-
Αναρωτιεμε εαν αυτο το κολπακι ειναι ασφαλες και δεν επηρεαζει την καταναλωση καυσιματος του αυτοκινητου.
Συγκεκριμενα ενιδαφερομαι να μαθω για το A4 1.8T του 2007 (B7).
http://www.redhotpepper.gr/
Γενικα ομως πιστευω πως υπαρχουν και αλλα καταστηματα που κανουν κατι παρομοιο. Εχει κανας αλλος πειραξει τον εγκεφαλο του αυτοκινητου του και να μην του εχει βγαλει καποιο προβλημα? -
Αναρωτιεμε εαν αυτο το κολπακι ειναι ασφαλες και δεν επηρεαζει την καταναλωση καυσιματος του αυτοκινητου.
Συγκεκριμενα ενιδαφερομαι να μαθω για το A4 1.8T του 2007 (B7).
http://www.redhotpepper.gr/
Γενικα ομως πιστευω πως υπαρχουν και αλλα καταστηματα που κανουν κατι παρομοιο. Εχει κανας αλλος πειραξει τον εγκεφαλο του αυτοκινητου του και να μην του εχει βγαλει καποιο προβλημα? -
Αναρωτιεμε εαν αυτο το κολπακι ειναι ασφαλες και δεν επηρεαζει την καταναλωση καυσιματος του αυτοκινητου.
Συγκεκριμενα ενιδαφερομαι να μαθω για το A4 1.8T του 2007 (B7).
http://www.redhotpepper.gr/
Γενικα ομως πιστευω πως υπαρχουν και αλλα καταστηματα που κανουν κατι παρομοιο. Εχει κανας αλλος πειραξει τον εγκεφαλο του αυτοκινητου του και να μην του εχει βγαλει καποιο προβλημα? -
Ο χρήστης HyperionX έγραψε:
Αναρωτιεμε εαν αυτο το κολπακι ειναι ασφαλες και δεν επηρεαζει την καταναλωση καυσιματος του αυτοκινητου.
Συγκεκριμενα ενιδαφερομαι να μαθω για το A4 1.8T του 2007 (B7).
http://www.redhotpepper.gr/
Γενικα ομως πιστευω πως υπαρχουν και αλλα καταστηματα που κανουν κατι παρομοιο. Εχει κανας αλλος πειραξει τον εγκεφαλο του αυτοκινητου του και να μην του εχει βγαλει καποιο προβλημα?Λίγα είναι τα απείραχτα Audi ειδικά με αυτό τον κινητήρα.
Τα αυτοκίνητα του Group συνήθως βάζουν RevoTechnik πρόγραμμα
http://www.cargate.gr/πρ�%B ... sophy.html
-
Δεν καταλαβα τι ακριβως γινετε με αυτο το προγραμμα?
-
Ο χρήστης HyperionX έγραψε:
Δεν καταλαβα τι ακριβως γινετε με αυτο το προγραμμα?Ψάξε λίγο μόνος, μη θέλεις μασημένη τροφή
-
Όλα τα προγράμματα αλλάζουν (ή επηρεάζουν ή παρακάμπτουν) την χαρτογράφηση του εργοστασιακού εγκεφάλου. Βασικό σκοπός τους είναι να βγάλουν περισσότερη ισχύ. Αυτό που πουλάει είναι η μέγιστη ισχύ αλλά πιο πολλή σημασία έχει η αυξημένη ισχύ σε όλο το εύρος των στροφών. Σε πολλές περιπτώσεις χρειάζεσαι πιο καλές ροπές χαμηλά (τρέιλερ) και όχι ψηλά.
Υπάρχουν εύκολοι και ανασφαλείς τρόποι ή δύσκολοι και πιο ασφαλείς τρόποι να το πετύχεις.
Ο εύκολος είναι να κόψεις τα 'φρένα' και να επιτρέψεις στην τουρμπίνα να αυξήσει πίεση, να πεις στα μπεκ να ρίχουν περισσότερη βενζίνη και να αυξήσεις το αβάνς χωρίς να προσπαθήσεις να καλύψεις πολλές διαφορετικές συνθήκες.
Ο δύσκολος είναι να το κάνεις χωρίς να έχεις φτωχό μίγμα (αύξηση θερμοκρασιών και μπουμ) χωρίς να έχεις πλούσιο μίγμα (κατανάλωση, καταστροφή καταλύτη και λαδιών, μπουμ) σε όλες τις πιθανές συνθήκες (φορτίου, θερμοκρασιών, ποιότητας βενζίνης κλπ).
Ιδανικά θέλεις ένα πρόγραμμα φτιαγμένο για το δικό σου αυτοκίνητο (με όσες τυχόν άλλες αλλαγές βελτιώσεις έχεις κάνει (πχ εισαγωγή, εκκεντροφόρους, εξάτμιση).
Επίσης τα περισσότερα προγράμματα ανεβάζουν και τον κόφτη (χωρίς όμως να έχει γίνει κάποια βελτίωση στα κινούμενα μέταλλα και το ζύγισμά τους αυτό δεν είναι καλό....μπουμ)
Μερικά πακέτα μπορεί να διαθέτουν περισσότερες χαρτογραφήσεις με δυνατότητα επιλογής από το χρήστη.
Η revo και άλλοι μπορούν να ενσωματώνουν κι άλλες ευκολίες... -
Νταξει απο μηχανικα δεν καταλαβαινω και πολλα
Αλλα ολα αυτα που λετε ειναι ασφαλες? Και η διαφορα φαινετε καθολου στο αυτοκινητο? -
Ο χρήστης HyperionX έγραψε:
Νταξει απο μηχανικα δεν καταλαβαινω και πολλα
Αλλα ολα αυτα που λετε ειναι ασφαλες? Και η διαφορα φαινετε καθολου στο αυτοκινητο?Δηλαδή τώρα δεν σου φτάνει η δύναμη του κινητήρα;
-
Ο χρήστης HyperionX έγραψε:
Νταξει απο μηχανικα δεν καταλαβαινω και πολλα
Αλλα ολα αυτα που λετε ειναι ασφαλες? Και η διαφορα φαινετε καθολου στο αυτοκινητο?Όλα είναι συζητήσιμα και όλα είναι συμβιβασμός. Αν τα ίδια μέταλλα, η ίδια κατασκευή βγάζει περισσότερα άλογα πιέζεται περισσότερο και σίγουρα η διάρκεια ζωής της μειώνεται. Πόσο.... κανείς δεν ξέρει αλλά για αυτό προτιμάς την αποφυγή υπερβολών και την επιλογή σχετικά επώνυμων λύσεων που ελπίζεις να έχουν κάνει πιο εκτεταμένη έρευνα και σχετικά συντηρητικές επιλογές.
Η διαφορά σε υπερσυμπιεσμένο που εύκολα ανεβάζει 30% ισχύ σαφώς και φαίνεται. Και στα χρονόμετρα και συνήθως και στην τσέπη σου γιατί τα παραπάνω άλογα αν τα χρησιμοποιείς θέλουν και το ανάλογο καύσιμο. -
Ο χρήστης HyperionX έγραψε:
Νταξει απο μηχανικα δεν καταλαβαινω και πολλα
Αλλα ολα αυτα που λετε ειναι ασφαλες? Και η διαφορα φαινετε καθολου στο αυτοκινητο?Αν κάνεις την συντήρηση που προβλέπεται δεν θα έχεις πρόβλημα.
Η διαφορά σε τούρμπο κινητήρα φυσικά και φαίνεται.
Όπως λέει και ο onyx παραπάνω είναι προτιμότερο μια επώνυμη λύση κονσέρβα (Revo, MTM, ABT κλπ)
που ναι μεν δεν θα δώσει το 100% αλλά θα είσαι safe σε κάθε περίπτωση... -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Νταξει απο μηχανικα δεν καταλαβαινω και πολλα
Αλλα ολα αυτα που λετε ειναι ασφαλες? Και η διαφορα φαινετε καθολου στο αυτοκινητο?Αν κάνεις την συντήρηση που προβλέπεται δεν θα έχεις πρόβλημα.
Η διαφορά σε τούρμπο κινητήρα φυσικά και φαίνεται.
Όπως λέει και ο onyx παραπάνω είναι προτιμότερο μια επώνυμη λύση κονσέρβα (Revo, MTM, ABT κλπ)
που ναι μεν δεν θα δώσει το 100% αλλά θα είσαι safe σε κάθε περίπτωση...Μαλιστα, και μετα τα service πρεπει να γινονται στα συγκεκριμενα καταστηματα (Revo, MTM, ABT κλπ) ?
-
Οχι τα service γινονται κανονικα εκει που πηγαινεις.
ΑΠλα τους ενημερωνεις οτι εχεις προγραμμα για να μην σου κανουν κανενα update λογισμικου και χασεις το προγραμμα σου.
Κατα τη γνωμη μου δεν αξιζει να πας σε revo,ABT, MTM κλπ, καθως θα σου παρουν κοντα στο χιλιαρικο, οταν μπορεις να βρεις επωνυμους ελληνες προγραμματιστες που κανουν την ιδια δουλεια με τα μισα χρηματα.
Με ενα προγραμμα μονο, δεν θα εχεις προβλημα αξιοπιστιας.
Αύξηση ιπποδύναμης σε AUDI A4 1.8T Β7