-
γραφτε γραφτε
συγκεντρωνουμε εδω οτι υλικο υπαρχει σχετικο...για συντηρηση, προτασεις για βενζιναδικα κτλ οτιδηποτε γιατι ειναι ψυλλος στα αχυρα να βρεις το καθετι στα διαφορα νηματα
-
γραφτε γραφτε
συγκεντρωνουμε εδω οτι υλικο υπαρχει σχετικο...για συντηρηση, προτασεις για βενζιναδικα κτλ οτιδηποτε γιατι ειναι ψυλλος στα αχυρα να βρεις το καθετι στα διαφορα νηματα
-
γραφτε γραφτε
συγκεντρωνουμε εδω οτι υλικο υπαρχει σχετικο...για συντηρηση, προτασεις για βενζιναδικα κτλ οτιδηποτε γιατι ειναι ψυλλος στα αχυρα να βρεις το καθετι στα διαφορα νηματα
-
Καλο βενζινάδικο και οτι λεει το βιβλιο σου για την συντηρηση του φιλτρου dpf.
Υ.Γ
Βενζιναδικο αν δεν εχεις καποιο καλο τοτε μονο εταιρικο της shell και κατα προτιμηση v-power diesel.
Θα τα βρεις με την επωνυμια Μυρτεα/Ερμης. -
καπου διαβαζα πως οταν βαζεις vpower ανα ποσα γεμισματα πρεπει να βαζεις ενα βελτιωτικο-καθαριστικο..ισχυει?
το ντιζελακι στις ποσες στροφες θελει αλλαγη ταχυτητας?
ειχα ενα κακο χουι εβγαζα νεκρη στο προηγουμενο αμαξι(πανω απο δεκαετια)οταν σταματουσα στα φαναρια, με τα καινουρια δεν κανει, ετσι?παρεπιπτοντως σε μια λιστα με νοθευμενα εχει και λιγα εταιρικα της σελ!βεβαια και παλι παραμενουν πρωτη επιλογη γενικα τα εταιρικα πρατηρια της σελ
-
Θυμαμαι ειναι πολυ ελαφρα παραπτωματα για παραπανω θειο σε ελαχιστα ποσοστα ομως.
Το αμαξι θα το δουλευεις 1500 με 3000 σε νορμαλ οδηγηση..Εννοεις να περιμενεις στο φαναρι με πρωτη και συμπλεκτη;
-
λιγο πριν το φαναρι εβαζα νεκρη πριν σταματησω εντελως για λιγα μετρα
στα βενζινοκινητα ενας γενικος κανονας ειναι οι 3 χιλιαδες στροφες...στα ντιζελ παμε στις 1500?
-
Για λιγα μετρα πριν το φαναρι βαζεις νεκρα δεν υπαρχει θεμα.
Οι βενζινες δουλευονται 2000- 3500 για οικονομια..αμα θες γκαζια τις φουλαρεις ολες!
Το diesel δινει τα μεγιστα 1500-3000 και παντα οικονομικα! -
και σε κατι ανηφορες τρελες αλλα ολιγων μετρων που αναγκαστικα πας με σχεδον μηδενικη ταχυτητα παλι νεκρα νομιζω βαζεις αλλιως θα σου σβησει θα αναγκαζεσαι να πατας το γκαζι ολη την ωρα...κανω λαθος?ξεφυγαμε λιγο τωρα,αλλα εχει την σημασια της η λεπτομερεια
γενικα σε ταχυτητες πολυ μικρες πως ειναι δυνατον να μην βαζεις νεκρα ,θα γανιασεις αλλιως συμπλεκτη και ταχυτητα
δεν νομιζω πως εχει καμια διαφορα για ντιζελ αυτη η παρατηρηση -
Εγώ θα έλεγα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, πως η καλύτερη τακτική για καλή κατανάλωση είναι να ανεβάζεις όσο πιο γρήγορα γίνεται ταχύτητα στην επιθυμητή και να προσπαθείς να τη διατηρείς. Αντί δηλαδή να αλλάζεις στις 1500 που δεν τραβάει και τόσο, καλύτερα στις 2000+. Γρήγορο σχετικά ανέβασμα, και 5η από τα 80χλμ/ώρα. 6η με τίποτα όταν έχει κάτω από 100. Σε συνθήκες ταξιδιού όταν έχει 120+ και 6η, και καταλαβαίνεις πως χρειάζεται ελάχιστο γκαζάκι ίσα για να κρατήσει την ταχύτητα, θα δεις φοβερές καταναλώσεις.
-
χρησιμες οι συμβουλες σου...γενικα εσυ πανω κατω ποση καταναλωση βλεπεις σε πολη και ποση εξω εθνικη οδο με 130 π.χ?γιατι αυτα που λενε στα εργοστασια ειναι σε συνθηκες γυαλας
-
καλο ειναι να φρεναρεις οσο μπορεις με σχεση στο κιβωτιο,αλλα γιατι να σου σβησει χωρις ταχυτητα;;;;
εγω αν ειχα ντιζελ θα εβαζα οπου εβλεπα συχνοτερα ταριφες,η μαρκα δεν παιζει ρολο αλλα ο επαγγελματιας που το εχει..... -
Στις χειρότερες συνθήκες(δηλαδή σε πολύ κίνηση τα περισσότερα χλμ) είναι κοντά στο 6. Σε καλύτερες μπορεί να πάει πιο κοντά στο 5, έως και ελαφρώς κάτω. Το τελευταίο το διαπίστωσα μετά από τα 6000χλμ, που μάλλον ανοίγει λιγάκι ο κινητήρας.
-
Μας έχεις μπερδέψει με τη νεκρά. Νεκρά σε ανηφόρα; Μόνο αν έχεις φόρα!
Γενικά δεν αλλάζει κάτι ως προς τη βενζίνη, συνηθίζεται να βάζεις νεκρά ακριβώς πριν σταματήσεις. Και αφήνεις το συμπλέκτη, δεν θέλεις να τον έχεις πατημένο είτε λίγο που να πατινάρει και να τρίβει το δίσκο ούτε πολύ που φθείρει το ρουλεμάν.
Δεν ξέρω την ηλικία σου αλλά παλιότερα λίγα αυτοκίνητα προσφέραν στροφόμετρο. Πως ζούσαμε τότε;! Απλά πατάς και νιώθεις πόσο τραβάει, ανεβάζεις σχέση και αν δεν τραβάει το έκανες πολύ νωρίς. Σε μια δυο μέρες δεν χρειάζεται να το σκέφτεσαι γιατί το έχεις μάθει είτε με το αυτί είτε με το κοντέρ το πότε θα αλλάζεις. Και αυτός είναι ο σωστός τρόπος. Το στροφόμετρο είναι πιο ακριβής τρόπος (ειδικά αν έχεις μελετήσει καμπύλη ροπής και σχέσεις μετάδοσης) αλλά θα ισχύει μόνο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τον κινητήρα και το κιβώτιο που έχει και για κανένα άλλο.Στο θέμα μας, ένα έχω να πω, έχεις πετρελαιοκίνητο, απλά πρόσεξε μην του βάλεις βενζίνη καταλάθος!
-
αυτο το φοβαμαι και γω μην τυχον κανω λαθος και βαλω βενζινη!
νεκρα π.χ σε περιοχες σαν τα καστρα στην θεσσαλονικη μπορει να βγαινεις σε εναν φοβερα κατηφορικο δρομο ο οποιος να διαρκει για 20,30 μετρα ε εκει νεκρα βαζω
στα φαναρια λιγο πριν σταματησω στα τελευταια 5 μετρα βαζω νεκρα και φρεναρω...ετσι εμαθα..ελπιζω να μην ειναι λαθος -
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
αυτο το φοβαμαι και γω μην τυχον κανω λαθος και βαλω βενζινη!νεκρα π.χ σε περιοχες σαν τα καστρα στην θεσσαλονικη μπορει να βγαινεις σε εναν φοβερα κατηφορικο δρομο ο οποιος να διαρκει για 20,30 μετρα ε εκει νεκρα βαζω
στα φαναρια λιγο πριν σταματησω στα τελευταια 5 μετρα βαζω νεκρα και φρεναρω...ετσι εμαθα..ελπιζω να μην ειναι λαθοςπιο λαθος δεν γινεται να μαθεις να οδηγεις!!!σε φοβερα κατηφορικο δρομο χωρις σχεση στο κιβωτιο;;;;;;ουτε γκαζια αμεσα και ολο το βαρος στα φρενα;;;;ξεκινα μαθηματα ασφαλους οδηγισης αμεσως.....
-
Την κατηφόρα την κατεβαίνουμε έχοντας στο κιβώτιο την ίδια σχέση την οποία θα είχαμε αν την ανεβαίναμε.
-
καλα αυτο το εχω ξανακουσει και οντως ηξερα οτι το εμαθα λαθος,αλλα αμα βαζω ρε παιδια την πρωτη εκει θελει πατημα ο συμπλεκτης αλλιως θα σβησει χαλαρα....
στα φαναρια προβλημα μια φορα δεν υπαρχει ετσι?κοιταξτε εμενα στο περιβαλλον μου κανεις δεν ηξερε οδηγηση...πρωτη φορα μονος μου,ολα μονος μου...η σχολη τι να σου κανει,τοτε ηταν λιγα τα μαθηματα..μου δωσε τα βασικα..αλλα ολα στην πραξη βγαινουν..ιδιως ανηφορες ,στενα κτλ
στα καστρα στα στενα κανεις δεν ξερει να οδηγει..ακομα και δεκαετιες να εχουν πανω τους...ωστοσο για μια συγκεκριμενη ανηφορα εχω ενα ζητημα...μια χαρα βγαινει αλλα ξερω οτι πεφτει βαρος στα φρενα...δεν ειναι μεγαλη λιγα μετρα,υπερβολη τα 20 μετρα που ειπα..αντε 10
-
Δεν έχω καταλάβει τα «θελει πατημα ο συμπλεκτης αλλιως θα σβησει χαλαρα....», «ωστοσο για μια συγκεκριμενη ανηφορα εχω ενα ζητημα...μια χαρα βγαινει αλλα ξερω οτι πεφτει βαρος στα φρενα».
-
στην κατηφορα,με ταχυτητα μεσα θα κλωτσαει το αμαξι..η ταχυτητα σε εκεινο το σημειο ειναι σχεδον μηδενικη
οταν λεω μια χαρα βγαινει εννοω αυτο ακριβως,παρολο που ξερω πως πιεζονται τα φρενα...τελος παντων θα δοκιμασω και με ταχυτητα απο δω και περα...να δω τι και πως
ελπιζω να εγινα κατανοητος
Εχω diesel αυτοκινητο,τι να προσεξω