Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εχω diesel αυτοκινητο,τι να προσεξω
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Εχω diesel αυτοκινητο,τι να προσεξω
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    40
    1081
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eleazar last edited by

      γραφτε γραφτε

      συγκεντρωνουμε εδω οτι υλικο υπαρχει σχετικο...για συντηρηση, προτασεις για βενζιναδικα κτλ οτιδηποτε γιατι ειναι ψυλλος στα αχυρα να βρεις το καθετι στα διαφορα νηματα

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        eleazar last edited by

        γραφτε γραφτε

        συγκεντρωνουμε εδω οτι υλικο υπαρχει σχετικο...για συντηρηση, προτασεις για βενζιναδικα κτλ οτιδηποτε γιατι ειναι ψυλλος στα αχυρα να βρεις το καθετι στα διαφορα νηματα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eleazar last edited by

          γραφτε γραφτε

          συγκεντρωνουμε εδω οτι υλικο υπαρχει σχετικο...για συντηρηση, προτασεις για βενζιναδικα κτλ οτιδηποτε γιατι ειναι ψυλλος στα αχυρα να βρεις το καθετι στα διαφορα νηματα

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cson last edited by

            Καλο βενζινάδικο και οτι λεει το βιβλιο σου για την συντηρηση του φιλτρου dpf.
            Υ.Γ
            Βενζιναδικο αν δεν εχεις καποιο καλο τοτε μονο εταιρικο της shell και κατα προτιμηση v-power diesel.
            Θα τα βρεις με την επωνυμια Μυρτεα/Ερμης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • E
              eleazar last edited by

              καπου διαβαζα πως οταν βαζεις vpower ανα ποσα γεμισματα πρεπει να βαζεις ενα βελτιωτικο-καθαριστικο..ισχυει?

              το ντιζελακι στις ποσες στροφες θελει αλλαγη ταχυτητας?
              ειχα ενα κακο χουι εβγαζα νεκρη στο προηγουμενο αμαξι(πανω απο δεκαετια)οταν σταματουσα στα φαναρια, με τα καινουρια δεν κανει, ετσι?

              παρεπιπτοντως σε μια λιστα με νοθευμενα εχει και λιγα εταιρικα της σελ!βεβαια και παλι παραμενουν πρωτη επιλογη γενικα τα εταιρικα πρατηρια της σελ

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                cson last edited by

                Θυμαμαι ειναι πολυ ελαφρα παραπτωματα για παραπανω θειο σε ελαχιστα ποσοστα ομως.
                Το αμαξι θα το δουλευεις 1500 με 3000 σε νορμαλ οδηγηση..

                Εννοεις να περιμενεις στο φαναρι με πρωτη και συμπλεκτη;

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • E
                  eleazar last edited by

                  λιγο πριν το φαναρι εβαζα νεκρη πριν σταματησω εντελως για λιγα μετρα

                  στα βενζινοκινητα ενας γενικος κανονας ειναι οι 3 χιλιαδες στροφες...στα ντιζελ παμε στις 1500?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • C
                    cson last edited by

                    Για λιγα μετρα πριν το φαναρι βαζεις νεκρα δεν υπαρχει θεμα.

                    Οι βενζινες δουλευονται 2000- 3500 για οικονομια..αμα θες γκαζια τις φουλαρεις ολες!
                    Το diesel δινει τα μεγιστα 1500-3000 και παντα οικονομικα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • E
                      eleazar last edited by

                      και σε κατι ανηφορες τρελες αλλα ολιγων μετρων που αναγκαστικα πας με σχεδον μηδενικη ταχυτητα παλι νεκρα νομιζω βαζεις αλλιως θα σου σβησει θα αναγκαζεσαι να πατας το γκαζι ολη την ωρα...κανω λαθος?ξεφυγαμε λιγο τωρα,αλλα εχει την σημασια της η λεπτομερεια

                      γενικα σε ταχυτητες πολυ μικρες πως ειναι δυνατον να μην βαζεις νεκρα ,θα γανιασεις αλλιως συμπλεκτη και ταχυτητα
                      δεν νομιζω πως εχει καμια διαφορα για ντιζελ αυτη η παρατηρηση

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • M
                        mark last edited by

                        Εγώ θα έλεγα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, πως η καλύτερη τακτική για καλή κατανάλωση είναι να ανεβάζεις όσο πιο γρήγορα γίνεται ταχύτητα στην επιθυμητή και να προσπαθείς να τη διατηρείς. Αντί δηλαδή να αλλάζεις στις 1500 που δεν τραβάει και τόσο, καλύτερα στις 2000+. Γρήγορο σχετικά ανέβασμα, και 5η από τα 80χλμ/ώρα. 6η με τίποτα όταν έχει κάτω από 100. Σε συνθήκες ταξιδιού όταν έχει 120+ και 6η, και καταλαβαίνεις πως χρειάζεται ελάχιστο γκαζάκι ίσα για να κρατήσει την ταχύτητα, θα δεις φοβερές καταναλώσεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • E
                          eleazar last edited by

                          χρησιμες οι συμβουλες σου...γενικα εσυ πανω κατω ποση καταναλωση βλεπεις σε πολη και ποση εξω εθνικη οδο με 130 π.χ?γιατι αυτα που λενε στα εργοστασια ειναι σε συνθηκες γυαλας

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            ggab last edited by

                            καλο ειναι να φρεναρεις οσο μπορεις με σχεση στο κιβωτιο,αλλα γιατι να σου σβησει χωρις ταχυτητα;;;;
                            εγω αν ειχα ντιζελ θα εβαζα οπου εβλεπα συχνοτερα ταριφες,η μαρκα δεν παιζει ρολο αλλα ο επαγγελματιας που το εχει.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              mark last edited by

                              Στις χειρότερες συνθήκες(δηλαδή σε πολύ κίνηση τα περισσότερα χλμ) είναι κοντά στο 6. Σε καλύτερες μπορεί να πάει πιο κοντά στο 5, έως και ελαφρώς κάτω. Το τελευταίο το διαπίστωσα μετά από τα 6000χλμ, που μάλλον ανοίγει λιγάκι ο κινητήρας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Μας έχεις μπερδέψει με τη νεκρά. Νεκρά σε ανηφόρα; Μόνο αν έχεις φόρα!
                                Γενικά δεν αλλάζει κάτι ως προς τη βενζίνη, συνηθίζεται να βάζεις νεκρά ακριβώς πριν σταματήσεις. Και αφήνεις το συμπλέκτη, δεν θέλεις να τον έχεις πατημένο είτε λίγο που να πατινάρει και να τρίβει το δίσκο ούτε πολύ που φθείρει το ρουλεμάν.
                                Δεν ξέρω την ηλικία σου αλλά παλιότερα λίγα αυτοκίνητα προσφέραν στροφόμετρο. Πως ζούσαμε τότε;! Απλά πατάς και νιώθεις πόσο τραβάει, ανεβάζεις σχέση και αν δεν τραβάει το έκανες πολύ νωρίς. Σε μια δυο μέρες δεν χρειάζεται να το σκέφτεσαι γιατί το έχεις μάθει είτε με το αυτί είτε με το κοντέρ το πότε θα αλλάζεις. Και αυτός είναι ο σωστός τρόπος. Το στροφόμετρο είναι πιο ακριβής τρόπος (ειδικά αν έχεις μελετήσει καμπύλη ροπής και σχέσεις μετάδοσης) αλλά θα ισχύει μόνο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τον κινητήρα και το κιβώτιο που έχει και για κανένα άλλο.

                                Στο θέμα μας, ένα έχω να πω, έχεις πετρελαιοκίνητο, απλά πρόσεξε μην του βάλεις βενζίνη καταλάθος!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  eleazar last edited by

                                  αυτο το φοβαμαι και γω μην τυχον κανω λαθος και βαλω βενζινη!

                                  νεκρα π.χ σε περιοχες σαν τα καστρα στην θεσσαλονικη μπορει να βγαινεις σε εναν φοβερα κατηφορικο δρομο ο οποιος να διαρκει για 20,30 μετρα ε εκει νεκρα βαζω
                                  στα φαναρια λιγο πριν σταματησω στα τελευταια 5 μετρα βαζω νεκρα και φρεναρω...ετσι εμαθα..ελπιζω να μην ειναι λαθος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
                                    αυτο το φοβαμαι και γω μην τυχον κανω λαθος και βαλω βενζινη!

                                    νεκρα π.χ σε περιοχες σαν τα καστρα στην θεσσαλονικη μπορει να βγαινεις σε εναν φοβερα κατηφορικο δρομο ο οποιος να διαρκει για 20,30 μετρα ε εκει νεκρα βαζω
                                    στα φαναρια λιγο πριν σταματησω στα τελευταια 5 μετρα βαζω νεκρα και φρεναρω...ετσι εμαθα..ελπιζω να μην ειναι λαθος

                                    πιο λαθος δεν γινεται να μαθεις να οδηγεις!!!σε φοβερα κατηφορικο δρομο χωρις σχεση στο κιβωτιο;;;;;;ουτε γκαζια αμεσα και ολο το βαρος στα φρενα;;;;ξεκινα μαθηματα ασφαλους οδηγισης αμεσως.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • K
                                      kinq1 last edited by

                                      Την κατηφόρα την κατεβαίνουμε έχοντας στο κιβώτιο την ίδια σχέση την οποία θα είχαμε αν την ανεβαίναμε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • E
                                        eleazar last edited by

                                        καλα αυτο το εχω ξανακουσει και οντως ηξερα οτι το εμαθα λαθος,αλλα αμα βαζω ρε παιδια την πρωτη εκει θελει πατημα ο συμπλεκτης αλλιως θα σβησει χαλαρα....

                                        στα φαναρια προβλημα μια φορα δεν υπαρχει ετσι?κοιταξτε εμενα στο περιβαλλον μου κανεις δεν ηξερε οδηγηση...πρωτη φορα μονος μου,ολα μονος μου...η σχολη τι να σου κανει,τοτε ηταν λιγα τα μαθηματα..μου δωσε τα βασικα..αλλα ολα στην πραξη βγαινουν..ιδιως ανηφορες ,στενα κτλ

                                        στα καστρα στα στενα κανεις δεν ξερει να οδηγει..ακομα και δεκαετιες να εχουν πανω τους...ωστοσο για μια συγκεκριμενη ανηφορα εχω ενα ζητημα...μια χαρα βγαινει αλλα ξερω οτι πεφτει βαρος στα φρενα...δεν ειναι μεγαλη λιγα μετρα,υπερβολη τα 20 μετρα που ειπα..αντε 10

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • bassstarlet
                                          bassstarlet last edited by

                                          Δεν έχω καταλάβει τα «θελει πατημα ο συμπλεκτης αλλιως θα σβησει χαλαρα....», «ωστοσο για μια συγκεκριμενη ανηφορα εχω ενα ζητημα...μια χαρα βγαινει αλλα ξερω οτι πεφτει βαρος στα φρενα».

                                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eleazar last edited by

                                            στην κατηφορα,με ταχυτητα μεσα θα κλωτσαει το αμαξι..η ταχυτητα σε εκεινο το σημειο ειναι σχεδον μηδενικη

                                            οταν λεω μια χαρα βγαινει εννοω αυτο ακριβως,παρολο που ξερω πως πιεζονται τα φρενα...τελος παντων θα δοκιμασω και με ταχυτητα απο δω και περα...να δω τι και πως

                                            ελπιζω να εγινα κατανοητος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr