Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hilux Φυσιολογικό ή όχι?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Hilux Φυσιολογικό ή όχι?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    13
    1631
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos1_1 last edited by

      Καλημέρα,χρόνια πολλά και καλώς σας βρήκα...

      Έχω στην κατοχή μου ένα Hilux 2.500 cc diesel 4x4 του 2000.

      Το είχα αγοράσει πριν 2,5 χρόνια μεταχειρισμένο.
      Μηχανικά είναι σε καλή κατάσταση μιας και είναι ελεγμένο και την στιγμη πριν την αγορά αλλά και στην περιοδο αυτή της δικια μας χρήσης.

      Το θέμα που θέλω να ρωτήσω και που αμελήσαμε, αφού την δουλειά του την έκανε ακομα και έτσι...

      Δεν αποδίδει καλά.
      Ας πάρουμε για παραδειγμα μια ανηφόρα, ακόμα και μικρή...
      Αναγκαστικά πάω με την 2αρα και άρα υπερβολικά αργά.Εαν φορτώσεις 3η...θα αναγκαστείς πάλι να κατεβάσεις σε 2αρα.

      Γενικά δεν φεύγει εύκολα το αυτοκίνητο,ειδικά σε ανηφόρες...
      Δεν ξέρω καν εαν είναι φυσιολογικό...

      Εαν κάποιος έχει κάποια εμπειρία και μπορεί να βοηθήσει...

      Ευχαριστώ πολύ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giorgos1_1 last edited by

        Καλημέρα,χρόνια πολλά και καλώς σας βρήκα...

        Έχω στην κατοχή μου ένα Hilux 2.500 cc diesel 4x4 του 2000.

        Το είχα αγοράσει πριν 2,5 χρόνια μεταχειρισμένο.
        Μηχανικά είναι σε καλή κατάσταση μιας και είναι ελεγμένο και την στιγμη πριν την αγορά αλλά και στην περιοδο αυτή της δικια μας χρήσης.

        Το θέμα που θέλω να ρωτήσω και που αμελήσαμε, αφού την δουλειά του την έκανε ακομα και έτσι...

        Δεν αποδίδει καλά.
        Ας πάρουμε για παραδειγμα μια ανηφόρα, ακόμα και μικρή...
        Αναγκαστικά πάω με την 2αρα και άρα υπερβολικά αργά.Εαν φορτώσεις 3η...θα αναγκαστείς πάλι να κατεβάσεις σε 2αρα.

        Γενικά δεν φεύγει εύκολα το αυτοκίνητο,ειδικά σε ανηφόρες...
        Δεν ξέρω καν εαν είναι φυσιολογικό...

        Εαν κάποιος έχει κάποια εμπειρία και μπορεί να βοηθήσει...

        Ευχαριστώ πολύ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgos1_1 last edited by

          Καλημέρα,χρόνια πολλά και καλώς σας βρήκα...

          Έχω στην κατοχή μου ένα Hilux 2.500 cc diesel 4x4 του 2000.

          Το είχα αγοράσει πριν 2,5 χρόνια μεταχειρισμένο.
          Μηχανικά είναι σε καλή κατάσταση μιας και είναι ελεγμένο και την στιγμη πριν την αγορά αλλά και στην περιοδο αυτή της δικια μας χρήσης.

          Το θέμα που θέλω να ρωτήσω και που αμελήσαμε, αφού την δουλειά του την έκανε ακομα και έτσι...

          Δεν αποδίδει καλά.
          Ας πάρουμε για παραδειγμα μια ανηφόρα, ακόμα και μικρή...
          Αναγκαστικά πάω με την 2αρα και άρα υπερβολικά αργά.Εαν φορτώσεις 3η...θα αναγκαστείς πάλι να κατεβάσεις σε 2αρα.

          Γενικά δεν φεύγει εύκολα το αυτοκίνητο,ειδικά σε ανηφόρες...
          Δεν ξέρω καν εαν είναι φυσιολογικό...

          Εαν κάποιος έχει κάποια εμπειρία και μπορεί να βοηθήσει...

          Ευχαριστώ πολύ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            happy last edited by

            φιλτρα πετρελαιου έχεις αλλάξει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexeft last edited by

              Έχω δει παρόμοια κατάσταση σε αγροτικό diesel που είχε θέμα με την τουρμπίνα. Άναβε λαμπάκι όμως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                Φανταζομαι οτι δεν σου τραβαει χωρις φορτιο.......το οποιο δεν ειναι φυσιολογικο.Αλλωστε γι'αυτο ειναι τα κυβικα και το τουρμποντιζελ,για να εχεις πολλη ροπη σε τετοιες καταστασεις και με φορτιο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  giorgos1_1 last edited by

                  Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!!!
                  Να σημειώσω ότι όλα τα περί service και έλεγχος μηχανολογικά εχουν γίνει από δικό μου άνθρωπο και μάλιστα σε καθημερινή βάση έλεγχος.
                  Έχουν αλλαχθεί όλα όσα έπρεπε...ακομα και τρόμπα πετρελαίου.
                  Απλα αυτό είναι ένα θέμα το οποιο δεν προλάβαμε να λύσουμε...
                  Ναι δεν τραβάει χωρίς φορτίο...για να μην πω ότι με φορτίο πάει καλύτερα κιόλας...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    r200 last edited by

                    ο κινητηρας ειναι ο ατμοσφαιρικος δηλαδη χωρις turbo?
                    μηπως του βαζεις πετρελαιο θερμανσης?
                    ο δεικτης θερμοκρασιας μετα απο λιγα λεπτα λειτουργιας οταν πιασει τη θερμοκρασια λειτουργιας καθεται στο ιδιο σημειο οπως παλιοτερα η δουλευει με χαμηλοτερες θερμοκρασιες?
                    ειναι συνηθες φαινομενο μετα απο πολλα χιλιομετρα με κακης ποιοτητας φιλτρο πετρελαιου η πετρελαιο τα μπεκ να βουλωνουν και να μην αποδιδει οπως θα πρεπε με αποτελεσμα να χρειαζεται καθαρισμος η αντικατασταση αυτων
                    τελος καντε εναν ελεγχο συμπιεσης σε καθε κυλινδρο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giorgos1_1 last edited by

                      ο κινητηρας είναι turbo...
                      Προσέχουμε το πετρέλαιο που βάζουμε και επιλέγουμε τα πρατήρια...
                      Αυτό τώρα είναι μάλλον δύσκολο να το θυμηθώ, αλλά νομιζω ότι δεν πρέπει να έχει διαφορά...
                      Νομίζω έχουν κοιταχθεί τα μπεκ ...
                      Δεν εχω αναλλάβει εγώ τα περί συντηρησης του αυτοκινήτου,για αυτό δεν τα θυμάμε καλά.
                      Αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι τα περι τροφοδοσίας καυσίμου έχουν ψαχθεί...θα το έχω υπόψιν μου...
                      Έλεγχος συμπίεσης δεν έχει γίνει...πιστεύεις ότι μπορεί να οφείλετε εκεί?

                      Ευχαριστώ πολύ και πάλι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • R
                        r200 last edited by

                        σημερα στο δρομο ειδα ενα αγροτικο που ειχε χαρτονι στη μασκα για να καλυβει το ψυγειο νερου επειδη ειχε χαμηλες θερμοκρασιες και δεν ζεσταινονταν, δεν γνωριζε οτι του ειχε κολλησει ανοιχτος ο θερμοστατης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          happy last edited by

                          Tα ντιζελ υποφέρουν απο ατροφία όταν τα φιλτρα είναι βουλωμένα.Ατροφια είναι μειωμένες επιδόσεις.Εγώ απο εκεί θα ξεκίναγα να ψάχνω.Φιλτα αερα και καυσιμου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorgos1_1 last edited by

                            Καλημέρα κ καλη χρονια σε όλους. ..υγεία...
                            Ρε παιδια δεν ξερω εαν δεν ημουν εγω σαφής αλλα ολα τα φιλτρα ειναι αλλαγμενα..
                            Ολα τα service του αυτοκινητου ειναι κομπλε.
                            Ενταξει δεν περιμενω να βρουμε το προβλημα δια αποστασεως απλα να παρω μια ιδεα για να μην πιαστω κ κοροιδο...
                            Παντως ολες οι απόψεις ειναι χρησιμες διοτι δινουν γνωσεις...
                            Ευχαριστώ κ παλι.
                            .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iceman_n last edited by

                              απο τη στιγμη που ειναι θεμα αποδοσης και το συστημα τροφοδοσιας ειναι κομπλε οπως λες θα κοιταγα συμπιεση στους κυλινδρους και την τουρμπινα...επισης μπορεις να δεις την πιεση της τουρμπινας αν σηκωνει κανονικα με ενα απλο μανομετρο μηχανικο περνωντας πιεση απο το πλενουμ...πριν καν λυσεις την τουρμπινα για ελεγχο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giorgos1_1 last edited by

                                Ύστερα από αρκετό καίρο...και εφόσον το πρόβλημα έχει αποκατασταθεί...βλέπω ότι η λύση ήταν σχεδόν... στο δεύτερο μέρος της απάντησης του iceman_n.

                                Το αυτοκίνητο πήγε για ψάξιμο, ελέγχθηκε και βρέθηκε το πρόβλημα.
                                Διαδρομή και Σωληνάκι υποπίεσης του ρυθμιστή πίεσης πετρελαίου, ο οποίος συνδέεται με την πολλάπλή εισαγωγής.

                                Όσο λοιπόν δίνεις πιο πολύ γκάζι και λειτουργεί και η τουρπίνα, ο ρυθμιστής ,ο οποίος παίρνει αέρα από την πολλαπλή(μέσα από το σωληνάκι),δημιουργεί μεγαλύτερη πίεση στο εσωτερικό του,μέσω ενός ελατηρίου που έχει.
                                Πιέζει περισσότερο το καυσιμο που υπάρχει εκεί και έτσι υπάρχει τροφοδοσία με πιο πολύ καυσιμο,αλλά ταυτόχρονα και περισσότερος αέρας από την εισαγωγή λόγω γκαζιού και τουρμπίνας.

                                Εκεί λοιπόν υπήρχε θέμα.Μετρήθηκε η πίεση που υπάρχει και δεν ήταν σωστή.Δεν υπήρχε δηλαδή η βοήθεια της τουρμπίνας. Δεν υπήρχε επαρκές καυσιμο, παρόλο που η τουρμπίνα λειτουργούσε κανονικά δεν υπήρχε η συμβολή της στην μεγαλύτερη παροχή καυσίμου,στην δημιουργία πίεσης δηλαδή, ώστε το μειγμα να γίνει πιο πλούσιο.

                                Έγινε εκ νέου η διαδρομή αυτή,κάτι σαν γέφυρα με νέο σωληνάκι,καταργήθηκε η παλιά,μετρήθηκε,δοκιμάσθηκε και όλα οκ.

                                Υ.Γ. Οποιαδήποτε διόρθωση στην σκέψη μου για ανάλυση ευπρόσδεκτη...
                                Υ.Γ2. Ευχαριστώ πολύ όλους τους φίλους παραπάνω...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr