-
Τις προάλλες μου ρθε και έβγαλα το τελικό της εξάτμισης. Δεν έχω σκοπό να το αφήσω έτσι, αλλά είπα να δω τι ήχο θα κάνει το 106. Να πω την αλήθεια μου ψιλοάρεσε, και σε συνδυασμό με την αφαίρεση του περιοριστή αέρος στην εισαγωγή μπορώ να πω οτι πάει κάπως καλύτερα, καθώς έχει ανεβάσει και το ρελαντί. Υπάρχουν όμως δύο θεματάκια:
-
Πόσο παράνομο είναι να κυκλοφορείς χωρίς τελικό? Ο ήχος είναι σε λογικά πλάισια, παίζει να μου την πουν επειδή απλά δεν υπάρχει το τελικό?
-
Αυτό το τελικό είναι απλά σιγαστήρας, ή κρατάει και ρύπους? Καταλύτη κλπ έχει το αμάξι. Γενικά, χρειάζεται το τελικό, ή απλά αλλάζοντάς το, αλλάζεις το ποσοστό σίγασης και μόνο?
Και επειδή δεν έχω σκοπό να βάλω πίσω την εργοστασιακή, προτείνετε και κανα τελικό της προκοπής για 106 1.4 του 98.
-
-
Τις προάλλες μου ρθε και έβγαλα το τελικό της εξάτμισης. Δεν έχω σκοπό να το αφήσω έτσι, αλλά είπα να δω τι ήχο θα κάνει το 106. Να πω την αλήθεια μου ψιλοάρεσε, και σε συνδυασμό με την αφαίρεση του περιοριστή αέρος στην εισαγωγή μπορώ να πω οτι πάει κάπως καλύτερα, καθώς έχει ανεβάσει και το ρελαντί. Υπάρχουν όμως δύο θεματάκια:
-
Πόσο παράνομο είναι να κυκλοφορείς χωρίς τελικό? Ο ήχος είναι σε λογικά πλάισια, παίζει να μου την πουν επειδή απλά δεν υπάρχει το τελικό?
-
Αυτό το τελικό είναι απλά σιγαστήρας, ή κρατάει και ρύπους? Καταλύτη κλπ έχει το αμάξι. Γενικά, χρειάζεται το τελικό, ή απλά αλλάζοντάς το, αλλάζεις το ποσοστό σίγασης και μόνο?
Και επειδή δεν έχω σκοπό να βάλω πίσω την εργοστασιακή, προτείνετε και κανα τελικό της προκοπής για 106 1.4 του 98.
-
-
Τις προάλλες μου ρθε και έβγαλα το τελικό της εξάτμισης. Δεν έχω σκοπό να το αφήσω έτσι, αλλά είπα να δω τι ήχο θα κάνει το 106. Να πω την αλήθεια μου ψιλοάρεσε, και σε συνδυασμό με την αφαίρεση του περιοριστή αέρος στην εισαγωγή μπορώ να πω οτι πάει κάπως καλύτερα, καθώς έχει ανεβάσει και το ρελαντί. Υπάρχουν όμως δύο θεματάκια:
-
Πόσο παράνομο είναι να κυκλοφορείς χωρίς τελικό? Ο ήχος είναι σε λογικά πλάισια, παίζει να μου την πουν επειδή απλά δεν υπάρχει το τελικό?
-
Αυτό το τελικό είναι απλά σιγαστήρας, ή κρατάει και ρύπους? Καταλύτη κλπ έχει το αμάξι. Γενικά, χρειάζεται το τελικό, ή απλά αλλάζοντάς το, αλλάζεις το ποσοστό σίγασης και μόνο?
Και επειδή δεν έχω σκοπό να βάλω πίσω την εργοστασιακή, προτείνετε και κανα τελικό της προκοπής για 106 1.4 του 98.
-
-
To συνολικό μήκος διάμετρο καζανάκια κλπ είναι σχεδιασμένα από τον κατασκευαστή όχι μόνο για θέμα θορύβου αλλά και απόδοσης. Το λεγόμενο backpressure (η αντίσταση που ασκεί η εξάτμιση στη ροή των καυσαερίων) χρειάζεται για την καλύτερη απόδοση ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα στις χαμηλότερες στροφές.
Επίσης ο θόρυβος που παράγεται να ξέρεις ότι εξαρτάται από τις στροφές του κινητήρα αλλά και το φορτίο. Δηλαδή θα είναι πολύ πιο δυνατός σε επιτάχυνση με τέρμα γκάζι από ότι ακόμα και με ψηλές στροφές αλλά χαλαρό γκάζι...
Αφαίρεση τελικού εξάτμισης