-
Καλησπέρα στο φόρουμ!
Είμαι νέο μέλος και ζητώ τα φώτα σας. Μπορεί να σας φανεί ότι έχει ξαναγραφτεί τέτοιο θέμα αλλά η περίπτωση μου είναι λίγο περίεργη!
Έχω ένα Peugeot 207cc 1.6 HDI (πετρέλαιο) του 2007 μεταχειρισμένο 160.000χλμ αυτή τη στιγμή, τον τελευταίο καιρό κατά την κρύα εκκίνηση, χωρίς καμία δυσκολία και περιττό μιζάρισμα, το αυτοκίνητο για λίγα δευτερόλεπτα (10-15) στην αρχή ανεβοκατεβάζει στροφές στο ρελαντί ελαφρά 750 με 850 στροφές, ίσα που το καταλαβαίνεις. Αν γλυτώσω και δεν σβήσει, το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα, ανεβάζει πιέσεις το τούρμπο κανονικά τραβάει έχει δύναμη κανονικότατα. Αν όμως εκεί που ανεβοκατεβάζει στροφές σβήσει, μετά παίρνει πολύ δύσκολα μπροστά. Αν πάρει μετά είναι πάλι όλα κομπλέ! Πρόσφατα άλλαξα προθερμαντήρες και αισθητήρα μαφ! Να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο θέμα το έχει εδώ και καιρό και έβγαζε βλάβη αισθητήρα μαφ και έπειτα από λίγο καιρό βγάζει και χαμηλή πίεση καυσίμου. Τώρα βγάζει χαμηλή πίεση καυσίμου. Το πρόβλημα υπάρχει μόνο όταν το βάζω μπροστά και είναι ΤΕΛΕΙΩΣ κρύο!
Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει θα το εκτιμούσα, ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
Καλησπέρα στο φόρουμ!
Είμαι νέο μέλος και ζητώ τα φώτα σας. Μπορεί να σας φανεί ότι έχει ξαναγραφτεί τέτοιο θέμα αλλά η περίπτωση μου είναι λίγο περίεργη!
Έχω ένα Peugeot 207cc 1.6 HDI (πετρέλαιο) του 2007 μεταχειρισμένο 160.000χλμ αυτή τη στιγμή, τον τελευταίο καιρό κατά την κρύα εκκίνηση, χωρίς καμία δυσκολία και περιττό μιζάρισμα, το αυτοκίνητο για λίγα δευτερόλεπτα (10-15) στην αρχή ανεβοκατεβάζει στροφές στο ρελαντί ελαφρά 750 με 850 στροφές, ίσα που το καταλαβαίνεις. Αν γλυτώσω και δεν σβήσει, το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα, ανεβάζει πιέσεις το τούρμπο κανονικά τραβάει έχει δύναμη κανονικότατα. Αν όμως εκεί που ανεβοκατεβάζει στροφές σβήσει, μετά παίρνει πολύ δύσκολα μπροστά. Αν πάρει μετά είναι πάλι όλα κομπλέ! Πρόσφατα άλλαξα προθερμαντήρες και αισθητήρα μαφ! Να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο θέμα το έχει εδώ και καιρό και έβγαζε βλάβη αισθητήρα μαφ και έπειτα από λίγο καιρό βγάζει και χαμηλή πίεση καυσίμου. Τώρα βγάζει χαμηλή πίεση καυσίμου. Το πρόβλημα υπάρχει μόνο όταν το βάζω μπροστά και είναι ΤΕΛΕΙΩΣ κρύο!
Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει θα το εκτιμούσα, ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
Καλησπέρα στο φόρουμ!
Είμαι νέο μέλος και ζητώ τα φώτα σας. Μπορεί να σας φανεί ότι έχει ξαναγραφτεί τέτοιο θέμα αλλά η περίπτωση μου είναι λίγο περίεργη!
Έχω ένα Peugeot 207cc 1.6 HDI (πετρέλαιο) του 2007 μεταχειρισμένο 160.000χλμ αυτή τη στιγμή, τον τελευταίο καιρό κατά την κρύα εκκίνηση, χωρίς καμία δυσκολία και περιττό μιζάρισμα, το αυτοκίνητο για λίγα δευτερόλεπτα (10-15) στην αρχή ανεβοκατεβάζει στροφές στο ρελαντί ελαφρά 750 με 850 στροφές, ίσα που το καταλαβαίνεις. Αν γλυτώσω και δεν σβήσει, το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα, ανεβάζει πιέσεις το τούρμπο κανονικά τραβάει έχει δύναμη κανονικότατα. Αν όμως εκεί που ανεβοκατεβάζει στροφές σβήσει, μετά παίρνει πολύ δύσκολα μπροστά. Αν πάρει μετά είναι πάλι όλα κομπλέ! Πρόσφατα άλλαξα προθερμαντήρες και αισθητήρα μαφ! Να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο θέμα το έχει εδώ και καιρό και έβγαζε βλάβη αισθητήρα μαφ και έπειτα από λίγο καιρό βγάζει και χαμηλή πίεση καυσίμου. Τώρα βγάζει χαμηλή πίεση καυσίμου. Το πρόβλημα υπάρχει μόνο όταν το βάζω μπροστά και είναι ΤΕΛΕΙΩΣ κρύο!
Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει θα το εκτιμούσα, ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
αυτο που βγαζει για χαμηλη πιεση καυσιμου το ελεγξατε, μηπως χειαζεται αντικατασταση το φιλτρο πετρελαιου η κατι αλλο στο συστημα τροφοδοσιας καυσιμου, επειτα μπορει σβηνει απο κακο μειγμα, δηλαδη ο εγκεφαλος δεν διαβαζει σωστη θερμοκρασια απο τον αισθητηρα θερμοκρασιας με αποτελεσμα να ρυθμιζει λαθος το μειγμα η τα μπεκ πετρελαιου να χρειαζονται καθαρισμα
-
Σε αυτον που αλλαξα προθερμαντηρες και μαφ μου ειπε οτι μαλλον χρειαζονται καθαρισμα τα μπεκ, απλα ρωταω και εδω μηπως ειχε καποιος αντιστοιχο προβλημα μπας κ βγαλω ακρη γτ υποτιθεται οτι το προβλημα θα λυνοταν με τους προθερμαντηρες κ τον μαφ αρχικα! Για φιλτρο πετρελαιου του ειχα πει κι εγω του μαστορα κ μου λεει γτ να μην το κανει και οταν το βαζεις μπροστα ζεστο; Οταν λες αισθητηρα θερμοκρασιας εννοεις στην εισαγωγη; αυτος δεν ειναι μεσα στον μαφ; ή ειναι ξεχωριστα; Ευχαριστω!!!
-
αναφερω για τον αισθητηρα θερμοκρασιας νερου ψυκτικου υγρου, το οποιο διαβαζει ο εγκεφαλος για να ρυθμισει το μειγμα, σε καποιες μαρκες και μοντελα αυτοκινητου συνδεοντας το διαγνωστικο στο αυτοκινητο το καταγραφει ως βλαβη
αν το φιλτρο πετρελαιου εχει πανω απο 30.000χλμ απο την τελαυταια που αντικατασταθηκε ειναι συνετο να αντικατασταθει
βεβαια το σωστο ειναι να βρεις μαστορα, να το ελεγξει σε τι πραγματικα οφειλεται ωστε να μην πληρωνεις ανταλλακτικα που δεν εχουν χαλασει
να απαντησω στην ερωτηση που αναφερεις, επειδη οταν ειναι ζεστο χρειαζεται μικροτερη ποσοτητα καυσιμου για να λειτουργησει αλλα αυτο που συμβαινει πιθανον να ειναι πρωινη ατροφια καυσιμου λογω μικροδιαρροης πετρελαιου σε καποιο σημειο, οπως στο φιλτρο πετρελαιου η να μην τραβαει καλα πετρελαιο κατα την πρωινη εκκινηση απο βουλωμενο φιλτρο πετρελαιου
τωρα αναφερω ενα σωρο περιπτωσεις, ελεγξτε το οπτικα κ.α. -
Σ' ευχαριστω πολυ θα παω σε εναν ακομη τη Δευτερα και οταν καταληξουμε και διορθωθει το προβλημα θα ενημερωσω και εδω!
Ασταθές ρελαντί και δυσκολία (επαν)εκκίνησης