Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περίεργο πρόβλημα τροφοδοσίας/καυσίμου σε Suzuki Samurai '99
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περίεργο πρόβλημα τροφοδοσίας/καυσίμου σε Suzuki Samurai '99
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    2
    874
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris_s last edited by

      Πολύ καλησπέρα σας παιδιά,

      Πρόσφατα αγόρασα ένα Suzuki Samurai (Santana) 1999 σε εξευτελιστική τιμη (τριψήφιο νούμερο) που ωστόσο δεν είχε χοντρές μηχανολογικές βλάβες ή σκουριές στο σκαρί. Έτσι, είπα να το πάρω και να αρχίσω τις εργασίες πάνω του.

      Πολύ γρήγορα όμως παρουσιάστηκε ένα αρκετά ερρατικό πρόβλημα.
      Σε πορείες άνω της μίας ώρας, σε μεγάλες αποστάσεις και όταν το όχημα είναι ζεστό, ο κινητήρας (Suzuki G13BA, 51kW 8v) αρχίζει να 'βήχει'. Τις δύο φορές που το παρατήρησα, ήμουν με 4η-5η σχέση στην Εθνική, με 110χλμ/ω.
      Ξεκινάει σιγά-σιγά, ανεπαίσθητα, και το πρόβλημα γίνεται ολοένα και πιο έντονο στα επόμενα 10-20 λεπτά.
      Κρατώντας σταθερό το γκάζι, ο κινητήρας δείχνει να σταματάει στιγμιαία να δέχεται καύσιμο (εξ'ου και ο βήχας, σαν να αφήνω απότομα το γκάζι), ενώ βλέπω 'κλωτσιές' στα RPM - Κάθε 'βήξιμο' με ρίχνει π.Χ από τα 3000 στα 2600-2700 rpm, και επανέρχεται σαν να ξαναπάτησα το γκάζι. Βήχει κάθε 3-4 δευτερόλεπτα.
      Το πρόβλημα είναι αρκετά έντονο για να χρίζει άμεσης επισκευής, αφου κυριολεκτικά νιώθω ότι το αμάξι θα μου μείνει στα χέρια στη μέση της Εθνικής, τις δύο φορές που το έπαθα. Ειναι σαν να πατάω τέρμα γκάζι, έπειτα να το αφήνω κατευθείαν, έπειτα να το ξαναπατάω κτλ. Όπως καταλαβαίνεται το όχημα κλωτσάει σαν τρελό κατά την όλη διαδικασία, και γίνεται επικίνδυνο.

      Τι έχω δοκιμάσει:
      [list:1it9hmjc]Καθαριστικά στα καύσιμα
      Αλλαγή φιλτρου καυσίμου (το παλιό είχε τοποθετηθεί ανάποδα, και νόμιζα ότι το προκαλεί αυτό)
      Αλλαγή/Γέμισμα λιπαντικού σασμάν
      Ρύθμιση βαλβίδων, ιμάντας+τεντωτηρας χρονισμού
      Ιμάντας κίνησης
      Μπουζιά, μπουζοκαλώδια νέα[/list:u:1it9hmjc]

      Μετά τις παραπάνω εργασίες, και έχοντας ήδη δαπανήσει κοντά 200ευρώ σε ανταλλακτικά, το πρόβλημα άργησε να ξαναφανεί. Ωστόσο χθες, πήγα με το Samurai θεσσαλονίκη. Στα 120χλμ, ένιωσα το πρώτο τιναγματάκι στα RPM.
      Όταν έφτασα στην πόλη για τα καλά, στα 135χλμ, το πρόβλημα ξαναέγινε έντονο όπως το θυμόμουν. Με οποιαδήποτε σχέση κλωτσούσε και ανεβοκατέβαζε RPM σαν τρελό, ενώ διατηρούσα σταθερό γκάζι. Ακομα και στα ξεκινήματα με 1η και κάτω από 2000rpm. Πέραν τούτου, εμφανίστηκαν και δύο νέες τρέλες.
      Έτυχε να ανάψω αριστερό φλας για στροφή, και αυτό αναβόσβηνε στην διπλάσια συχνότητα. Δοκίμασα το δεξί, ήταν νορμαλ. Η ηλεκτρολογική τρέλα αυτή παρουσιάστηκε συνάμα με το πρόβλημα τροφοδοσίας, δεν υπήρχε πρωτύτερα. 10 λεπτά μετά, επανήλθε στα νορμαλ.
      Η σύμπλεξή μου ήταν κάκιστη. Ένιωθα το οχημα να παλεύει να ξεκινήσει με 1η, και ότι το travel του συμπλέκτει είχε και μετατοπιστεί, και διογκωθεί. Όχι μόνο δεν 'δάγκωνε' στο 'ίδιο σημείο, πλέον δάγκωνε εις βαθος απόστασης, όχι στιγμιαία. Και αυτό αρκετά περίεργο.

      Τελοσπάντων η όλη τρελοκατάσταση υπερβαίνει κατά πολύ τις ικανότητές μου σε μηχανολογικά, κι έτσι έκλεισα ραντεβού με τον Κο Αβραμίδη στη θεσσαλονίκη, συνεργείο Suzuki στην Θεσσαλονίκη με καλές κριτικές στο off-road.gr και Google reviews.
      Ωστόσο, θα χαρώ να διαβάσω τις σκέψεις σας επί του θέματος, και αν βλέπετε κάτι που εγώ αγνοώ!
      Είμαι προγραμματιστής, και η όλη κατάσταση μου βρωμάει, ΒΡΩΜΑΕΙ ηλεκτρολογικό πρόβλημα. Είναι απλά μια αίσθηση στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Το αμάξι έχει injection, είναι συνήθεις οι βλάβες σε εγκεφάλους και ECU, ώστε να χαλάει η σειρά τροφοδοσίας?

      Σας ευχαριστώ ξανά παίδες,
      -Δημήτρης

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitris_s last edited by

        Πολύ καλησπέρα σας παιδιά,

        Πρόσφατα αγόρασα ένα Suzuki Samurai (Santana) 1999 σε εξευτελιστική τιμη (τριψήφιο νούμερο) που ωστόσο δεν είχε χοντρές μηχανολογικές βλάβες ή σκουριές στο σκαρί. Έτσι, είπα να το πάρω και να αρχίσω τις εργασίες πάνω του.

        Πολύ γρήγορα όμως παρουσιάστηκε ένα αρκετά ερρατικό πρόβλημα.
        Σε πορείες άνω της μίας ώρας, σε μεγάλες αποστάσεις και όταν το όχημα είναι ζεστό, ο κινητήρας (Suzuki G13BA, 51kW 8v) αρχίζει να 'βήχει'. Τις δύο φορές που το παρατήρησα, ήμουν με 4η-5η σχέση στην Εθνική, με 110χλμ/ω.
        Ξεκινάει σιγά-σιγά, ανεπαίσθητα, και το πρόβλημα γίνεται ολοένα και πιο έντονο στα επόμενα 10-20 λεπτά.
        Κρατώντας σταθερό το γκάζι, ο κινητήρας δείχνει να σταματάει στιγμιαία να δέχεται καύσιμο (εξ'ου και ο βήχας, σαν να αφήνω απότομα το γκάζι), ενώ βλέπω 'κλωτσιές' στα RPM - Κάθε 'βήξιμο' με ρίχνει π.Χ από τα 3000 στα 2600-2700 rpm, και επανέρχεται σαν να ξαναπάτησα το γκάζι. Βήχει κάθε 3-4 δευτερόλεπτα.
        Το πρόβλημα είναι αρκετά έντονο για να χρίζει άμεσης επισκευής, αφου κυριολεκτικά νιώθω ότι το αμάξι θα μου μείνει στα χέρια στη μέση της Εθνικής, τις δύο φορές που το έπαθα. Ειναι σαν να πατάω τέρμα γκάζι, έπειτα να το αφήνω κατευθείαν, έπειτα να το ξαναπατάω κτλ. Όπως καταλαβαίνεται το όχημα κλωτσάει σαν τρελό κατά την όλη διαδικασία, και γίνεται επικίνδυνο.

        Τι έχω δοκιμάσει:
        [list:1it9hmjc]Καθαριστικά στα καύσιμα
        Αλλαγή φιλτρου καυσίμου (το παλιό είχε τοποθετηθεί ανάποδα, και νόμιζα ότι το προκαλεί αυτό)
        Αλλαγή/Γέμισμα λιπαντικού σασμάν
        Ρύθμιση βαλβίδων, ιμάντας+τεντωτηρας χρονισμού
        Ιμάντας κίνησης
        Μπουζιά, μπουζοκαλώδια νέα[/list:u:1it9hmjc]

        Μετά τις παραπάνω εργασίες, και έχοντας ήδη δαπανήσει κοντά 200ευρώ σε ανταλλακτικά, το πρόβλημα άργησε να ξαναφανεί. Ωστόσο χθες, πήγα με το Samurai θεσσαλονίκη. Στα 120χλμ, ένιωσα το πρώτο τιναγματάκι στα RPM.
        Όταν έφτασα στην πόλη για τα καλά, στα 135χλμ, το πρόβλημα ξαναέγινε έντονο όπως το θυμόμουν. Με οποιαδήποτε σχέση κλωτσούσε και ανεβοκατέβαζε RPM σαν τρελό, ενώ διατηρούσα σταθερό γκάζι. Ακομα και στα ξεκινήματα με 1η και κάτω από 2000rpm. Πέραν τούτου, εμφανίστηκαν και δύο νέες τρέλες.
        Έτυχε να ανάψω αριστερό φλας για στροφή, και αυτό αναβόσβηνε στην διπλάσια συχνότητα. Δοκίμασα το δεξί, ήταν νορμαλ. Η ηλεκτρολογική τρέλα αυτή παρουσιάστηκε συνάμα με το πρόβλημα τροφοδοσίας, δεν υπήρχε πρωτύτερα. 10 λεπτά μετά, επανήλθε στα νορμαλ.
        Η σύμπλεξή μου ήταν κάκιστη. Ένιωθα το οχημα να παλεύει να ξεκινήσει με 1η, και ότι το travel του συμπλέκτει είχε και μετατοπιστεί, και διογκωθεί. Όχι μόνο δεν 'δάγκωνε' στο 'ίδιο σημείο, πλέον δάγκωνε εις βαθος απόστασης, όχι στιγμιαία. Και αυτό αρκετά περίεργο.

        Τελοσπάντων η όλη τρελοκατάσταση υπερβαίνει κατά πολύ τις ικανότητές μου σε μηχανολογικά, κι έτσι έκλεισα ραντεβού με τον Κο Αβραμίδη στη θεσσαλονίκη, συνεργείο Suzuki στην Θεσσαλονίκη με καλές κριτικές στο off-road.gr και Google reviews.
        Ωστόσο, θα χαρώ να διαβάσω τις σκέψεις σας επί του θέματος, και αν βλέπετε κάτι που εγώ αγνοώ!
        Είμαι προγραμματιστής, και η όλη κατάσταση μου βρωμάει, ΒΡΩΜΑΕΙ ηλεκτρολογικό πρόβλημα. Είναι απλά μια αίσθηση στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Το αμάξι έχει injection, είναι συνήθεις οι βλάβες σε εγκεφάλους και ECU, ώστε να χαλάει η σειρά τροφοδοσίας?

        Σας ευχαριστώ ξανά παίδες,
        -Δημήτρης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikosandreas last edited by

          Γειά σας νομίζω ότι έχω το ίδιο πρόβλημα στο ίδιο ακριβώς αμάξι... Τελικά το θέμα του είναι στο καυσημο ή ηλεκτρικό έβγαλε κάποιος πόρισμα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr