-
Γεια σας Παιδιά!
Έχω ένα 1.3L Hyundai Accent του 2004 και μετά από 125.000 Km άλλαξα καταλύτη καθώς παρόλο που περνούσα τεστ εκπομπών το ODB ανέφερε πρόβλημα στον καταλύτη. Επειδή έχω βάλει αέριο προτίμησα έναν μεταλλικό hi-flow της shultz διαμέτρου 40mm (εργοστασιακή διάμετρος) καθώς θεωρούνται υψηλότερης αντοχής και ίσως κερδίσω κάτι σε ροπή ή σε αλογάκια . Ο καταλύτης τοποθετήθηκε με συγκόλληση TIG στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου και περίπου στο κέντρο σε αντίθεση με τον εργοστασιακό που είναι μπροστά στην μηχανή και ενιαίο κομμάτι με την πολλαπλή. Η ιστορία μου κόστισε 160 ευρώ.
Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: Πειράζει που ο εργοστασιακός δεν αφαιρέθηκε και που έχω τώρα 2 ταυτόχρονα;
Άν αφαιρεθεί ο εργοστασιακός θα πρέπει να μπεί στην θέση του χταπόδι ή σωλήνας που να μην εμποδίζει την ροή καυσαερίων οπότε θα έχω ένα έξτρα κόστος .Τι λένε οι γκουρού του φόρουμ;
-
Γεια σας Παιδιά!
Έχω ένα 1.3L Hyundai Accent του 2004 και μετά από 125.000 Km άλλαξα καταλύτη καθώς παρόλο που περνούσα τεστ εκπομπών το ODB ανέφερε πρόβλημα στον καταλύτη. Επειδή έχω βάλει αέριο προτίμησα έναν μεταλλικό hi-flow της shultz διαμέτρου 40mm (εργοστασιακή διάμετρος) καθώς θεωρούνται υψηλότερης αντοχής και ίσως κερδίσω κάτι σε ροπή ή σε αλογάκια . Ο καταλύτης τοποθετήθηκε με συγκόλληση TIG στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου και περίπου στο κέντρο σε αντίθεση με τον εργοστασιακό που είναι μπροστά στην μηχανή και ενιαίο κομμάτι με την πολλαπλή. Η ιστορία μου κόστισε 160 ευρώ.
Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: Πειράζει που ο εργοστασιακός δεν αφαιρέθηκε και που έχω τώρα 2 ταυτόχρονα;
Άν αφαιρεθεί ο εργοστασιακός θα πρέπει να μπεί στην θέση του χταπόδι ή σωλήνας που να μην εμποδίζει την ροή καυσαερίων οπότε θα έχω ένα έξτρα κόστος .Τι λένε οι γκουρού του φόρουμ;
Προσθήκη μεταλλικού καταλύτη σε σειρά με τον εργοστασιακό