Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    opel corsa μηχανικα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. opel corsa μηχανικα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    3
    127
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geo134 last edited by

      καλησπερα σε ολο το φορουμ.....λοιπον περασε στα χερια μου το παλιο αμαξακι της μανας μου ενα κορσα του 94...αφου λοιπον ενημερωθηκα για τα προβληματα που εχει αρχιζουμε.....υποψην....ασχετος τελικου κοστους το συγκεκριμενο θελω να φτιαχτει και πανε τα λεφτα χαμενα οταν αποφασισω να το δωσω
      λοιπον το αυτοκινητο εχει κανει 202,000 χιλιομετρα τα περισσοτερα απροβληματιστα....μεσα στην τελευταια εξαετια εχει αλλαχθει ολοκληρο σασμαν γιατι η επισκευη δεν αξιζε ψυγειο ολο το συστημα δυναμο τρομπα βενζινης και νερου καθως ιμαντες και μπουζι
      πριν κανα τετραμηνο ανοιξα την ταπα για αλλαγη λαδιων και ειχε μαγιονεζα στο καπακι...επιτοπου συνεργειο και αλλαγη φλαντζας..επισης εχει θεμα με τον πολλαπλασιαστη μετα απο καποια χλμ απλα σβηνει και κανει γενικοτερα διακοπες και σιγουρα στον διανομεα γιατι το χειμωνα η αν βρεχει το αμαξι περνει πολυ δυσκολα...η μπαταρια δειχνει συνεχεια οτι θελει φορτιση...σε γενικες γραμμες το αυτοκινητο αργοπεθαινει αλλα οπως ειπαμε το κοστος για επισκευη δεν μας αφορα και παμε στις αποριες
      1)το δυναμο ειναι δυνατον να φορτιζει εν μερει την μπαταρια?δηλαδη να μην τροφοδοτει με οση ταση χρειαζεται για να γινει σωστη φορτιση?
      2)την αιτια που αλλαχθηκε η καμμενη φλαντζα δεν την μαθαμε ποτε...και το παλικαρι που την αλλαξε δεν τον βρισκω...τι ακριβως πρεπει να κοιταξω?τι προκαλει συνηθως το καψιμο?
      3)εχω σταμπαρει 1-2 κινητηρες απο corsa ειτε μεταγενεστερα 1-2 χρονια ειτε νωριτερα στα 1,4-1,6...π,χ
      http://www.car.gr/parts/view/2821538/ μπαινει επιτοπου? και αν ναι χρειαζεται αλλαγη το οτιδηποτε αλλο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        geo134 last edited by

        καλησπερα σε ολο το φορουμ.....λοιπον περασε στα χερια μου το παλιο αμαξακι της μανας μου ενα κορσα του 94...αφου λοιπον ενημερωθηκα για τα προβληματα που εχει αρχιζουμε.....υποψην....ασχετος τελικου κοστους το συγκεκριμενο θελω να φτιαχτει και πανε τα λεφτα χαμενα οταν αποφασισω να το δωσω
        λοιπον το αυτοκινητο εχει κανει 202,000 χιλιομετρα τα περισσοτερα απροβληματιστα....μεσα στην τελευταια εξαετια εχει αλλαχθει ολοκληρο σασμαν γιατι η επισκευη δεν αξιζε ψυγειο ολο το συστημα δυναμο τρομπα βενζινης και νερου καθως ιμαντες και μπουζι
        πριν κανα τετραμηνο ανοιξα την ταπα για αλλαγη λαδιων και ειχε μαγιονεζα στο καπακι...επιτοπου συνεργειο και αλλαγη φλαντζας..επισης εχει θεμα με τον πολλαπλασιαστη μετα απο καποια χλμ απλα σβηνει και κανει γενικοτερα διακοπες και σιγουρα στον διανομεα γιατι το χειμωνα η αν βρεχει το αμαξι περνει πολυ δυσκολα...η μπαταρια δειχνει συνεχεια οτι θελει φορτιση...σε γενικες γραμμες το αυτοκινητο αργοπεθαινει αλλα οπως ειπαμε το κοστος για επισκευη δεν μας αφορα και παμε στις αποριες
        1)το δυναμο ειναι δυνατον να φορτιζει εν μερει την μπαταρια?δηλαδη να μην τροφοδοτει με οση ταση χρειαζεται για να γινει σωστη φορτιση?
        2)την αιτια που αλλαχθηκε η καμμενη φλαντζα δεν την μαθαμε ποτε...και το παλικαρι που την αλλαξε δεν τον βρισκω...τι ακριβως πρεπει να κοιταξω?τι προκαλει συνηθως το καψιμο?
        3)εχω σταμπαρει 1-2 κινητηρες απο corsa ειτε μεταγενεστερα 1-2 χρονια ειτε νωριτερα στα 1,4-1,6...π,χ
        http://www.car.gr/parts/view/2821538/ μπαινει επιτοπου? και αν ναι χρειαζεται αλλαγη το οτιδηποτε αλλο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          geo134 last edited by

          καλησπερα σε ολο το φορουμ.....λοιπον περασε στα χερια μου το παλιο αμαξακι της μανας μου ενα κορσα του 94...αφου λοιπον ενημερωθηκα για τα προβληματα που εχει αρχιζουμε.....υποψην....ασχετος τελικου κοστους το συγκεκριμενο θελω να φτιαχτει και πανε τα λεφτα χαμενα οταν αποφασισω να το δωσω
          λοιπον το αυτοκινητο εχει κανει 202,000 χιλιομετρα τα περισσοτερα απροβληματιστα....μεσα στην τελευταια εξαετια εχει αλλαχθει ολοκληρο σασμαν γιατι η επισκευη δεν αξιζε ψυγειο ολο το συστημα δυναμο τρομπα βενζινης και νερου καθως ιμαντες και μπουζι
          πριν κανα τετραμηνο ανοιξα την ταπα για αλλαγη λαδιων και ειχε μαγιονεζα στο καπακι...επιτοπου συνεργειο και αλλαγη φλαντζας..επισης εχει θεμα με τον πολλαπλασιαστη μετα απο καποια χλμ απλα σβηνει και κανει γενικοτερα διακοπες και σιγουρα στον διανομεα γιατι το χειμωνα η αν βρεχει το αμαξι περνει πολυ δυσκολα...η μπαταρια δειχνει συνεχεια οτι θελει φορτιση...σε γενικες γραμμες το αυτοκινητο αργοπεθαινει αλλα οπως ειπαμε το κοστος για επισκευη δεν μας αφορα και παμε στις αποριες
          1)το δυναμο ειναι δυνατον να φορτιζει εν μερει την μπαταρια?δηλαδη να μην τροφοδοτει με οση ταση χρειαζεται για να γινει σωστη φορτιση?
          2)την αιτια που αλλαχθηκε η καμμενη φλαντζα δεν την μαθαμε ποτε...και το παλικαρι που την αλλαξε δεν τον βρισκω...τι ακριβως πρεπει να κοιταξω?τι προκαλει συνηθως το καψιμο?
          3)εχω σταμπαρει 1-2 κινητηρες απο corsa ειτε μεταγενεστερα 1-2 χρονια ειτε νωριτερα στα 1,4-1,6...π,χ
          http://www.car.gr/parts/view/2821538/ μπαινει επιτοπου? και αν ναι χρειαζεται αλλαγη το οτιδηποτε αλλο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gatilaras last edited by

            1)Ναι
            2)Υπερθερμανση,τρυπα σε κολλαρα ή ψυγειο ισως κ τα 2,δουλεμα συνεχομενα σε ψηλες στροφες και φουσκωμα τα νερα.
            3)Εαν θα πας σε αλλο κινητηρα κινησου σε 16βαλβιδους και για να περπαταει και υπερηφανα το corsa σου προτεινω τον 14αρη με τα 100αλογα που φορουσαν τα astra g sport και αν θυμαμαι καλα τα corsa c twinport.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr