-
Εχω ένα μοτέρ που οι κύλινδροι απ' οτι ξέρω έχουν νικασιλ. Ξέρει κανείς να μου πει 2 λόγια γι αυτό και πώς μεταχειριζόμαστε έναν τέτοιο κύλινδρο σε περίπτωση που θέλουμε να τον λειάνουμε?
-
Εχω ένα μοτέρ που οι κύλινδροι απ' οτι ξέρω έχουν νικασιλ. Ξέρει κανείς να μου πει 2 λόγια γι αυτό και πώς μεταχειριζόμαστε έναν τέτοιο κύλινδρο σε περίπτωση που θέλουμε να τον λειάνουμε?
-
Εχω ένα μοτέρ που οι κύλινδροι απ' οτι ξέρω έχουν νικασιλ. Ξέρει κανείς να μου πει 2 λόγια γι αυτό και πώς μεταχειριζόμαστε έναν τέτοιο κύλινδρο σε περίπτωση που θέλουμε να τον λειάνουμε?
-
Το νικασίλ είναι μια πολύ σκληρή και πολύ λεπτή επίστρωση πάνω σε αλουμίνιο. Το πάχος της είναι γύρω στο 1 δέκατο του χιλιοστού. Γιατί θέλεις να λειάνεις τους κυλίνδρους;
-
τι εννοεις 'λειανουμε' ?? ρεκτιφιε ??
το νικασιλ ειναι μια ειδικη επιστρωση αρκετα ισχυρη σε αντοχη και με αρκετες ειδιοτητες οπως το να βοηθαει την ψυξη και να υπαρχουν μειομενες φθορες.
αν κανεις ρεκτιφιε, το νικασιλ ξεχασε το δεν νομιζω να μπορει να καποιος να σου ξανακανει του κυλινδρους νικασιλ.τωρα βεβαια θα μου πεις αν γινουν οι κυλινδροι οβαλ και θες ρεκτιφιε σε μοτερ με νικασιλ τι κανεις ? κανουριο μπλοκ ??
δεν ξερω...απο οτι ξερω το ξεκινησε η mahle σαν τεχνογνωσια...
-
Υπάρχουν κάποιοι στο εξωτερικό που κάνουν νικασίλ, οπότε μπορείς να κάνεις ρεκτιφιέ αν φαγώθηκαν (!!!!! πολύ δύσκολο).
-
κάνω ανακατασκευή του μοτέρ. Δεν είμαι σίγουρος αν χρειάζονται λείανση, απλά αν γίνεται έλεγα να κάνω για να γίνει σωστά η δουλειά. Είχα δει στο internet οτι χρειάζεται διαφορετική διαδικασία όταν ο κύλινδρος έχει επίστρωση απο νικασίλ. Δεν θέλω να κάνω ρεκτιφιέ γιατί δεν θέλω να αλλάξει η διάμετρος των κυλίνδρων. Απλά θέλω να γυαλίσω το εσωτερικό τον κυλίνδρων. Αυτό εννοώ λέγοντας λείανση. Το δικό μου μπλοκ είχε σπάσει και αγόρασα άλλο μεταχειρισμένο μέσω ebay. Πριν το παραλάβω, κοιτόντας τις φωτογραφίες νόμιζα οτι έχει κάποιες γρατσουνιές στο εσωτερικό των κυλίνδρων. Όταν όμως το πήρα στα χέρια μου διαπίστωσα οτι αυτές οι γρατσουνιές είναι πολύ πιο μικρες απ' οτι φαινόταν στις φωτογραφίες, αλλά γενικά το εσωτερικό έχει διάφορους λεκέδες. Γι αυτό και θέλω να το λειάνω, για να καθαρίσει.
-
Μπορείς να βάλεις καμιά φωτογραφία να δούμε;
-
Δεν έχω ξανανεβάσει φωτογραφία στο forum. Μπορείτε να με καθοδηγήσετε?
-
τι μοτερ ειναι αυτο που εχει επιστρωση νικασιλ?
-
Είναι απο ένα jet ski δίχρονο Kawasaki jet ski 440 λέγεται
-
Ο χρήστης ΒασίληςG6 έγραψε:
Δεν έχω ξανανεβάσει φωτογραφία στο forum. Μπορείτε να με καθοδηγήσετε?Φτιάξε ένα λογαριασμό στο http://www.flickr.com
Ανέβασε τις φωτογραφίες εκεί.
Σε κάθε φωτογραφία έχει πάνω ένα κουμπί 'Share'. Βγάζει μια λίστα. Διάλεξε Grab the HTML/BBCode
Κάνε αντιγραφή τον κώδικα που βγάζει στο κουτάκι και επικόλληση εδώ σε ένα νέο μήνυμα. -
Ο χρήστης ΒασίληςG6 έγραψε:
Είναι απο ένα jet ski δίχρονο Kawasaki jet ski 440 λέγεταιαν προσπαθησεις να το λειανεις, θα το καταστρεψεις.
Αμεση επιπτωση, αν βαλεις την αναλογια βενζινης/λαδιου που εβαζες μεχρι τωρα, το πιο πιθανο ειναι να σου κολλησει
Αν δεν κανω πολυ λαθος, νικασιλ κυλινδρο εχει και η ροταξ στους κινητηρες καρτ της, γι αυτο και χρησιμοποιει μονον 2% λαδι. -
Ο χρήστης tm έγραψε:
Είναι απο ένα jet ski δίχρονο Kawasaki jet ski 440 λέγεται
αν προσπαθησεις να το λειανεις, θα το καταστρεψεις.
Αμεση επιπτωση, αν βαλεις την αναλογια βενζινης/λαδιου που εβαζες μεχρι τωρα, το πιο πιθανο ειναι να σου κολλησει
Αν δεν κανω πολυ λαθος, νικασιλ κυλινδρο εχει και η ροταξ στους κινητηρες καρτ της, γι αυτο και χρησιμοποιει μονον 2% λαδι.Όχι μόνο η rotax. Τα περισσότερα νέα μοτέρ έχουν επίστρωση νικασιλ για να μη κολλάνε.
Φίλε μην το λειάνεις, καλα λέει ο tm θα το καταστρέψεις.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Νικασιλ ειχε και το μοτερ του ΝΧ250 με καταβολές από τα τέλη της δεκαετίας του '80!
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Είναι απο ένα jet ski δίχρονο Kawasaki jet ski 440 λέγεται
αν προσπαθησεις να το λειανεις, θα το καταστρεψεις.
Αμεση επιπτωση, αν βαλεις την αναλογια βενζινης/λαδιου που εβαζες μεχρι τωρα, το πιο πιθανο ειναι να σου κολλησει
Αν δεν κανω πολυ λαθος, νικασιλ κυλινδρο εχει και η ροταξ στους κινητηρες καρτ της, γι αυτο και χρησιμοποιει μονον 2% λαδι.Όχι μόνο η rotax. Τα περισσότερα νέα μοτέρ έχουν επίστρωση νικασιλ για να μη κολλάνε.
Φίλε μην το λειάνεις, καλα λέει ο tm θα το καταστρέψεις.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
+1
Λίγο λάδι βάζουν για περιβαλλοντικούς λόγους (και ρυθμούς βόλτας).
Για σκίσιμο θέλει περισσότερο λάδι (Rotax ή άλλο συνθετικό 3% για προστασία του στροφάλου) - ιδίως όταν έχει ζέστη. -
Ο χρήστης tm έγραψε:
αν βαλεις την αναλογια βενζινης/λαδιου που εβαζες μεχρι τωρα, το πιο πιθανο ειναι να σου κολλησειΓιατί να κολλήσει αν βάλω την ίδια αναλογία? Πρέπει να βάζω παραπάνω λάδι απο δω και πέρα?
-
γιατι δεν θα εχει την επιστρωση νικασιλ που το προστατευει!
το ποσο πρεπει να βαζεις 'απο δω και περα' δε νομιζω να μπορει να σου πει κανεις, ουτε να αναλαβει καποια ευθυνη! -
Αν οι κύλινδροι λειανθούν και δε μείνει καθόλου νικασίλ, όσο λάδι και να βάλεις δεν θα σωθείς. Αυτό επειδή θα δουλεύουν τα πιστόνια πάνω σε αλουμίνιο!!!!!
-
Ναί, σε αυτό συμφωνώ. Νόμιζα εννοούσες οτι και με το νικασιλ θα κολλήσει. Παρεξήγηση...
Είχα διαβάσει στο internet οτι μπορείς να καθαρίσεις τέτοιου ειδους κυλίνδρους με ''scotch brite pad'' και σπρέυ WD 40. Τώρα εννοεί την σκληρή πράσινη επιφάνεια που έχουν τα σφουγγάρια της κουζίνας ή το συρματάκι κουζίνας? Εγώ πιστέυω εννοεί το σφουγγάρι...
Κύλινδρος με νικασίλ