει χαμηλή πίεση καυσίμου. Το πρόβλημα υπάρχει μόνο όταν το βάζω μπροστά και είναι ΤΕΛΕΙΩΣ κρύο!
        Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει θα το εκτιμούσα, ευχαριστώ εκ των προτέρων!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gdelis94 last edited by

          Καλησπέρα στο φόρουμ!
          Είμαι νέο μέλος και ζητώ τα φώτα σας. Μπορεί να σας φανεί ότι έχει ξαναγραφτεί τέτοιο θέμα αλλά η περίπτωση μου είναι λίγο περίεργη!
          Έχω ένα Peugeot 207cc 1.6 HDI (πετρέλαιο) του 2007 μεταχειρισμένο 160.000χλμ αυτή τη στιγμή, τον τελευταίο καιρό κατά την κρύα εκκίνηση, χωρίς καμία δυσκολία και περιττό μιζάρισμα, το αυτοκίνητο για λίγα δευτερόλεπτα (10-15) στην αρχή ανεβοκατεβάζει στροφές στο ρελαντί ελαφρά 750 με 850 στροφές, ίσα που το καταλαβαίνεις. Αν γλυτώσω και δεν σβήσει, το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα, ανεβάζει πιέσεις το τούρμπο κανονικά τραβάει έχει δύναμη κανονικότατα. Αν όμως εκεί που ανεβοκατεβάζει στροφές σβήσει, μετά παίρνει πολύ δύσκολα μπροστά. Αν πάρει μετά είναι πάλι όλα κομπλέ! Πρόσφατα άλλαξα προθερμαντήρες και αισθητήρα μαφ! Να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο θέμα το έχει εδώ και καιρό και έβγαζε βλάβη αισθητήρα μαφ και έπειτα από λίγο καιρό βγάζει και χαμηλή πίεση καυσίμου. Τώρα βγάζει χαμηλή πίεση καυσίμου. Το πρόβλημα υπάρχει μόνο όταν το βάζω μπροστά και είναι ΤΕΛΕΙΩΣ κρύο!
          Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει θα το εκτιμούσα, ευχαριστώ εκ των προτέρων!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            r200 last edited by

            αυτο που βγαζει για χαμηλη πιεση καυσιμου το ελεγξατε, μηπως χειαζεται αντικατασταση το φιλτρο πετρελαιου η κατι αλλο στο συστημα τροφοδοσιας καυσιμου, επειτα μπορει σβηνει απο κακο μειγμα, δηλαδη ο εγκεφαλος δεν διαβαζει σωστη θερμοκρασια απο τον αισθητηρα θερμοκρασιας με αποτελεσμα να ρυθμιζει λαθος το μειγμα η τα μπεκ πετρελαιου να χρειαζονται καθαρισμα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gdelis94 last edited by

              Σε αυτον που αλλαξα προθερμαντηρες και μαφ μου ειπε οτι μαλλον χρειαζονται καθαρισμα τα μπεκ, απλα ρωταω και εδω μηπως ειχε καποιος αντιστοιχο προβλημα μπας κ βγαλω ακρη γτ υποτιθεται οτι το προβλημα θα λυνοταν με τους προθερμαντηρες κ τον μαφ αρχικα! Για φιλτρο πετρελαιου του ειχα πει κι εγω του μαστορα κ μου λεει γτ να μην το κανει και οταν το βαζεις μπροστα ζεστο; Οταν λες αισθητηρα θερμοκρασιας εννοεις στην εισαγωγη; αυτος δεν ειναι μεσα στον μαφ; ή ειναι ξεχωριστα; Ευχαριστω!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                r200 last edited by

                αναφερω για τον αισθητηρα θερμοκρασιας νερου ψυκτικου υγρου, το οποιο διαβαζει ο εγκεφαλος για να ρυθμισει το μειγμα, σε καποιες μαρκες και μοντελα αυτοκινητου συνδεοντας το διαγνωστικο στο αυτοκινητο το καταγραφει ως βλαβη
                αν το φιλτρο πετρελαιου εχει πανω απο 30.000χλμ απο την τελαυταια που αντικατασταθηκε ειναι συνετο να αντικατασταθει
                βεβαια το σωστο ειναι να βρεις μαστορα, να το ελεγξει σε τι πραγματικα οφειλεται ωστε να μην πληρωνεις ανταλλακτικα που δεν εχουν χαλασει
                να απαντησω στην ερωτηση που αναφερεις, επειδη οταν ειναι ζεστο χρειαζεται μικροτερη ποσοτητα καυσιμου για να λειτουργησει αλλα αυτο που συμβαινει πιθανον να ειναι πρωινη ατροφια καυσιμου λογω μικροδιαρροης πετρελαιου σε καποιο σημειο, οπως στο φιλτρο πετρελαιου η να μην τραβαει καλα πετρελαιο κατα την πρωινη εκκινηση απο βουλωμενο φιλτρο πετρελαιου
                τωρα αναφερω ενα σωρο περιπτωσεις, ελεγξτε το οπτικα κ.α.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gdelis94 last edited by

                  Σ' ευχαριστω πολυ θα παω σε εναν ακομη τη Δευτερα και οταν καταληξουμε και διορθωθει το προβλημα θα ενημερωσω και εδω!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr