Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC και γιαπωνεζοι...
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC και γιαπωνεζοι...
    • 1 / 1
    WRC
    2
    3
    38
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kingstonian last edited by

      παει ο ηλιος..παει και η Αμοργος..

      http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=14517
      προετοιμαζονται για την ειδοδο στα τουρμπισμενα και τα γιαπωνια...

      Αυτό που κυκλοφορούσε εδώ και αρκετούς μήνες ως φήμη, πλέον ακούστηκε και από επίσημα χείλη, επιβεβαιώνοντας το γεγονός ότι η Toyota είναι μία ανάσα από την επιστροφή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Αυτή τη φορά, δεν πρόκειται για πληροφορίες εκ των έσω ή δηλώσεις ανώνυμων πηγών, αλλά για απαντήσεις του προέδρου της Toyota Motorsport, Yoshiaki Kinoshita, ο οποίος και επιβεβαίωσε ότι η εμπλοκή της ιαπωνικής εταιρίας στο θεσμό είναι πολύ πιθανή και μάλιστα αρχής γενομένης από το 2014. Η Toyota, που αποχώρησε από το θεσμό το 1999 για να εμπλακεί στη Formula 1, έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη 1.600άρη υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα άμεσου ψεκασμού, του οποίου και κάνουν χρήση τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC.

      Αυτή η είδηση, ήταν που άναψε τη φωτιά αναφορικά με τις φήμες περί εμπλοκής της Toyota στο WRC, ενώ οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτή τη στιγμή η ιαπωνική εταιρία αναζητά τον τρόπο να εξασφαλίσει άδεια από την FIA για να χρησιμοποιήσει το Yaris ως μοντέλο βάσης του αγωνιστικού, το οποίο όμως είναι 15 εκ. μικρότερο από το επιτρεπόμενο. Κάτι που δεν αναμένεται να αποτελέσει πρόβλημα, αφού αντίστοιχο πρόβλημα είχε αντιμετωπίσει το 1999 και η Peugeot με το 206, κάτι που εν τέλει λύθηκε με τους μεγαλύτερους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Ο πρόεδρος της Toyota Motorsport, ο κ. Kinoshita, δήλωσε χαρακτηριστικά στο βρετανικό Autosport: «Ελπίζουμε να είμαστε έτοιμοι το 2014. Φυσικά, ο τελικός μας στόχος και πρόγραμμα είναι το WRC, αλλά το να επιστρέψουμε στο θεσμό σημαίνει ότι θα πρέπει να περάσουμε πρώτα από μερικά στάδια. Επειδή διακόψαμε το πρόγραμμα το 1999 και μετά από αυτό αρκετοί από τους ανθρώπους που γνώριζαν το αντικείμενο έφυγαν από την ομάδα, δεν υπάρχει η αντίστοιχη τεχνογνωσία στην εταιρία. Αυτό που χρειάζεται είναι να προετοιμάσουμε τους κινητήρες, να πάρουμε ομολογκασιόν για το αμάξωμα, και να χτίσουμε την τεχνογνωσία μας από την αρχή. Τότε, θα είμαστε έτοιμοι να επιστρέψουμε». Μάλιστα, ο Kinoshita δεν έκρυψε ότι το πρόγραμμα του WRC δεν επηρεάζεται σε καμία περίπτωση από το αντίστοιχο στο Πρωτάθλημα Αντοχής που συμμετέχει από φέτος η Toyota, και μάλιστα με πλάνο τριετίας._Π.Τ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kingstonian last edited by

        παει ο ηλιος..παει και η Αμοργος..

        http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=14517
        προετοιμαζονται για την ειδοδο στα τουρμπισμενα και τα γιαπωνια...

        Αυτό που κυκλοφορούσε εδώ και αρκετούς μήνες ως φήμη, πλέον ακούστηκε και από επίσημα χείλη, επιβεβαιώνοντας το γεγονός ότι η Toyota είναι μία ανάσα από την επιστροφή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Αυτή τη φορά, δεν πρόκειται για πληροφορίες εκ των έσω ή δηλώσεις ανώνυμων πηγών, αλλά για απαντήσεις του προέδρου της Toyota Motorsport, Yoshiaki Kinoshita, ο οποίος και επιβεβαίωσε ότι η εμπλοκή της ιαπωνικής εταιρίας στο θεσμό είναι πολύ πιθανή και μάλιστα αρχής γενομένης από το 2014. Η Toyota, που αποχώρησε από το θεσμό το 1999 για να εμπλακεί στη Formula 1, έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη 1.600άρη υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα άμεσου ψεκασμού, του οποίου και κάνουν χρήση τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC.

        Αυτή η είδηση, ήταν που άναψε τη φωτιά αναφορικά με τις φήμες περί εμπλοκής της Toyota στο WRC, ενώ οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτή τη στιγμή η ιαπωνική εταιρία αναζητά τον τρόπο να εξασφαλίσει άδεια από την FIA για να χρησιμοποιήσει το Yaris ως μοντέλο βάσης του αγωνιστικού, το οποίο όμως είναι 15 εκ. μικρότερο από το επιτρεπόμενο. Κάτι που δεν αναμένεται να αποτελέσει πρόβλημα, αφού αντίστοιχο πρόβλημα είχε αντιμετωπίσει το 1999 και η Peugeot με το 206, κάτι που εν τέλει λύθηκε με τους μεγαλύτερους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Ο πρόεδρος της Toyota Motorsport, ο κ. Kinoshita, δήλωσε χαρακτηριστικά στο βρετανικό Autosport: «Ελπίζουμε να είμαστε έτοιμοι το 2014. Φυσικά, ο τελικός μας στόχος και πρόγραμμα είναι το WRC, αλλά το να επιστρέψουμε στο θεσμό σημαίνει ότι θα πρέπει να περάσουμε πρώτα από μερικά στάδια. Επειδή διακόψαμε το πρόγραμμα το 1999 και μετά από αυτό αρκετοί από τους ανθρώπους που γνώριζαν το αντικείμενο έφυγαν από την ομάδα, δεν υπάρχει η αντίστοιχη τεχνογνωσία στην εταιρία. Αυτό που χρειάζεται είναι να προετοιμάσουμε τους κινητήρες, να πάρουμε ομολογκασιόν για το αμάξωμα, και να χτίσουμε την τεχνογνωσία μας από την αρχή. Τότε, θα είμαστε έτοιμοι να επιστρέψουμε». Μάλιστα, ο Kinoshita δεν έκρυψε ότι το πρόγραμμα του WRC δεν επηρεάζεται σε καμία περίπτωση από το αντίστοιχο στο Πρωτάθλημα Αντοχής που συμμετέχει από φέτος η Toyota, και μάλιστα με πλάνο τριετίας._Π.Τ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kingstonian last edited by

          παει ο ηλιος..παει και η Αμοργος..

          http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=14517
          προετοιμαζονται για την ειδοδο στα τουρμπισμενα και τα γιαπωνια...

          Αυτό που κυκλοφορούσε εδώ και αρκετούς μήνες ως φήμη, πλέον ακούστηκε και από επίσημα χείλη, επιβεβαιώνοντας το γεγονός ότι η Toyota είναι μία ανάσα από την επιστροφή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Αυτή τη φορά, δεν πρόκειται για πληροφορίες εκ των έσω ή δηλώσεις ανώνυμων πηγών, αλλά για απαντήσεις του προέδρου της Toyota Motorsport, Yoshiaki Kinoshita, ο οποίος και επιβεβαίωσε ότι η εμπλοκή της ιαπωνικής εταιρίας στο θεσμό είναι πολύ πιθανή και μάλιστα αρχής γενομένης από το 2014. Η Toyota, που αποχώρησε από το θεσμό το 1999 για να εμπλακεί στη Formula 1, έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη 1.600άρη υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα άμεσου ψεκασμού, του οποίου και κάνουν χρήση τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC.

          Αυτή η είδηση, ήταν που άναψε τη φωτιά αναφορικά με τις φήμες περί εμπλοκής της Toyota στο WRC, ενώ οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτή τη στιγμή η ιαπωνική εταιρία αναζητά τον τρόπο να εξασφαλίσει άδεια από την FIA για να χρησιμοποιήσει το Yaris ως μοντέλο βάσης του αγωνιστικού, το οποίο όμως είναι 15 εκ. μικρότερο από το επιτρεπόμενο. Κάτι που δεν αναμένεται να αποτελέσει πρόβλημα, αφού αντίστοιχο πρόβλημα είχε αντιμετωπίσει το 1999 και η Peugeot με το 206, κάτι που εν τέλει λύθηκε με τους μεγαλύτερους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Ο πρόεδρος της Toyota Motorsport, ο κ. Kinoshita, δήλωσε χαρακτηριστικά στο βρετανικό Autosport: «Ελπίζουμε να είμαστε έτοιμοι το 2014. Φυσικά, ο τελικός μας στόχος και πρόγραμμα είναι το WRC, αλλά το να επιστρέψουμε στο θεσμό σημαίνει ότι θα πρέπει να περάσουμε πρώτα από μερικά στάδια. Επειδή διακόψαμε το πρόγραμμα το 1999 και μετά από αυτό αρκετοί από τους ανθρώπους που γνώριζαν το αντικείμενο έφυγαν από την ομάδα, δεν υπάρχει η αντίστοιχη τεχνογνωσία στην εταιρία. Αυτό που χρειάζεται είναι να προετοιμάσουμε τους κινητήρες, να πάρουμε ομολογκασιόν για το αμάξωμα, και να χτίσουμε την τεχνογνωσία μας από την αρχή. Τότε, θα είμαστε έτοιμοι να επιστρέψουμε». Μάλιστα, ο Kinoshita δεν έκρυψε ότι το πρόγραμμα του WRC δεν επηρεάζεται σε καμία περίπτωση από το αντίστοιχο στο Πρωτάθλημα Αντοχής που συμμετέχει από φέτος η Toyota, και μάλιστα με πλάνο τριετίας._Π.Τ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            go_for_pole last edited by

            Η Toyota αυτό που θέλει είναι κανονισμούς του Mans στα υβριδικά μέτρα της, πράγμα που θα κριθεί στους επόμενους 1-2 μήνες. Μέχρι να πάρει αυτό που θέλει θα δηλώνει ότι θα μετακομίσει στο WRC, στο DTM, στο φεγγάρι ή οτιδήποτε. Αν δεν τους πάρει (και ιστορικά οι Γάλοι του ACO σπάνια διώχνουν καλούς πελάτες) τότε όλα είναι ανοιχτά. Το πιο πιθανό όμως είναι το TMG να κάνει διάφορα πελατειακά προγράμματα με επίκεντρο το Global Engine που έχει εξελίξει και αυτό να είναι όλο.

            Γενικότερα, κατά τη γνώμη μου όποιος ονειρεύεται νέους κατασκευαστές χωρίς να λυθεί το θέμα promotion πρωταθλήματος είναι υπέρμετρα αισιόδοξος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr