-
Έφτασε ο καιρός ν' αποχωριστώ το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ, ένα τρίθυρο Golf V GTI του 2006.
Αγοράστηκε το 2009 από γνωστή μου κυρία, η οποία ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το διάλεξε. Χαρακτηριστικά μου είχε πει 'όταν βλέπω 140 στο κοντέρ φοβάμαι και αφήνω το γκάζι'!!! Είχε 45000 χλμ στο κοντέρ, κάμποσες γρατζουνιές και κανένα χτύπημα στο ενεργητικό του.
Μέσα στα τέσσερα χρόνια που το έχω, έφτασα το οδόμετρο στα 112000 χλμ, του πρόσθεσα μερικές γρατζουνιές και συνέχισα να το συντηρώ σχολαστικά όπως εκείνη. Ευχαριστήθηκα ταξίδια (ακόμη και με τέσσερα άτομα), ξέχασα οποιαδήποτε δυσκολία στο προσπέρασμα και γενικά είχα μια αίσθηση ασφάλειας ακόμη και με τη βελόνα σε μεγάλα τριψήφια νούμερα.
Δεν κατάφερα ποτέ να το 'στρίψω' όπως του αρμόζει, προφανώς διότι μεγάλωσα και κότεψα. Το ESP του δεν μπήκε ποτέ στο off, ενώ με προστάτευσε άμεσα μια φορά όταν εκδηλώθηκε υδρολίσθηση σε ανοικτή καμπή της Εγνατίας. Επίσης, με βοήθησε τα μέγιστα σε χιονισμένο νυχτερινό ταξίδι προς Καστοριά με θερινά λάστιχα χωρίς αλυσίδες. Συνέχισα να πηγαίνω σταθερότατα εκεί όπου πολλοί άλλοι είχαν σταματήσει.
Θα το κρατούσα για πάρα πολλά χρόνια, αλλά πλέον χρειάζομαι πεντάπορτο. Μακάρι να πάει σε κάποιον που μπορεί να το εκτιμήσει.
Η αγγελία για τα τυπικά εδώ: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4656725/
Τεχνικά χαρακτηριστικά εδώ: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8630
Πληροφορίες με πμ ή και τηλέφωνο.
-
Έφτασε ο καιρός ν' αποχωριστώ το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ, ένα τρίθυρο Golf V GTI του 2006.
Αγοράστηκε το 2009 από γνωστή μου κυρία, η οποία ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το διάλεξε. Χαρακτηριστικά μου είχε πει 'όταν βλέπω 140 στο κοντέρ φοβάμαι και αφήνω το γκάζι'!!! Είχε 45000 χλμ στο κοντέρ, κάμποσες γρατζουνιές και κανένα χτύπημα στο ενεργητικό του.
Μέσα στα τέσσερα χρόνια που το έχω, έφτασα το οδόμετρο στα 112000 χλμ, του πρόσθεσα μερικές γρατζουνιές και συνέχισα να το συντηρώ σχολαστικά όπως εκείνη. Ευχαριστήθηκα ταξίδια (ακόμη και με τέσσερα άτομα), ξέχασα οποιαδήποτε δυσκολία στο προσπέρασμα και γενικά είχα μια αίσθηση ασφάλειας ακόμη και με τη βελόνα σε μεγάλα τριψήφια νούμερα.
Δεν κατάφερα ποτέ να το 'στρίψω' όπως του αρμόζει, προφανώς διότι μεγάλωσα και κότεψα. Το ESP του δεν μπήκε ποτέ στο off, ενώ με προστάτευσε άμεσα μια φορά όταν εκδηλώθηκε υδρολίσθηση σε ανοικτή καμπή της Εγνατίας. Επίσης, με βοήθησε τα μέγιστα σε χιονισμένο νυχτερινό ταξίδι προς Καστοριά με θερινά λάστιχα χωρίς αλυσίδες. Συνέχισα να πηγαίνω σταθερότατα εκεί όπου πολλοί άλλοι είχαν σταματήσει.
Θα το κρατούσα για πάρα πολλά χρόνια, αλλά πλέον χρειάζομαι πεντάπορτο. Μακάρι να πάει σε κάποιον που μπορεί να το εκτιμήσει.
Η αγγελία για τα τυπικά εδώ: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4656725/
Τεχνικά χαρακτηριστικά εδώ: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8630
Πληροφορίες με πμ ή και τηλέφωνο.
-
Έφτασε ο καιρός ν' αποχωριστώ το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ, ένα τρίθυρο Golf V GTI του 2006.
Αγοράστηκε το 2009 από γνωστή μου κυρία, η οποία ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το διάλεξε. Χαρακτηριστικά μου είχε πει 'όταν βλέπω 140 στο κοντέρ φοβάμαι και αφήνω το γκάζι'!!! Είχε 45000 χλμ στο κοντέρ, κάμποσες γρατζουνιές και κανένα χτύπημα στο ενεργητικό του.
Μέσα στα τέσσερα χρόνια που το έχω, έφτασα το οδόμετρο στα 112000 χλμ, του πρόσθεσα μερικές γρατζουνιές και συνέχισα να το συντηρώ σχολαστικά όπως εκείνη. Ευχαριστήθηκα ταξίδια (ακόμη και με τέσσερα άτομα), ξέχασα οποιαδήποτε δυσκολία στο προσπέρασμα και γενικά είχα μια αίσθηση ασφάλειας ακόμη και με τη βελόνα σε μεγάλα τριψήφια νούμερα.
Δεν κατάφερα ποτέ να το 'στρίψω' όπως του αρμόζει, προφανώς διότι μεγάλωσα και κότεψα. Το ESP του δεν μπήκε ποτέ στο off, ενώ με προστάτευσε άμεσα μια φορά όταν εκδηλώθηκε υδρολίσθηση σε ανοικτή καμπή της Εγνατίας. Επίσης, με βοήθησε τα μέγιστα σε χιονισμένο νυχτερινό ταξίδι προς Καστοριά με θερινά λάστιχα χωρίς αλυσίδες. Συνέχισα να πηγαίνω σταθερότατα εκεί όπου πολλοί άλλοι είχαν σταματήσει.
Θα το κρατούσα για πάρα πολλά χρόνια, αλλά πλέον χρειάζομαι πεντάπορτο. Μακάρι να πάει σε κάποιον που μπορεί να το εκτιμήσει.
Η αγγελία για τα τυπικά εδώ: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4656725/
Τεχνικά χαρακτηριστικά εδώ: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8630
Πληροφορίες με πμ ή και τηλέφωνο.
-
-
αν ΘΕΣ να το δωσεις, κατεβασε τιμη...
-
Καλύτερα να του χτίσεις άλλες 2πόρτες παρά να αποχωριστείς τέτοιο διαμάντι.
Αφού πηγαίνει και στα χιόνια 'εκεί που οι άλλοι κολλάνε' μην το σκέφτεσαι καν.
Μεγεια!
-
Ψηλά είσαι μάγκα.....Δε το κρατάς λέω γώ....
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Ψηλά είσαι μάγκα.....Δε το κρατάς λέω γώ....Ψηλά ή χαμηλά, η αγορά θα το δείξει.
Με δουλεμένα λεφτά αγοράστηκε-συντηρήθηκε και δεν σκοπεύω να το 'χαρίσω'.
Αν βρεθεί κάποιος που θα το εκτιμήσει έχει καλώς.
-
UP!
-
μια χαρα ειναι η τιμη.
Kavy καλοπουλητο! -
Πάνω άλλη μία!
-
Πάνω με μειωμένη τιμή.
-
τιμη δηλαδη?
-
Έχετε προσωπικό μήνυμα.
-
Έπεσε η τιμή!
-
-
Το κοντέρ γράφει πλέον 127000 χλμ. Περάσαμε ΚΤΕΟ προχτές.
Η τιμή στα 7999 και παρακάτω δεν πέφτει. Όσοι πιστοί, προσέλθετε.
-
Πάνω άλλη μία!
-
Προχτές μπήκαν 4 Asymmetric 2 και βάφτηκαν οι ζάντες στο εργοστασιακό χρώμα για να φύγουν οι ενοχλητικές γρατζουνιές. Το αποτέλεσμα πολύ όμορφο στο μάτι αλλά και στο δρόμο.
-
Όχι ότι αλαφρώθηκαν τα δίλιτρα από τα παράλογα βάρη αλλά ...πάμε άλλη μία!
ΠΩΛΕΙΤΑΙ GOLF V GTI 2006