Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προσθήκη μεταλλικού καταλύτη σε σειρά με τον εργοστασιακό
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προσθήκη μεταλλικού καταλύτη σε σειρά με τον εργοστασιακό
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    1
    30
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megadime last edited by

      Γεια σας Παιδιά!
      Έχω ένα 1.3L Hyundai Accent του 2004 και μετά από 125.000 Km άλλαξα καταλύτη καθώς παρόλο που περνούσα τεστ εκπομπών το ODB ανέφερε πρόβλημα στον καταλύτη. Επειδή έχω βάλει αέριο προτίμησα έναν μεταλλικό hi-flow της shultz διαμέτρου 40mm (εργοστασιακή διάμετρος) καθώς θεωρούνται υψηλότερης αντοχής και ίσως κερδίσω κάτι σε ροπή ή σε αλογάκια . Ο καταλύτης τοποθετήθηκε με συγκόλληση TIG στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου και περίπου στο κέντρο σε αντίθεση με τον εργοστασιακό που είναι μπροστά στην μηχανή και ενιαίο κομμάτι με την πολλαπλή. Η ιστορία μου κόστισε 160 ευρώ.
      Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: Πειράζει που ο εργοστασιακός δεν αφαιρέθηκε και που έχω τώρα 2 ταυτόχρονα;
      Άν αφαιρεθεί ο εργοστασιακός θα πρέπει να μπεί στην θέση του χταπόδι ή σωλήνας που να μην εμποδίζει την ροή καυσαερίων οπότε θα έχω ένα έξτρα κόστος .

      Τι λένε οι γκουρού του φόρουμ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megadime last edited by

        Γεια σας Παιδιά!
        Έχω ένα 1.3L Hyundai Accent του 2004 και μετά από 125.000 Km άλλαξα καταλύτη καθώς παρόλο που περνούσα τεστ εκπομπών το ODB ανέφερε πρόβλημα στον καταλύτη. Επειδή έχω βάλει αέριο προτίμησα έναν μεταλλικό hi-flow της shultz διαμέτρου 40mm (εργοστασιακή διάμετρος) καθώς θεωρούνται υψηλότερης αντοχής και ίσως κερδίσω κάτι σε ροπή ή σε αλογάκια . Ο καταλύτης τοποθετήθηκε με συγκόλληση TIG στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου και περίπου στο κέντρο σε αντίθεση με τον εργοστασιακό που είναι μπροστά στην μηχανή και ενιαίο κομμάτι με την πολλαπλή. Η ιστορία μου κόστισε 160 ευρώ.
        Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: Πειράζει που ο εργοστασιακός δεν αφαιρέθηκε και που έχω τώρα 2 ταυτόχρονα;
        Άν αφαιρεθεί ο εργοστασιακός θα πρέπει να μπεί στην θέση του χταπόδι ή σωλήνας που να μην εμποδίζει την ροή καυσαερίων οπότε θα έχω ένα έξτρα κόστος .

        Τι λένε οι γκουρού του φόρουμ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr