Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη αυτοκινητου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Επιλογη αυτοκινητου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    41
    117
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stathis123 last edited by

      καλησπερα παιδια, χαιρετω ολο το φορουμ μιας και ειμαι κανουριος και μπαινω κατευθειαν στο θεμα. Σε λιγο καιρο γινομαι 18 ετων και ο πατερας μου, μου εχει ταξει οτι θα παρουμε ενα μικρο αμαξακι για μενα το οποιο σε 2-3 μηνες θα οδηγω κανονικα. Εχει αφησει την επιλογη ολοκληρωτικα πανω μου με μονους ορους τους εξης: να μην πληρωνει τελη ( κατω απο 1400 cc ) και να ειναι οσο πιο οικονομικο γινεται. Με βαση αυτα τα 2 εχω ακουσει πολλα. Μεχρι πριν 2-3 μερες ειχα κατασταλλαξει στο fiat punto evo 1200 cc. Μου χανε πει γι'αυτο το αμαξι οτι βγαζει 90 ιππους και ο κιητηρας του ειναι turbo diesel κατι που με κατα ευχαριστησε γιατι ειναι και οικονομικο μεχρι αηδιας και αρκετα δυνατο. Βεβαια τα στοιχεια αυτα που μου δωσανε δεν ξερω αν ισχυουν και θελω να μου πειτε αν οντως εχω δικιο για αυτο το αμαξι. Απο κει και περα αν εχετε να μου δωσετε και εσεις καμια προταση βεβαιως. Προτιμω κατι σε λιγοτερο απο 1,4 λιτρα οπως ειπα, αν ειναι και diesel ειναι τουμπανο (και τουρμπο βεβαιως). Ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stathis123 last edited by

        καλησπερα παιδια, χαιρετω ολο το φορουμ μιας και ειμαι κανουριος και μπαινω κατευθειαν στο θεμα. Σε λιγο καιρο γινομαι 18 ετων και ο πατερας μου, μου εχει ταξει οτι θα παρουμε ενα μικρο αμαξακι για μενα το οποιο σε 2-3 μηνες θα οδηγω κανονικα. Εχει αφησει την επιλογη ολοκληρωτικα πανω μου με μονους ορους τους εξης: να μην πληρωνει τελη ( κατω απο 1400 cc ) και να ειναι οσο πιο οικονομικο γινεται. Με βαση αυτα τα 2 εχω ακουσει πολλα. Μεχρι πριν 2-3 μερες ειχα κατασταλλαξει στο fiat punto evo 1200 cc. Μου χανε πει γι'αυτο το αμαξι οτι βγαζει 90 ιππους και ο κιητηρας του ειναι turbo diesel κατι που με κατα ευχαριστησε γιατι ειναι και οικονομικο μεχρι αηδιας και αρκετα δυνατο. Βεβαια τα στοιχεια αυτα που μου δωσανε δεν ξερω αν ισχυουν και θελω να μου πειτε αν οντως εχω δικιο για αυτο το αμαξι. Απο κει και περα αν εχετε να μου δωσετε και εσεις καμια προταση βεβαιως. Προτιμω κατι σε λιγοτερο απο 1,4 λιτρα οπως ειπα, αν ειναι και diesel ειναι τουμπανο (και τουρμπο βεβαιως). Ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stathis123 last edited by

          καλησπερα παιδια, χαιρετω ολο το φορουμ μιας και ειμαι κανουριος και μπαινω κατευθειαν στο θεμα. Σε λιγο καιρο γινομαι 18 ετων και ο πατερας μου, μου εχει ταξει οτι θα παρουμε ενα μικρο αμαξακι για μενα το οποιο σε 2-3 μηνες θα οδηγω κανονικα. Εχει αφησει την επιλογη ολοκληρωτικα πανω μου με μονους ορους τους εξης: να μην πληρωνει τελη ( κατω απο 1400 cc ) και να ειναι οσο πιο οικονομικο γινεται. Με βαση αυτα τα 2 εχω ακουσει πολλα. Μεχρι πριν 2-3 μερες ειχα κατασταλλαξει στο fiat punto evo 1200 cc. Μου χανε πει γι'αυτο το αμαξι οτι βγαζει 90 ιππους και ο κιητηρας του ειναι turbo diesel κατι που με κατα ευχαριστησε γιατι ειναι και οικονομικο μεχρι αηδιας και αρκετα δυνατο. Βεβαια τα στοιχεια αυτα που μου δωσανε δεν ξερω αν ισχυουν και θελω να μου πειτε αν οντως εχω δικιο για αυτο το αμαξι. Απο κει και περα αν εχετε να μου δωσετε και εσεις καμια προταση βεβαιως. Προτιμω κατι σε λιγοτερο απο 1,4 λιτρα οπως ειπα, αν ειναι και diesel ειναι τουμπανο (και τουρμπο βεβαιως). Ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kouliscd last edited by

            Ας τα πάρουμε λίγο από την αρχή:

            -τα τελη εξαρτώνται από τους ρύπους και όχι από τα κυβικά. Δηλασή, αν κάποιο εκπέμπει λιγότερα από 100gr/km CO2(διορθώστε με αν κάνω λάθος στο νούμερο) δεν πληρώνει τέλη, άσχετα με το πόσα κυβικά είναι.

            -όλα τα ντίζελ της αγοράς είναι τουρμποντίζελ.

            -punto evo στα 1200cc υπάρχει μόνο σε βενζίνη. Σε πετρέλαιο είναι 1300cc.

            -Όταν λες οικονομικό εννοείς στην απόκτηση ή στην χρήση;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stathis123 last edited by

              λοιπον, ναι σορρι δεν εκανα σωστες διευκρινισεις. Οικονομικο εννουσα κυριως στη χρηση και καταναλωση, αλλα βεβαια ενταξει, οσο να'ναι μετραει και η αποκτηση. Δηλαδη δεν θελω κατι παραπανω απο 20 χιλιαρικα. Τωρα, γι'αυτο που ειπες με τα 1300 ναι δικιο εχεις απλα ειπα 1200 cc γιατι ειναι κατι ενδιαμεσα (καπου στα 1260 κατι). Λοιπον, αυτο οντως βγαζει 95 ιππους? Και σαν αμαξι τι παιζει? Ειναι καλο και αξιοπιστο για πρωτο? Και τελος, θα μπορουσε να υποστηριξη καμια aftermarket βελτιωση? Καμια εξατμιση (λιγο θορυβο ρε αδερφε), κανα φιλτρακι, κανα βαρεελακι, τετια πραματα.... Μιας που απαντησατε ρε παιδια, μπειτε στον στον κοπο και απαντησετε σε ολα. 8νξ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eltassos last edited by

                ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΣΚΕΨΟΥ εγω θα επαιρνα μεταχειρισμενο μεχρι 8 χιλιαρικα ντηζελ 1.6 2 η 3 ετων, και θα ζηταγα απο νταντυ τα 12 χιλιαρικακια να μου τα δωσει στο χερι για βενζινες..ας πληρωνει και τελη...αν δωσεις 20000 τωρα θα εχεις προπληρωσει τα τελη για τα επομενα 50 χρονια, οχι στο κρατος μεν αλλα στον εμπορα δε....ασε που δεν ξερεις τι ξημερωνει και αυτα που τωρα δεν πληρωνουν αυριο μπορει να τα ξεσκισουν. Μα καλα σε πειραζουν τα 250 ευρω τελη το χρονο και δεν σε χαλαει το 20αρικο στον εμπορα μετρητα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stathis123 last edited by

                  καλα ολα αυτα αλλα φιλος, δεν ειναι για μενα... Ο πατερας μου εχει αυτο το προβλημα, οχι εγω... Τελος παντων, ομως, τσεκαρα και το καινουριο το mini cooper diesel r56 1,6 και ειδα οτι υπερτερει σε ολα, και δεν πληρωνει και τελη κιολας γιατι εκπεμπει 99 γρ/ 100 κμ και βγαζει και 112 αλογα... Γι'αυτο τι αποψη εχετε? Σημειωστε επισης, οτι δεν καιει τιποτα.... 4,2 3,5 3,8... Παραπανω απο αυτες τισ τιμες δεν καει... Τι λετε γι'αυτο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • E
                    efthymis last edited by

                    corsa 1.3 diesel, ιδιος κινητηρας με του φιατ, χωρις τελη και με καλυτερο εξοπλισμο στα ιδια λεφτα Αν βεβαια σου κανουν καλυτερη προσφορα στη φιατ προτιμησε τους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mpampis92 last edited by

                      Καταρχάς το cooper έχει πάνω από 20000 που κοιτάς. Και αφού κοίταξες 1.600cc (αν και πλέον δεν φορολογούνται τα κυβικά αλλά οι εκπομπές ριπών) νομίζω η καλύτερη λύση είναι το 208 1.6 e-hdi (ειδικά αυτό με τα 115 αλόγατα έχει και 6αρι κιβώτιο) και καινούργιο είναι στην αγορά και το ποιο γρήγορο μέχρι αυτά τα λεφτά...Αξίζει εγώ πιστεύω..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stathis123 last edited by

                        mmm ok... αλλα βεβαια το peugeot ειναι peageot... ενω το μινι κουπερ πουλαει και μουρη και το βλεπω και πιο αξιοπιστο... και αυτο χωρις τελη και με μικρη καταναλωση, πιο ακριβο βεβαια.... Οποτε με βαση τους ορους που εθεσα ποιο θα συνιστουσατε τελικα? ( χωρις τελη, τουρμποντιζελ, μεχρι 20000, και 1,6 L, αξιοπιστο και δοκιμασμενο, με δυνατοτητες υποστηριξης aftermarket)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mpampis92 last edited by

                          καταρχάς θέλεις 3πόρτο ή 5πόρτο ή δεν σε ενδιαφέρει.. Όσο για αξιοπιστία το μόνο που θα σε ανησυχεί είναι το πετρέλαιο που θα το βάζεις πρέπει να έχεις ένα συγκεκριμένο βενζινάδικο που θα το γεμίζεις ρώτα κανένα ταξιτζή από που βάζει..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            stathis123 last edited by

                            δεν νομιζω οτι ειναι προβλημα οι πορτες. Και μιλαω για αξιοπιστια του αμαξιου γενικοτερα. Οποτε με βαση τους ορους που εθεσα απο πανω τι εχετε να προτεινετε?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              mpampis92 last edited by

                              Αυτό που σου πρότεινα ποιο πάνω http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=7742 θα το κρατήσεις για πολλά χρόνια..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stathis123 last edited by

                                για mini cooper δηλαδη ουτε συζητηση ετσι? και το 208 e-hdi ειναι τουρμπο ετσι?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aggelooos2000 last edited by

                                  Όλα τα πετρέλαια είναι τούρμπο, εξατμίσεις και φίλτρα καλό θα είναι να τα ξεχάσεις όμως. Στη θέση σου θα κοιτούσα και το νέο panda diesel.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    touring-the-m3-1-6 last edited by

                                    Φίλε μου,Yaris Hybrid με κλειστά μάτια.........Ούτε turbo,ούτε τίποτα......δε θα τραβιέσαι στα συνεργεία και θα έχεις τη καλύτερη δυνατή οικονομική χρήση.......

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aggelooos2000 last edited by

                                      Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
                                      Φίλε μου,Yaris Hybrid με κλειστά μάτια.........Ούτε turbo,ούτε τίποτα......δε θα τραβιέσαι στα συνεργεία και θα έχεις τη καλύτερη δυνατή οικονομική χρήση.......

                                      Μόνο που θα καίει περισσότερο από το πετρέλαιο, θα είναι λιγότερο αξιόπιστο, και σε 10 χρόνια θα πρέπει να δώσει 5 φορές τα λεφτά που θα έχει εξοικονομήσει για μπαταρίες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stathis123 last edited by

                                        ενταξει, με λιγα λογια παιζουνα παααρα πολλα αμαξια και αντε να διαλεξεις τωρα, γιατι η αληθεια ειναι οτι θελω κατι δυνατο, μην το ξεχναμε αυτο... δηλαδη γιατι να διαλεξω το yaris οταν το audi a1 diesel βγαζει 105 αλογα και το cooper r56 βγαζει 112 και τουρμπατα... και επισης, εσυ αγγελε γιατι ειπες να ξεχασω εξατμισεις και τα σχετικα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:

                                          Φίλε μου,Yaris Hybrid με κλειστά μάτια.........Ούτε turbo,ούτε τίποτα......δε θα τραβιέσαι στα συνεργεία και θα έχεις τη καλύτερη δυνατή οικονομική χρήση.......

                                          Μόνο που θα καίει περισσότερο από το πετρέλαιο, θα είναι λιγότερο αξιόπιστο, και σε 10 χρόνια θα πρέπει να δώσει 5 φορές τα λεφτά που θα έχει εξοικονομήσει για μπαταρίες.

                                          Το λιγότερο αξιόπιστο από που προκύπτει;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kouliscd last edited by

                                            Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                                            Φίλε μου,Yaris Hybrid με κλειστά μάτια.........Ούτε turbo,ούτε τίποτα......δε θα τραβιέσαι στα συνεργεία και θα έχεις τη καλύτερη δυνατή οικονομική χρήση.......

                                            Μόνο που θα καίει περισσότερο από το πετρέλαιο, θα είναι λιγότερο αξιόπιστο, και σε 10 χρόνια θα πρέπει να δώσει 5 φορές τα λεφτά που θα έχει εξοικονομήσει για μπαταρίες.

                                            Το λιγότερο αξιόπιστο από που προκύπτει;

                                            Είναι το μόνο που σου κάθισε στραβά στο συγκεκριμένο τοπικ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr